Opisywałem mój problem na shoutboxie, polecono mi by napisać temat więc -
Chciałbym użyć ten skrypt - http://www.ultimateam.pl/viewtopic.php?t=4774, ale posiadam także ABS Mr. Mo - Tzn nie bd działać? Jeśli nie - 1)ciężko przerobić by działał? 2) Jest jakiś inny sposób by wylatywało więcej itemków?
Pomógł: 1 raz Dołączył: 07 Sty 2012 Posty: 46 Skąd: Polska
Wysłany: Sro 18 Sty, 2012 21:44
Na dobrą sprawę powinieneś sam dobie napisać ABSa, bo te cudze działają poza kontrolą stosującego. No i wywołują konflikty z innymi systemami walki (turówka może i jeszcze działa w miarę bezbłędnie, ale fazówka to już dno (Blizz-ABS i Cogwheel-ATB)). Tutaj daje kod kontrolowanego, ale resztę musisz sobie sam dopisać, bo ja ci tylko podpowiem metody.
Pomogła: 232 razy Dołączyła: 18 Wrz 2007 Posty: 2424
Wysłany: Sro 18 Sty, 2012 21:52
Spróbuj wrzucić to na sam dół. Ważne by ten skrypt był pod 'Mr.Mo's ABS V5.5':
Spoiler:
Kod:
#===================================================================
# Dodatkowe przedmioty za potwory XP
# by Ayene
# 06.09.2010 ver 1.0
# www.ultimateam.pl
#===================================================================
module Ayene
ITEM = {# ID potwora => [%, id przedmiotu],[%, id przedmiotu], itd.]
1 => [[100, 2],[100, 23],[100, 23], ],
4 => [[100, 3],[100, 23]],
}
WEAPON = {# ID potwora => [%, id broni],[%, id broni], itd.]
1 => [[100, 2],[100, 23]],
4 => [[100, 3],[100, 23]],
}
ARMOR = {# ID potwora => [%, id pancerza],[%, id pancerza], itd.]
1 => [[100, 2],[100, 23]],
2 => [[100, 3],[100, 23]],
}
# Maksymalna ilość przedmiotów to 6.
end
class MrMo_ABS
#--------------------------------------------------------------------------
# * Treasure(Enemy)
#--------------------------------------------------------------------------
def treasure(enemy)
exp = 0
gold = 0
treasures = []
unless enemy.hidden
exp += enemy.exp
gold += enemy.gold
if rand(100) < enemy.treasure_prob
if enemy.item_id > 0
treasures.push($data_items[enemy.item_id])
end
if enemy.weapon_id > 0
treasures.push($data_weapons[enemy.weapon_id])
end
if enemy.armor_id > 0
treasures.push($data_armors[enemy.armor_id])
end
end
if Ayene::ITEM.include?(enemy.id)
for i in 0..Ayene::ITEM[enemy.id].size-1
if rand(100) < Ayene::ITEM[enemy.id][i][0]
treasures.push($data_items[Ayene::ITEM[enemy.id][i][1]])
end
end
end
if Ayene::WEAPON.include?(enemy.id)
for i in 0..Ayene::WEAPON[enemy.id].size-1
if rand(100) < Ayene::WEAPON[enemy.id][i][0]
treasures.push($data_weapons[Ayene::WEAPON[enemy.id][i][1]])
end
end
end
if Ayene::ARMOR.include?(enemy.id)
for i in 0..Ayene::ARMOR[enemy.id].size-1
if rand(100) < Ayene::ARMOR[enemy.id][i][0]
treasures.push($data_armors[Ayene::ARMOR[enemy.id][i][1]])
end
end
end
end
treasures = treasures[0..5]
for i in 0...$game_party.actors.size
actor = $game_party.actors[i]
if actor.cant_get_exp? == false
last_level = actor.level
actor.exp += exp
if actor.level > last_level
actor.hp = actor.maxhp
actor.sp = actor.maxsp
#Show LEvel Up if need to
actor.damage = "~Level Up~" if DISPLAY_LEVELUP
Audio.me_play("Audio/ME/" + LEVELUP_MUSIC.to_s, 100, 100) if LEVELUP_MUSIC != ""
end
end
end
# Add Treasures
if ITEM_DROP
@treasures.push(Treasure_Display.new(enemy.event,"#{GOLD_DISPLAY}",[],gold)) if gold > 0
for item in treasures
case item
when RPG::Item
g = DEFAULT_ITEM_DISPLAY
g = ITEMS_DISPLAY[item.id] if ITEMS_DISPLAY[item.id] != nil
@treasures.push(Treasure_Display.new(enemy.event,"#{g}",[item],0))
when RPG::Weapon
g = DEFAULT_WEAPON_DISPLAY
g = WEAPONS_DISPLAY[item.id] if WEAPONS_DISPLAY[item.id] != nil
@treasures.push(Treasure_Display.new(enemy.event,"#{g}",[item],0))
when RPG::Armor
g = DEFAULT_ARMOR_DISPLAY
g = ARMORS_DISPLAY[item.id] if ARMORS_DISPLAY[item.id] != nil
@treasures.push(Treasure_Display.new(enemy.event,"#{g}",[item],0))
end
end
else
$game_party.gain_gold(gold)
for item in treasures
case item
when RPG::Item
$game_party.gain_item(item.id, 1)
when RPG::Weapon
$game_party.gain_weapon(item.id, 1)
when RPG::Armor
$game_party.gain_armor(item.id, 1)
end
end
end
end
end
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum