Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Ayene
Sro 18 Sty, 2012 22:05
ABS + Dodatkowe przedmioty
Autor Wiadomość
artekwnc 



Preferowany:
RPG Maker XP

Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 110
Wysłany: Sro 18 Sty, 2012 21:32
ABS + Dodatkowe przedmioty
Opisywałem mój problem na shoutboxie, polecono mi by napisać temat więc -

Chciałbym użyć ten skrypt - http://www.ultimateam.pl/viewtopic.php?t=4774, ale posiadam także ABS Mr. Mo - Tzn nie bd działać? Jeśli nie - 1)ciężko przerobić by działał? 2) Jest jakiś inny sposób by wylatywało więcej itemków?

Demo do ABS - http://www.mediafire.com/?frygx7344h2vcbf (jeśli to robi jakąś różnice - folder bez minimapy).
________________________
Quantino
 
 
 
Mateusz SSJ8 




Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Sty 2012
Posty: 46
Skąd: Polska
Wysłany: Sro 18 Sty, 2012 21:44
Na dobrą sprawę powinieneś sam dobie napisać ABSa, bo te cudze działają poza kontrolą stosującego. No i wywołują konflikty z innymi systemami walki (turówka może i jeszcze działa w miarę bezbłędnie, ale fazówka to już dno (Blizz-ABS i Cogwheel-ATB)). Tutaj daje kod kontrolowanego, ale resztę musisz sobie sam dopisać, bo ja ci tylko podpowiem metody.

Najpierw kod główny klasy, bo to jest ważne.
Kod:
class ABS
def initialize
@enemies = []
@items = []
@projectiles = {}
@active = false
@hud = false
@gameover = false
end

def activate(hud, gameover)
@active = true
@hud = true
@gameover = gameover
end

def deactivate
@active = false
@hud = false
@gameover = false
end

def update
update_keys
update_players
update_items
update_projectiles
remove_invalid
update_enemies
judge
end
end


Do tego dodasz kolejne metody.
________________________
Ryzykując, że zrobisz super gniota, możesz zrobić super hit lub super gniota.
 
 
 
Ayene 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 232 razy
Dołączyła: 18 Wrz 2007
Posty: 2424
Wysłany: Sro 18 Sty, 2012 21:52
Spróbuj wrzucić to na sam dół. Ważne by ten skrypt był pod 'Mr.Mo's ABS V5.5':
Spoiler:

Kod:
#===================================================================
# Dodatkowe przedmioty za potwory XP
# by Ayene
# 06.09.2010 ver 1.0
# www.ultimateam.pl
#===================================================================

module Ayene
  ITEM = {# ID potwora => [%, id przedmiotu],[%, id przedmiotu], itd.]
  1 => [[100, 2],[100, 23],[100, 23], ],
  4 => [[100, 3],[100, 23]],
  }
  WEAPON = {# ID potwora => [%, id broni],[%, id broni], itd.]
  1 => [[100, 2],[100, 23]],
  4 => [[100, 3],[100, 23]],
  }
  ARMOR = {# ID potwora => [%, id pancerza],[%, id pancerza], itd.]
  1 => [[100, 2],[100, 23]],
  2 => [[100, 3],[100, 23]],
  }
  # Maksymalna ilość przedmiotów to 6.   
end

class MrMo_ABS 
  #--------------------------------------------------------------------------
  # * Treasure(Enemy)
  #--------------------------------------------------------------------------
  def treasure(enemy)
    exp = 0
    gold = 0
    treasures = []
    unless enemy.hidden
      exp += enemy.exp
      gold += enemy.gold
      if rand(100) < enemy.treasure_prob
        if enemy.item_id > 0
          treasures.push($data_items[enemy.item_id])
        end
        if enemy.weapon_id > 0
          treasures.push($data_weapons[enemy.weapon_id])
        end
        if enemy.armor_id > 0
          treasures.push($data_armors[enemy.armor_id])
        end
      end
      if Ayene::ITEM.include?(enemy.id)
        for i in 0..Ayene::ITEM[enemy.id].size-1
          if rand(100) < Ayene::ITEM[enemy.id][i][0]
            treasures.push($data_items[Ayene::ITEM[enemy.id][i][1]])
          end
        end
      end
      if Ayene::WEAPON.include?(enemy.id)
        for i in 0..Ayene::WEAPON[enemy.id].size-1
          if rand(100) < Ayene::WEAPON[enemy.id][i][0]
            treasures.push($data_weapons[Ayene::WEAPON[enemy.id][i][1]])
          end
        end
      end
      if Ayene::ARMOR.include?(enemy.id)
        for i in 0..Ayene::ARMOR[enemy.id].size-1
          if rand(100) < Ayene::ARMOR[enemy.id][i][0]
            treasures.push($data_armors[Ayene::ARMOR[enemy.id][i][1]])
          end
        end
      end
    end
    treasures = treasures[0..5]
    for i in 0...$game_party.actors.size
      actor = $game_party.actors[i]
      if actor.cant_get_exp? == false
      last_level = actor.level
        actor.exp += exp
        if actor.level > last_level
          actor.hp = actor.maxhp
          actor.sp = actor.maxsp
          #Show LEvel Up if need to
          actor.damage = "~Level Up~" if DISPLAY_LEVELUP
          Audio.me_play("Audio/ME/" + LEVELUP_MUSIC.to_s, 100, 100) if LEVELUP_MUSIC != ""
        end
      end
    end
    # Add Treasures
    if ITEM_DROP
      @treasures.push(Treasure_Display.new(enemy.event,"#{GOLD_DISPLAY}",[],gold)) if gold > 0
      for item in treasures
        case item
        when RPG::Item
          g = DEFAULT_ITEM_DISPLAY
          g = ITEMS_DISPLAY[item.id] if ITEMS_DISPLAY[item.id] != nil
          @treasures.push(Treasure_Display.new(enemy.event,"#{g}",[item],0))
        when RPG::Weapon
          g = DEFAULT_WEAPON_DISPLAY
          g = WEAPONS_DISPLAY[item.id] if WEAPONS_DISPLAY[item.id] != nil
          @treasures.push(Treasure_Display.new(enemy.event,"#{g}",[item],0))
        when RPG::Armor
          g = DEFAULT_ARMOR_DISPLAY
          g = ARMORS_DISPLAY[item.id] if ARMORS_DISPLAY[item.id] != nil
          @treasures.push(Treasure_Display.new(enemy.event,"#{g}",[item],0))
        end
      end
    else
      $game_party.gain_gold(gold)
      for item in treasures
        case item
        when RPG::Item
          $game_party.gain_item(item.id, 1)
        when RPG::Weapon
          $game_party.gain_weapon(item.id, 1)
        when RPG::Armor
          $game_party.gain_armor(item.id, 1)
        end
      end
    end
  end
end

________________________


 
 
 
artekwnc 



Preferowany:
RPG Maker XP

Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 110
Wysłany: Sro 18 Sty, 2012 21:54
Nie znam się na kodowaniu, pisaniu skryptów i tym podobne, więc nawet za to się nie biore; ]
________________________
Quantino
 
 
 
artekwnc 



Preferowany:
RPG Maker XP

Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 110
Wysłany: Sro 18 Sty, 2012 22:02
http://screenshooter.net/5423142/jdkqdcr , http://screenshooter.net/5423142/sgwnmea , http://screenshooter.net/5423142/xqdrdew

Ayene - jesteś wielka! Dzięki !
________________________
Quantino
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene