Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Nhadala
Nie 15 Sty, 2012 21:17
Miasteczko Nowoczesne 4 i Miasteczko Nowoczesne 4-2
Autor Wiadomość
Mateusz SSJ8 




Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Sty 2012
Posty: 46
Skąd: Polska
  Wysłany: Sob 07 Sty, 2012 17:41
Miasteczko Nowoczesne 4 i Miasteczko Nowoczesne 4-2
Na początek przybliżę wam pierwszą historię.

Akcja gry zaczyna się 14 miesięcy po tym, jak Mateusz SSJ8 z pomocą Sonica, Tailsa, Burgunda i Ksparka spuścił niezły łomot Eggmanowi i Nehelenowi za to, że ci dwaj porwali Felinę. Po tym czasie Świat RPG Makera znowu stanął w obliczu zagłady. Dwaj najbardziej popaprani hakerzy usiłujący zniszczyć Scenę RPG Makera połączyli siły, żeby razem dokonać straszliwego dzieła. Mateusz SSJ8 akurat w tym momencie zachorował na anginę ropną. Nie zamierzał jednak się leczyć, kiedy świat stoi u progu zagłady. O wszystkim wiedziała tylko Felina, ponieważ Mateusz nie chciał wciągać Sonica i Tailsa w jedne kłopoty, kiedy w tym samym czasie trzeba było rozwiązać jeszcze jeden problem.

BOHATEROWIE
Christopher Thorndyke -- dawny przyjaciel Sonica i Tailsa (od dłuższego czasu już ich nie widział). Uciekł z domu, w którym wybuchł pożar po tym, jak pod wpływem gniewu uderzył pięścią w komputer (ktoś sobie myśli, że to klon "Green Levithan 4", ale sam widok zegara użytego przez TĄ grę pokazuje, że tak nie jest). Jego właściwa przygoda rozpoczyna się, kiedy ratuje Mateusza SSJ8 od utonięcia (basen służy do zobaczenia, jak działa mechanizm utonięcia). Chce pomóc Mateuszowi ocalić RPG Makera.
Mario Mario -- gwiazda Nintendo. Towarzyszy Chrisowi, odkąd spotkali się w hotelu. Jedyna gra na konsole Nintendo, która mu się nie podobała, to "Somari". Właśnie z powodu tej gry wystąpił (tym razem jako bohater), żeby pokazać piratom komputerowym, że dzisiaj nie muszą już kopiować gier zrobionych przez kogoś innego. Jego ataki i sprzęt są z "Super Mario RPG" i "Super Smash Bros."
Monkey D. Luffy -- przyszły "Król Piratów" (przynajmniej tak oznajmia każdemu, kto stanie mu na drodze). Jego załoga zatrzymała się w kurorcie, do którego Chris przybywa po wylądowaniu w RPG Makerze, żeby odpocząć przed dalszymi poszukiwaniami słynnego skarbu Gol D. Rogera. Jako jedyny zna ataki działające na dystansie, co może pozwolić mu wyeliminować wroga bez wchodzenia w bezpośrednie starcie z nim.
Mateusz SSJ8 -- znany z poprzednich gier. Zawsze ma przy sobie kij, bez którego nie jest w stanie wykonywać swoich najsilniejszych ataków ("Cyklon SonGoku", "Młot SonGoku", "Kosa SonGoku"). Nie posiada żadnych mocy magicznych. Wchodzi, kiedy Chris wyciąga go z basenu, aczkolwiek można go zobaczyć we wprowadzeniu. W tej grze poznaje jedną Brudną Sztuczkę, którą jest odciśnięcie własnego buta na wacku przeciwnika, jednak nie opanuje jej, aż drużyna zbierze wszystkie Tęczowe Kule (te pojawiają się dopiero w drugiej części). Pod koniec każdej misji zwerbowania któregoś z sześciu towarzyszy zostanie przeniesiony na misję przez Felinę, ilekroć drużyna ma kłopoty z szefem.
Naruto Uzumaki -- Jinchuuriki kyuubiego. Jego bestia ma na imię Kurama, jednak w grze ani razu nie pada o tym wzmianka. Naruto posiada bardzo potężne techniki, a jego asem w rękawie jest Rasengan. Wchodzi tym wcześniej, im wcześniej drużyna wyruszy go zwerbować.
moonka -- wystąpiła w grze "Miasteczko Nowoczesne 2". Nie jest zbyt rozmowna, jednak jeśli jest w drużynie pierwsza, to będzie się wypowiadać. Poza Mateuszem SSJ8 jest jedyną prawdziwą postacią, która kiedyś zarejestrowała się na SailorMoonForever.
Ichigo Momomiya -- Jedna z Mew Mew. Jest jedyną z nich, która bierze udział w całej misji ratowania RPG Makera. Od razu pójdzie, jeśli Shirogane się zgodzi. Jej ataki magiczne wymagają broni, która na szczęście została przeze mnie uwzględniona.
Inuyasha -- Psi hanyou (wszyscy zaznajomieni z serialem o nim, wiedzą, co "hanyou" znaczy). Jest najsilniejszym gościem pojawiającym się w grze. Misja zwerbowania go jest jedyną, w której Mateusz SSJ8 wchodzi do drużyny jeszcze przed walką z szefem i pozostaje w niej aż do końca misji.
Don Miguel -- Haker. Mieszka w Rosji (przyjąłem, że na Syberii, stąd też gracz tam leci, żeby go zwerbować). Potrafi walczyć siekierą i nożem, choć siekierą rani mocniej. Spokojny gość mający problemy z rosyjską policją.
Rubeus -- jeden z wrogów Usagi Tsukino (dokładniej Chibi Usy, ale z jej przyszłą mamą też się mierzył). Obecnie jest w piekle, toteż drużyna musi tam lecieć. Zadanie zwerbowania go jest trudne z powodu mieszkańców piekła, którzy stają graczowi na drodze, kiedy Rubeus już żyje.

Czy drużyna może uratować świat? To już zależy od gracza.


Główny ekran tytułowy. Kule nie bardzo mi wyszły.


Jedna z misji zwerbowania postaci. Celem jest Don Miguel. Jak widać tutaj, Inuyasha wyjawił go policji.


To tylko misja treningowa, ale widać, że w grze jest ABS. W drugiej części gry te sekwencje dominują.


W oryginalnej wersji tej sceny był Miroku ("Green Levithan 4"). A ten stoper liczy, ile czasu już to przechodzisz. Chris spali się, jeśli przekroczysz limit.


Pierwsze, co trzeba zrobić, żeby zdobyć Tęczową kulę na którymś z poziomów, to zapełnić muzeum eksponatami. Gracz musi tylko znaleźć, a resztą zajmie się... Felina.


Na poziomie Halloween Street ukryta jest czerwona kula. Jeśli po wejściu do muzeum ukaże ci się taki widok, to w aktach są już skrzynie z kluczem do labiryntu, w którym klucze się znajdują.


Jeśli zdobyłeś kulę, to w muzeum możesz ją też zobaczyć.

Wszystkie wersje gry znajdują się pod TYM ADRESEM:
http://www.mediafire.com/...0#gcdsk0lpvjuqf

A w następnym poście zamieszczę sequel
 
 
 
Melvin 




Preferowany:
RPG Maker XP

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 35 razy
Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 1063
Wysłany: Sob 07 Sty, 2012 17:52

Dlaczego nam to robisz? Tą grę oceniam na -10000/10000.
Miło, że sam zrobiłeś grafiki, ale lepiej zajmij się czymś "normalnym".
________________________
MelvinClass:
Spoiler:

 
 
Vrona 




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Pomógł: 26 razy
Dołączył: 25 Wrz 2011
Posty: 236
Skąd: ty się tu wziąłeś?
Wysłany: Sob 07 Sty, 2012 17:53
Cytat:
Główny ekran tytułowy. Kule nie bardzo mi wyszły.


Nie no,dobiłeś mnie.Nie wyszły?To nie są po pierwsze kule,tylko bezkształtne kreatury. ^^

Cytat:

Jedna z misji zwerbowania postaci. Celem jest Don Miguel. Jak widać tutaj, Inuyasha wyjawił go policji.




To ma być policja?

Policja powinna zająć się sprawa kradzieży krzeseł.

Screen 3 - te skały takie nie tegoooo... :co:
________________________
Pomogłem daj "Pomógł",BIJAAACZ!



 
 
Ayene 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 232 razy
Dołączyła: 18 Wrz 2007
Posty: 2424
Wysłany: Sob 07 Sty, 2012 18:03
A to nie można słów krytyki napisać normalnie? Po co te głupie obrazki w postach? Nie służą niczemu prócz wyśmiania. Gdzie podziała się argumentacja? Jeśli w ten sposób zamierzacie oceniać, to lepiej wstrzymajcie się od komentarzy, bo to wystawia świadectwo wszystkim użytkownikom. UF to przyjazne forum. Nie chodzi w nim o głaskanie po plecach, ale na pewno nie chcemy, aby zagościło u nas prostactwo. Jeśli macie odmienne zdanie, jest wiele innych for.

Co do projektu. Nie do końca rozumiem potrzeby tworzenia gry w tych klimatach. Dostrzegam oczywiście próbę przekazania czegoś charakterystycznego, choć nie wiem, czy to nie nadinterpretacja. Cóż, będę śledzić postępy w projekcie. Pozdrawiam.
________________________


 
 
 
Feniks 




Preferowany:
RPG Maker XP

Ranga RM:
2 gry

Pomógł: 62 razy
Dołączył: 04 Wrz 2010
Posty: 511
Wysłany: Sob 07 Sty, 2012 18:24
Fajnie, że połączyłeś postacie z różnych anime w jednej grze, ale zrobienie takiej gry przynajmniej dobrze wizualnie(tutaj chodzi o odróżnianie Luffiego od np. Naruto) graniczy z cudem. Mapy mi nie przeszkadzałyby w graniu, ale musiałbyś się postarać w historii postaci, ludzi, oprócz tego dialogi musiałyby być zadbane językowo i bardzo ciekawe. To są moje minimalne wymagania, abym ocenił całość(w tym wypadku) pozytywnie.

Nie twierdze, że gra i pomysł jest słaba(y) bo sam pomysł jest ciekawy, tylko cholernie ciężki do zrealizowania. Niestety nie będę śledził postępów nad grą, ale jak się pojawi w pełnych wersjach, to chętnie zagram.
________________________

 
 
Finwe 




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Pomógł: 34 razy
Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 322
Skąd: Rzeszów
Wysłany: Sob 07 Sty, 2012 19:12
Ok, dobra patrzę na screeny:
1: Sry, ale mogłeś poprosić o titla, albo postarać się bardziej... -1000/10
2: Widziałem temat na tsukuru Archive i nadal nie rozumiem czy policja aresztowałPUkrzesła, czy co :-/ Ogólnie daj więcej elementów. 1/10
3: Dziwne te skały :-/ Pusto trochę...
4: Pusty dom!!! 1/10 i zrzynka trochę...
5-7: pusto... Daj więcej. 3/10
Fabuła: Trochę zrzynka Green levithana...
Grafiki: Nie, no tutaj leżysz :lol2:
Ogólnie to paint, paint i paint. Używaj charów
z generatorów...
Ogólnie słabo, a nie mam ochoty znowu jechać gry...
1/10
 
 
 
Angius 

Nie wkurzać



Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 104 razy
Dołączył: 30 Paź 2010
Posty: 1276
Skąd: wROCK
Wysłany: Sob 07 Sty, 2012 19:28
Cóż mogę napisać o Miasteczku nowoczesnym... Może po kolei.

Tekst:
Cytat:
Akcja gry zaczyna się 14 miesięcy po tym, jak Mateusz SSJ8 z pomocą Sonica, Tailsa, Burgunda i Ksparka spuścił niezły łomot Eggmanowi i Nehelenowi za to, że ci dwaj porwali Felinę. [Yyy... Były kiedyś zagubione trzy części miasteczka?] Po tym czasie Świat RPG Makera znowu stanął w obliczu zagłady. Dwaj najbardziej popaprani hakerzy usiłujący zniszczyć Scenę RPG Makera połączyli siły, żeby razem dokonać straszliwego dzieła. Mateusz SSJ8 akurat w tym momencie zachorował na anginę ropną. [Rozumiem, że to parodia, nie poważna gra? Powiedz, że to parodia!] Nie zamierzał jednak się leczyć, kiedy świat stoi u progu zagłady. [Świat się wali! Poświęcę się, nie będę leczył anginy!] O wszystkim wiedziała tylko Felina, ponieważ Mateusz nie chciał wciągać Sonica i Tailsa w jedne kłopoty, kiedy w tym samym czasie trzeba było rozwiązać jeszcze jeden problem.

Postaci nie skomentuję... Mario, Luffy, Naruto? Do tego jeszcze sam autor? To tak jak szarlotka z ogórkami kiszonymi na spodzie z tortilli, polana obfisie keczupem, kefirem i obłożona śledziami. Taki zgoła niestrawny mix. -40%

Grafika:
screen1:
Uwaga! Mistrz painta atakuje! Nawet nie próbowałeś zrobić tych """""kul""""" (tak, pięć cudzysłowów jest tu potrzebnych) narzędziem "elipsa". Nawet nie próbowałeś zrobić czcionki poleceniem "wstaw tekst". Nawet nie próbowałeś używać różnych odcieni by dać choćby złudzenie tego, że się przyłożyłeś. Jak dla mnie zrobione na odwal się, byle ten title tylko był. Za to -20%
Screen2:
Stado karczmarzy w pustym pokoju z kilkoma stołami? Mówisz, że to... Policja? Policja?! POLICJA?

No nie mogę po prostu :mrgreen: I jeszcze brak krzeseł, brak CZEGOKOLWIEK! Za tę mapkę od razu -40% idzie...
screen3:
Paint Master Strikes Again! Twarz na miarę Beavisa i Buttheada, pusta mapka. Poziom tej mapki leży gdzieś na dnie tej "rzeki" i nieustannie kopie w dół. -20%
screen4:
I znów pustka! I znów nic nie ma! Kononowicz ci mapy robił, czy jak? -10%
screen5 - 7:
Patrz wyżej. -10%

Podsumowanie:

Suma oceny: -140%
Innymi słowy - twoja gra sięgnęła dna Rowu Mariańskiego i zaczęła kopać w stronę jądra Ziemi. Jest gdzieś na poziomie jądra zewnętrznego, jak mi się zdaje. Mam nadzieję, że spłonie, nim wynurzy się po drugiej stronie planety...
________________________
"Na trolla pewne są tylko dwie pewne metody, jedna samopowtarzalna i druga, wymagająca przeładowania ręcznego."


 
 
Lartarin 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 3 razy
Dołączyła: 20 Wrz 2007
Posty: 233
Skąd: Ergard
Wysłany: Sob 07 Sty, 2012 19:49
Kucza-fa ludzie! Czy wy (większość) nie potraficie napisać normalnej opinii, a tylko wklejacie to debilne obrazki żeby kogoś wyśmiać... W ten sposób piszą na innych forach, nie tutaj. Postarajcie się być bardziej tolerancyjni, bo większość z was "szit" zrobiła, a w ten sposób rozładowuje wyłącznie swoje życiowe frustracje. Projekt rzeczywiście nie jest perełką, jednak przy odrobinie pracy i chęci autor może to naprawić. Jak ktoś nie lubi miksów, to niech nie pije. Współczuję słabego żołądka. Mateusz SSJ8, postaraj się dopracować grę w kilku istotnych kwestiach, a będzie zdecydowanie lepiej. Wiem to Ja i wie to Imperator ^^. Nie łam się i pracuj dalej, życzę powodzenia. Skoro jest to 4 część serii, to sobie z tym poradzisz. Ultima Forum, to przyjazne forum. Jeśli ktoś dalej ma zamiar przeginać, to niech wypier...
________________________

 
 
 
Angius 

Nie wkurzać



Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 104 razy
Dołączył: 30 Paź 2010
Posty: 1276
Skąd: wROCK
Wysłany: Sob 07 Sty, 2012 19:58
Moim zdaniem ta gra to jeden wielki żart, więc z żartu się śmieję...
Wybacz, że nie potrafię znaleźć plusów w grze, która wygląda jak zabawa tresowanej małpy z paintem i makerem.
Wybacz też, że nie mam zamiaru pisać słów pokrzepienia i nadziei na to, że gra będzie SuperUltraHitemKtóryPodbijeŚwiatIZrewolucjonizujeScenęMakera. To coś to po prostu nieudana próba stworzenia gry i tak też ją określam.
Znalazłem tu same minusy, więc je wypisałem i podsumowałem w przystępny sposób (komputery zawierające takie projekty powinno się palić na stosie), a obrazek wewnątrz testu występuje w zastępstwie emotikony, bo żadna nie była w stanie oddać tego, jak setnie się ubawiłem.
Jeśli zaś jest jakieś Odgórne Rozporządzenie O Słodzeniu Każdemu Autorowi Szitów to wybacz po raz trzeci, nie wiedziałem o nim. A nawet jeślibym wiedział - nie zastosowałbym się raczej. Dlaczego? Ponieważ uważam, że mam święte prawo do powiedzenia co sądzę o projekcie i mogę powiedzieć, że to totalne dno. Tak samo, jak kto inny może napisać, że to dla niego szczyt szczytów i znajduje się w stanie nirwany za każdym razem, gdy patrzy na screeny, ja nie bronię.
________________________
"Na trolla pewne są tylko dwie pewne metody, jedna samopowtarzalna i druga, wymagająca przeładowania ręcznego."


 
 
Melvin 




Preferowany:
RPG Maker XP

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 35 razy
Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 1063
Wysłany: Sob 07 Sty, 2012 20:13
Lartarin napisał/a:
Z resztą ch... z tobią, i tobie podobnymi.

Spokojnie... Każdy ma prawo do opinii. Ja osobiście uważam, że ta gra to dno. Jest po prostu niewypałem. Możliwe, że autor niedługo zrobi coś godnego uwagi, jednak na razie "Miasteczko Nowoczesne", nie jest warte grania. IMO ofc.
________________________
MelvinClass:
Spoiler:

 
 
Finwe 




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Pomógł: 34 razy
Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 322
Skąd: Rzeszów
Wysłany: Sob 07 Sty, 2012 20:15
A co? Niech się nasz Mateusz uczy. Jak zrobi takie coś i nikt nie powie
że złe, grafy słabe itp. to nie nauczy się co zmienić.
Najbardziej przerażające to fakt że to czwarta część...
Mateusz, proszę zrób coś lepszego, poucz się RM-a.
 
 
 
Mateusz SSJ8 




Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Sty 2012
Posty: 46
Skąd: Polska
Wysłany: Nie 08 Sty, 2012 15:26
@Melvin, Vrona, Finwe, Angius

Cytat:
-10000/10000

To by znaczyło, oceniliście moją grę na 0, bo czytałem kiedyś gazety o grach komputerowych i dosłownie w żadnej nie było niższej oceny niż 0.

Cytat:
Były kiedyś zagubione 3 części miasteczka?

Tak i nadal są. Ale tu nie podam, bo ten temat nie jest na nie.

Cytat:
Nawet nie próbowałeś zrobić tych """""kul""""" (tak, pięć cudzysłowów jest tu potrzebnych) narzędziem "elipsa"

Tylko do twojej wiadomości, Angius. Paint nie obsługuje przeźroczystości. Tu masz dowód.


Cytat:
-140%

Aż tak bardzo "podoba ci się, jak innych poniżasz", że jak pracujesz w gazecie o grach komputerowych to ryzykujesz wykopanie cię z roboty przez twojego szefa? Nawet taki laik, jak ja, wie, że niższa ocena niż 0 nie istnieje.

Cytat:
to po prostu nieudana próba stworzenia gry

Sam też nie zrobiłeś perły z grafiką 3D. Wiem, bo to za dużo pracy jak na moją cierpliwość.

Cytat:
osobiście uważam, że ta gra to dno

A ja zareaguję na to i zostanę zbanowany, tak? Pomarzyć zawsze możesz, Melvin.

Cytat:
Mateusz, proszę zrób coś lepszego, poucz się RM-a.

A ty, Finwe, naucz się, że odstraszając nowych od Polskiej Sceny RPG Makera, nieuchronnie przybliżasz ich upadek.

@Lantarin
Dla mnie najważniejszą kwestią odnośnie dopracowania gry jest jej grywalność. Podobne podejście mają autorzy "Icy Tower PC", "Happyland Adventure", czy serii "Alex the aligator". Jednak ja i tak poszedłem z grą krok dalej, dając do gry niezbędne 3D (pewne szczegóły na charsecie potwora czy bohatera, a nawet na kręcącym się posągu zawsze są na tym samym miejscu na nim i nigdy nie przeskakują).


Tyle na zakończenie awantury, teraz sequel.

MIASTECZKO NOWOCZESNE 4: New Green Levithan Advance 2

#Intro#
Pamiętacie dobrze, co było w grze "Miasteczko Nowoczesne 4". Ale, czy zastanawialiście się, co się działo dalej? Cóż. W tej historii wam wszystko opowiem.

Sonic niecierpliwi się, czekając na kogoś. W końcu ten ktoś się zjawia. Oczywiście mocno spóźniony. Sonic po usłyszeniu wyjaśnień od razu daje mu zadanie. Odnaleźć i sprowadzić Mateusza SSJ8 na Twierdzę Nowoczesną. Problemem okazuje się, że najemnik nie może przystąpić do misji bez scenariusza. Sonic wysyła go na poszukiwania w nadziei, że najemnik szybko go znajdzie.

Najemnik rozgląda się w ruinach i tam spotyka Mateusza. Ten jeszcze nie zamierza wracać, ponieważ uznaje, że jeszcze nie nadszedł czas na jego powrót. Wcześniej Sonic i reszta muszą zebrać wszystkie Tęczowe Kule rozrzucone gdzieś po świecie, który przyjdzie graczowi zwiedzić w tej grze. Zadaniem najemnika jest pomóc im w tym. Mateusz osobiście daje najemnikowi scenariusz realizacji tego zadania. Najemnik dziękuje i wkracza do akcji. Po chwili Chris pyta Mateusza, jak długo ten zamierza się ukrywać, ale Mateusz niemieckimi słowami kieruje go z powrotem do kryjówki.
#/intro#

Gracz wciela się w postać Amy Rose, która pewnego dnia idzie odwiedzić Chrisa u niego w domu. Jeszcze nie wie, że dom Chrisa stoi cały w ogniu. Jak historia wokół niej się potoczy? O tym gracz decyduje.


Ekran tytułowy tej gry


Sonic rozmawia z najemnikiem.


To mój popis z wiadomościami a'la RPG Maker VX.


Knuckles chyba ma problemy z pamięcią.


"Pinokio służy pomocą w kłopocie z bandytą" ciśnie się na usta.


Jednak pierwsza fazówka szybko pokazuje, że to tylko ktoś, kto wygląda jak Pinokio.


Jednak Virdos (obecnie Baden) przeoczył tą walkę.


Amy się wkurzyła (i mój kolejny popis z interfejsem a'la RPG Maker VX)


Sozan (obecnie Shuzan) w jednej z sekwencji ABS.


Aktualną wersje demo można ściagnąć STĄD:
http://www.mediafire.com/...hgkydwk58eq9qik
________________________
Ryzykując, że zrobisz super gniota, możesz zrobić super hit lub super gniota.
 
 
 
Nexis 




Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 12 razy
Dołączył: 09 Wrz 2011
Posty: 65
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: Nie 08 Sty, 2012 15:44
Jak na razie gra prezentuje się bardzo kiepsko. Nie mam zamiaru obrażać
Cię, ale po prostu jestem szczery. Przyłóż się bardziej do title. Pobaw się
w Gimpie, który jest darmowy, a zrobić w nim można fantastyczne rzeczy.
Niektórzy od razu usuną grę po ujrzeniu ekranu tytułowego. A tego byś
raczej nie chciał.

Druga rzecz to mapy. Są za puste!
Z tych nowych screenów, drugi i czwarty są fatalne, a reszta bardzo słaba.
Zapełnij te domy dużo bardziej! Gołych ścian nie można nazwać domem.
Lub, jeśli nie chcesz ich zapełniać, zrób je dużo mniejsze.
Inne mapy także są bardzo puste i nie zastąpi ich tona (w większości
nieprzydatnych)skryptów. Przyłóż się bardziej, nie musisz wydać gry szybko.

Dodatkowo ten "spiralny" windowskin jest zły. Koniecznie zmień go na coś
lepszego, mniej kolorowego. Może być po prostu cały brązowy - i tak będzie dużo
lepszy od tego.

I proszę Cię. Przy odrobinie wysiłku na pewno będziesz w stanie zrobić dużo lepsze produkcje. Ale naprawdę musisz się do nich przyłożyć. Poczytaj tutoriale o mappingu,
na pewno Ci się przydadzą.

Pozdrawiam, Nexis
 
 
tracersgta 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 45 razy
Dołączył: 10 Sty 2011
Posty: 612
Skąd: mam wiedzieć?
Wysłany: Nie 08 Sty, 2012 15:48
Mateusz SSJ8 napisał/a:
@Melvin, Vrona, Finwe, Angius

Cytat:
-10000/10000

To by znaczyło, oceniliście moją grę na 0, bo czytałem kiedyś gazety o grach komputerowych i dosłownie w żadnej nie było niższej oceny niż 0.


No bo jeszcze twojej gry nie oceniali... Jak ocenią to będzie :lol2:

Nawet do projektu nie ma się co rozpisywać... -2/10, czyli najniżej w mojej skali oceniania...
________________________
I'm a tiger! I roar. I hunt, I climb, I eat, I wash, I sleep!

Gość, jeżeli pomogłem daj "Pomógł" ;-)
 
 
 
Angius 

Nie wkurzać



Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 104 razy
Dołączył: 30 Paź 2010
Posty: 1276
Skąd: wROCK
Wysłany: Nie 08 Sty, 2012 16:35
A ja stwierdzam, że oszczędzę bólu i cierpień swym oczom i przestanę zaglądać do tego tematu... Niech się inni męczą...

Ale powiem ci, że podziwiam cię za upór. nawet, gdy twoja gra osiągnęła dno, to wciąż kopie głębiej.
________________________
"Na trolla pewne są tylko dwie pewne metody, jedna samopowtarzalna i druga, wymagająca przeładowania ręcznego."


 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene