Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Paradox (Demo)
Autor Wiadomość
Final Cloud 




Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 09 Sty 2012
Posty: 9
Wysłany: Pon 09 Sty, 2012 07:33
Paradox (Demo)


Gra tworzona w programie RPG Maker VX.
Wersja językowa: Angielska



Download
-> Paradox Demo Version (90 mb) - Filesonic
-> Paradox Demo Version (90 mb) - Sendspace


Skrypty z których korzystam

-> RPG Tankentai Sideview Battle System 3.3d & ATB 1.1f
-> Scene_Victory
-> Enemy Animated Battlers
-> Neo Message System
-> Map Credit
-> Full HP/MP when Level Up
-> Neo Save System VI
-> MOG_Location_Name_VX
-> Quest Journal
-> Paragraph Formatter
-> Scene Title Screen Miria
-> KGC_ExtendedEquipScene


Fabuła

Jeden z najlepszych najemników zawodzi na bardzo istotnej misji od samego burmistrza miasta. Okazuje się, że cudem przeżył, ale skutki swojej przegranej zaczyna odczuwać od razu po odzyskaniu przytomności - utracona reputacja, złość mieszkańców. Problem jednak tkwi w tym, iż główny bohater nie jest pewny tego, czy minione zadanie w ogóle otrzymał. Historia, która trwa od momentu przebudzenia zaczyna zataczać koło, a bohater poznaje współistnienie całkowicie wykluczających się faktów.


Bohaterowie


Główny bohater
Uznawany za najlepszego, niezawodnego najemnika w mieście. Jego wesołe podejście do życia sprawiło, że mieszkańcy bardzo polubili tego młodego człowieka. Niestety, wszystko ulega zmianie, a bohater musi stawić czoła zdarzeniom, których kompletnie nie rozumie.


Sara
Najbliższa osoba głównemu bohaterowi, również będąca najemnikiem. Jej zawziętość sprawi, że odszukanie odpowiedzi, na dręczące wszystkich pytania, stanie się o wiele łatwiejsze.


Zendlar
Najemnik i przyjaciel głównego bohatera. Twardy, konsekwentny i twardo stąpający po ziemi. Wierzy w to co widzi, co nie najlepiej wpłynie na relacje pomiędzy bohaterami.


Blade
Szef najemników. Jego doświadczenie i zaangażowanie, trzyma ich w zgranej grupie, tworząc najlepszy oddział na kontynencie. Swoich towarzyszy traktuje jak własną rodzinę.


Dodatkowe Informacje

Gra jest głównie nastawiona na fabułę oraz dialogi, dodałem również różne facesety dla postaci. Walki nie sa wymagające bo nie oto w Paradox chodzi, gracz również nie doświadczy walk losowych (ale to już bardziej tyczyło by się pełnej wersji gry).

FAQ

Dlaczego gra jest w języku angielskim?
Z dwóch bardzo prostych powodów. Po pierwsze mieszkam za granicą i chciałbym zaprezentować swój projekt tutejszym znajomym. A po drugie, planuje opublikować grę również na anglojęzycznych forach.

Co robi Sora z Kingdom Hearts II w Logo ,,Paradox"?
Niestety żaden ze mnie grafik, więc uznałem, że Sora dość nieźle przypomina głównego bohatera mojej gry. Logo na pewno zostanie zmienione przy wyjściu pełnej wersji.

Dlaczego w grze jest użyta jedna mapka z RPG Maker Sample Maps?
Chciałem mieć jakąś początkowa mapę gotową bym mógł zacząć na niej wymyślać całą fabułę. Bardzo mi to pomogło.

Czy gra działa bez RTP?
Instalka zawiera wszystkie potrzebne pliki do gry, wliczając w to oczywiście RTP.

Jaka długo trwa demo?
30 - 60 minut.

Kiedy premiera pełnej wersji?
Mam nadzieję, że jeszcze w tym roku. Na razie gra jest ukończona do momentu w którym kończy się demo.

Screeny
Spoiler:









Ostatnio zmieniony przez Nhadala Nie 22 Sty, 2012 17:01, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
CrasheR 




Pomógł: 123 razy
Dołączył: 20 Gru 2010
Posty: 609
Skąd: Nibelheim
Wysłany: Pon 09 Sty, 2012 16:06
Re: Paradox (Demo)
Final Cloud napisał/a:



Kingdom Hearts...



Final Cloud napisał/a:
Gra tworzona w programie RPG Maker VX.
Wersja językowa: Angielska

Demo Version


WTF... Polak tworzy po angielsku xD


Skriny niczego sobie. Można by je ulepszyć, ale źle nie jest :-P

Dobra pobiorę to ocenię.



Edit:
No no no... będzie za 5 godzin... To może ja ocenię później :aww:
________________________



 
 
 
MrDawnok 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Maj 2010
Posty: 217
Wysłany: Pon 09 Sty, 2012 16:22
Nie pobiorę( z przyczyn natury nieumiejętności angielskiego[zdanie specjalnie złożone niepoprawnie ortograficznie i politycznie]) więc mogę ocenić powierzchownie.Mapki ładne, face ładne, fabuła nihil novi

8/10 powierzchownie

Dziękuje to tyle na dzisiaj :mrgreen:
________________________



http://www.forumgalonum.pun.pl/viewtopic.php?id=5

"Bliski przyjaciel, czy to nie właściwe określenie dla kogoś, kto już przestał być bliski?"
 
 
 
Final Cloud 




Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 09 Sty 2012
Posty: 9
Wysłany: Pon 09 Sty, 2012 16:35
Dzięki za zainteresowanie i komentarze.

Cytat:

WTF... Polak tworzy po angielsku xD


Napisałem w FAQ dlaczego :P

Final Cloud napisał/a:
Dlaczego gra jest w języku angielskim?
Z dwóch bardzo prostych powodów. Po pierwsze mieszkam za granicą i chciałbym zaprezentować swój projekt tutejszym znajomym. A po drugie, planuje opublikować grę również na anglojęzycznych forach.
________________________
Paradox (Demo) -> Kliknij tutaj!
 
 
Amelanduil 




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 28 Wrz 2011
Posty: 464
Wysłany: Pon 09 Sty, 2012 18:25
Cytat:
WTF... Polak tworzy po angielsku xD

Ej, to nie jest wyjątek i nie ma w tym nic wtf'owego xD

Co do gry to mapki są dobre, nie rażą w oczy pustką aż tak bardzo. Porada do walki, zmień rozmieszczenie albo wywal battle floor ^^
Moje uprzedzenie do postaci z amnezją niestety nie wpływa dobrze na moje zdanie o grze.
Final Cloud napisał/a:
Gra jest głównie nastawiona na fabułę oraz dialogi
To zaś wyrównuje opinię, gdyż przyjamniej świadczy to o dopracowanej stronie fabularnej.
________________________
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"A jeśli... Boga nie ma, to co z ciebie za szatan?"
 
 
 
Final Cloud 




Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 09 Sty 2012
Posty: 9
Wysłany: Pon 09 Sty, 2012 19:15
Cytat:
Porada do walki, zmień rozmieszczenie albo wywal battle floor ^^


Haha, racja. Nie zwróciłem na to uwagi. Spróbowałem bez battle floor ale gorzej to wygląda, więc zmienię ustawienia bohaterów i wrogów. Dzięki.

Cytat:
Moje uprzedzenie do postaci z amnezją niestety nie wpływa dobrze na moje zdanie o grze.


Oczywiście bohater nie ma całkowitej amnezji. Nie pamięta tylko paru swoich ostatnich dni (jak w opisie). Mimo wszystko zachęcam zagrać, streszczenie fabuły bardzo ogólnie napisałem, w końcu to demo :D. Mógłbym w paru zdaniach streścić całą demówkę, a wolałbym by gracz mógł być zaskoczony nawet w wersji demonstracyjnej.
 
 
kalix3.14 



Dołączył: 07 Sty 2012
Posty: 0
Wysłany: Pon 09 Sty, 2012 19:26
Bardzo ciekawa gra. Polecam :D
 
 
Christo 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 31 Gru 2010
Posty: 88
Skąd: Londyn
Wysłany: Wto 10 Sty, 2012 19:10
Ogólnie nawet fajne. Ściągnąłem i grałem (Tylko 2 minuty). Grało mi się spoko, lecz mapki są lekko pustawe :(
 
 
 
Final Cloud 




Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 09 Sty 2012
Posty: 9
Wysłany: Wto 10 Sty, 2012 20:10
Dwie minuty? To mam nadzieję, że chociaż nazwałeś swoją postać. ;D
Powiem szczerze, że dość przykrótko by ocenić ale jak byś miał czas to zachęcam do dalszego zapoznania się z demem. ;)

Paradox to typowy jRPG gdzie jest duży nacisk na fabułę oraz klimat gry (jak to w jRPGach). Mapping? Racja, nic nadzwyczajnego niestety :(. Ogranicza mnie też VX w tym przypadku ale jak i moja umiejętności w robieniu mapek. Ale skoro tak wszyscy zwracają na to uwagę to postaram się trochę popoprawiać, a kolejne mapki robić odrobinę bogatsze w detale.
 
 
Final Cloud 




Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 09 Sty 2012
Posty: 9
Wysłany: Czw 12 Sty, 2012 22:26
Prace nad pełną wersją trwają w najlepsze.
Oto nowy screen na potwierdzenie :)

Spoiler:



________________________
Paradox (Demo) -> Kliknij tutaj!
 
 
Gordon 




Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 12 Paź 2011
Posty: 21
Skąd: Prypeć
Wysłany: Sob 14 Sty, 2012 15:21
Hehe. Gra po angielsku. Po co to? Myślisz że ktoś zza granicy wejdzie na tą stronę i zrozumie napis "Wersja językowa: Angielski"?
Taki zbędny bajer. Mapy ładne, lecz przydałaby się się świerzość grafik.
(TYLKO NIE MACK).
Fabuła... amnezja, amnezja, amnezja. Co wy macie z tym męczeniem swoich bohaterów wymazywaniem pamięci? LOL.
A na dole napisałeś że stawiasz na fabułę. Choć po początku wnioskuję że się lekko mylisz.

6/10
________________________
:) Aktualności&Zapowiedzi :(

Nothin' here.


 
 
Viuu 

Project-Ayus




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Pomógł: 15 razy
Dołączył: 21 Maj 2010
Posty: 106
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Sob 14 Sty, 2012 16:03
Gordon napisał/a:
Hehe. Gra po angielsku. Po co to? Myślisz że ktoś zza granicy wejdzie na tą stronę i zrozumie napis "Wersja językowa: Angielski"?

Żartujesz sobie? Bo dla mnie twoje rozumowanie jest śmieszne...
Czy naprawdę tak ciężko coś przeczytać?
Final Cloud napisał/a:
Dlaczego gra jest w języku angielskim?
Z dwóch bardzo prostych powodów. Po pierwsze mieszkam za granicą i chciałbym zaprezentować swój projekt tutejszym znajomym. A po drugie, planuje opublikować grę również na anglojęzycznych forach.

Tyle ci wystarczy mam nadzieję...

Gordon napisał/a:
Fabuła... amnezja, amnezja, amnezja. Co wy macie z tym męczeniem swoich bohaterów wymazywaniem pamięci? LOL.
A na dole napisałeś że stawiasz na fabułę. Choć po początku wnioskuję że się lekko mylisz.

Wiesz, że w czasie gry można wciąż rozwijać fabułę, prawda? Sam tego nie lubię, ale ten motyw amnezji nie jest zły, bo on zapomniał tylko krótki fragment.

Dobra czas na moją ocenę:
To tak, mapki w miarę dobre, muzyka... sama w sobie nie jest zła, ale jest źle dopasowana. Fabuła jest jak na razie nawet dobra, ale nie będę się zbytnio o tym rozpisywał, bo wciąż nie znalazłem czasu na ukończenie dema. I teraz to co mi się najbardziej podoba, dialogi. Zaskoczyłeś mnie tym, że dialogi są żywe a nie jak zazwyczaj takie byle jakie. Postaram się jak najszybciej ukończyć demo i napisać co sądzę o fabule. ^ ^
________________________



Spoiler:



 
 
 
Final Cloud 




Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 09 Sty 2012
Posty: 9
Wysłany: Sob 14 Sty, 2012 16:14
Cytat:
Hehe. Gra po angielsku. Po co to? Myślisz że ktoś zza granicy wejdzie na tą stronę i zrozumie napis "Wersja językowa: Angielski"?


Eh... Dzięki Darknesss za wyjaśnienie mu tego, a resztę prosiłbym by jednak zapoznali się z całym postem przed wystawieniem opinii.

Cytat:
A na dole napisałeś że stawiasz na fabułę. Choć po początku wnioskuję że się lekko mylisz.


Tak, na pewno jest sporo gier o amnezji, chociaż użycie słowa "amnezji" w tej grze też nie jest do końca trafne, wręcz przeciwnie. Specjalnie użyłem tego słowa by wprowadzić w lekki błąd gracza, w którym również znajduje się główny bohater (nie powinienem tego zdradzać ^^). No ale cóż... trzeba zagrać w chociaż całe demko, które na prawdę nie jest jakieś długie, ani trudne. Rozumiem, że ludziom się nie chce lub nie mają czasu, jednak to boli jak oceny końcowe dostaje się za same screeny lub parę minut sprawdzenia. Myślałem, że tu oceniamy GRY, a nie opowiadania z obrazkami.

Cytat:
6/10


Jak na opinię, którą wystawiłeś, ocena jest dość wygórowana, szczerze mówiąc.
Mimo wszystko, dzięki za komentarze.
________________________
Paradox (Demo) -> Kliknij tutaj!
 
 
Viuu 

Project-Ayus




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Pomógł: 15 razy
Dołączył: 21 Maj 2010
Posty: 106
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Nie 15 Sty, 2012 15:20
Dobra ukończyłem już demo i naprawdę jestem zaskoczony. Fabuła jest naprawdę świetna. Cieszę się, że w to zagrałem i czekam na pełną wersję.

Moja ocena dema:
Fabuła: 9/10 (Jak na razie bardzo dobra, mam nadzieję, że tego nie spieprzysz :P)
Dialogi: 9/10 (Są naprawdę dobre, ale znalazło się kilka błędów)
Muzyka: 7/10 (Nie jest zła, ale za to słabo dopasowana, chociaż może tylko ja tak myślę)
Grafika: 5/10 (Zdecydowanie musisz to poprawić, gra będzie robiła lepsze wrażenie)

Ogólna: 7,5/10

Powodzenia życzę ^ ^
________________________



Spoiler:



 
 
 
Final Cloud 




Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 09 Sty 2012
Posty: 9
Wysłany: Nie 22 Sty, 2012 17:55
A więc, a więc... dostałem trochę krytyki co do grafiki w Paradoxie, muzyki oraz fabuły (a bardziej opisu fabuły). Dlatego wprowadziłem parę poprawek:

UPDATE
[21.01.12]

-> Grafika
Wcześniej korzystałem tylko z podstawowej grafiki RTP, teraz dodałem trochę zupełnie nowej do tilesetów. Efekty są widoczne w zaktualizowanych screenach. Został poprawiony również battlefloor.

Paradox przed poprawką:
Spoiler:



Paradox po poprawce:
Spoiler:



-> Muzyka
To już kwestia gustu, ale postanowiłem zmienić battle music.

-> Fabuła
Fabuła w Paradoxie nie uległa ŻADNEJ zmianie. Poprawiłem natomiast swoją prezentację gry, napisałem nowy opis fabuły oraz dodałem listę bohaterów.
Dlaczego?
Zarzucono mi że gra ma wątek, który powtarza się w wielu grach - Amnezja.

Final Cloud napisał/a:
Tak, na pewno jest sporo gier o amnezji, chociaż użycie słowa "amnezji" w tej grze też nie jest do końca trafne, wręcz przeciwnie. Specjalnie użyłem tego słowa by wprowadzić w lekki błąd gracza, w którym również znajduje się główny bohater (nie powinienem tego zdradzać ^^).


Demo również zostało zaktualizowane!
________________________
Paradox (Demo) -> Kliknij tutaj!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene