Ogłoszenie |
Administracja Forum
|
Legendarny Skarb: Początek |
Autor |
Wiadomość |
LordVitas
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 9 razy Dołączył: 17 Sie 2011 Posty: 115 Skąd: Września
|
Wysłany: Sro 27 Cze, 2012 14:23
|
|
|
Feniks! Skoro już zamierzasz edytować grę to mam pewną uwagę. Chodzi mi właśnie o cykl dnia i nocy.
Strasznie nienaturalne było, że gdy była noc wszyscy ludzi na ulicach zachowywali się jak w dzień.
Wiesz każdy poprostu stał jak wryty. Dzicci były w tym samym miejscu itd. Gdyby niektórzy poznikali
sprawiałoby to wrażenie normalniejszego miasta :D
Szczerze to nawet cieszy mnie ta informacja. Chociaż bardziejbym się ucieszył gdybyś oznajmił że
druga część jest już w trakcie projektowania ale też fajnie.
Pozdro |
________________________ ... |
|
|
|
Feniks
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 62 razy Dołączył: 04 Wrz 2010 Posty: 511
|
Wysłany: Sro 27 Cze, 2012 17:59
|
|
|
Cytat: | Feniks! Skoro już zamierzasz edytować grę to mam pewną uwagę. Chodzi mi właśnie o cykl dnia i nocy.
Strasznie nienaturalne było, że gdy była noc wszyscy ludzi na ulicach zachowywali się jak w dzień.
Wiesz każdy poprostu stał jak wryty. Dzicci były w tym samym miejscu itd. Gdyby niektórzy poznikali
sprawiałoby to wrażenie normalniejszego miasta :D |
Jestem tego świadomy, jednak jak pisałem, w tej części nie zmieniam nic w klimacie, oprócz tego, co nie działa jak powinno, tylko to poprawiam.
Cytat: | Podsumowując Legendarny Skarb: Początek, to dobra zapowiedź drugiej części, która mam nadzieje będzie o klasę lepsza! Pozdrawiam i życzę dalszej owocniejszej pracy. |
Dzięki! Też mam taką nadzieje |
________________________
|
|
|
|
Ozzma
Preferowany:
Pomogła: 1 raz Dołączyła: 26 Wrz 2009 Posty: 88 Skąd: Stumilowy Las
|
Wysłany: Pią 29 Cze, 2012 12:21
|
|
|
Dla mnie gra była lekko nużąca, i dlatego jej nie skończyłam . Bardziej pasowała by na filmik w RM. Może jak powstanie druga części będzie w formie filmiku. Powodzenia w dalszym tworzeniu . |
________________________
|
|
|
|
Feniks
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 62 razy Dołączył: 04 Wrz 2010 Posty: 511
|
Wysłany: Pon 16 Lip, 2012 01:53
|
|
|
Ozzma, mimo najszczerszych chęci nie jestem w stanie zrozumieć, dlaczego pasowała by dla Ciebie bardziej na filmik. W zasadzie jest to gra przygodowa, ale zapewne pierwsza część może przeczyć przygodzie z wiadomych powodów, jeśli to był powód tego, że pasowała by bardziej na filmik, to nie zamierzam przeczyć.
Dorzucam małą aktualizację i informacje odnośnie moich planów co do Lsa v3 (Lsa wersji trzeciej).
- Właśnie zakończyłem wrzucanie v2 (wersji drugiej), w której zmieniono między innymi:
- Usunięto kilka skryptów, w tym definitywnie ,,anti-laga", który bardziej psuje produkcje, niż ją wspomaga.
- Zmieniono w mieście interakcję okien na parallel process, dzięki czemu, mam nadzieje u każdego system dnia i nocy będzie działał w miarę realnie (w dzień okna powinny być ,,zapalone", w nocy ,,zgaszone" = jasne/ciemne)
- Dzięki Crasherowi również w niektórych oknach zmieniłem małą drobnostkę, przez którą okno było nad drzewem czy innymi rzeczami. A także dodałem blokowanie do jednego miejsca, ale nie powinno to przeszkadzać(brak niewidzialnych klocków tam, gdzie ich miejsce) każdemu, oprócz czepialskich
- Dodano wszystkie biblioteki RGSS XP, dzięki którym owe błędy z systemem reputacji może znikną - to jest pewnego rodzaju test, który mi naprawdę pomoże, jeśli ludzie, którzy ową wersję ściągną i przejdą lub przejdą chociaż przez kilka dialogów bez problemów to naprawdę mi to pomoże. Zatem proszę o mały komentarz, czy wyskakuje bug przy oddawaniu misji, lub dłuższych rozmowach, dziękuję
Rozumiem, że jak na wersje 2.0 jest to dosyć mała zmiana, ale jak wspomniałem jest to test dla mnie, który naprawdę ułatwi mi prace nad v3 (wersją trzecią) oraz mam nadzieje, kolejnymi, udanymi produkcjami. A oto linki(proszę o dodanie do 1 postu)
http://www.mediafire.com/?cb9zdbgn965yz4p
http://www.fileserve.com/file/sXTjaHn
http://www.sendspace.com/file/yqsfwk
Przyszedł czas na informacje odnośnie planów związanych z trzecią, już ostatnią aktualizacją gry(to również wchodzi w skład planu, oby nie trzeba było robić dalszych wersji w celu usuwania bugów...)
Zatem co planuję zmienić/dodać w wersji trzeciej? Jak najbardziej duże zmiany.
Dodać już gotowy(Lecz nie rozwinięty na tyle, ile będzie w v3) system ,,pijaka":
- upij innych, a jeśli szczęście ci dopisze, to może i kilka sztuk złota podłapiesz.
- jeśli lubisz się męczyć z zdobywaniem złota, wypij kilka piw i zaryzykuj utratę od paru sztuk złota, do całego majątku swojej sakwy.
- Bierz udział w turniejach piwnych, przyjmuj zakłady, bądź weź udział w prywatnym pojedynku piwnym, walcz o honor, bez konieczności użycia przemocy, a także walcz o pieniądze czy unikalne przedmioty.
Całkowicie nowy system dzienny i nocny zarówno w budynku, jak i na zewnątrz:
- Oprócz deszczu pojawią się burze, a nawet mocne wiatry, które spowolnią bohatera, jeśli na przeciw takiemu wyjdzie.
- Oraz to, co cenie sobie w klimatach 24 godzinnych, oraz to, co jest moim celem, jeśli chodzi o własny system klimatu 24 godzinnego, a mianowicie interakcja ludzi z zmieniającą się porą dnia, a także z ewentualnymi zjawiskami pogodowymi(nie dotyczy dialogów)
Planuję również dodać inne, własne systemy, ale wszystko w mierze rozsądku, im więcej tego jest, tym większe mogą być lagi na słabszych komputerach, zatem wszystko starannie przemyślę, zanim jakiekolwiek systemy zacznę wrzucać do v3. Jest również prawdopodobieństwo, że żaden z takowych nie wystąpi w tej produkcji, ani dalszych częściach. Jednak na pewno pojawią się w którejś z kolei, z moich produkcji.
Dodać nieco questów pobocznych rozwijając przy tym główne, a co się z tym tyczy, umożliwić wejście do każdego budynku graczowi, a jeśli powiedzie się pkt.2 nowego klimatu, wtedy wejście będzie możliwe tylko wtedy, kiedy właściciel danego domu wróci do niego. Jeśli nie, to po prostu będzie dużo więcej charsetów, proste.
A co najważniejsze, wrzucić definitywnie(niezależnie od udanych/nieudanych powyższych planów) nowy, własny i bezproblemowy, ponieważ o prostej konstrukcji - własny system reputacji, który tak bardzo zawiódł zarówno mnie jak i was.
Jak wspomniałem są to tylko plany, ale niezależnie ile czasu zajmie nabranie chęci do stworzenia v3, to i tak takowa powstanie, ale systemy są całkowicie niepewne, jednak możliwe do zrealizowania, bo naturalnie wiem, jak je zrobić. Pozdrawiam |
________________________
|
|
|
|
CrasheR
Pomógł: 123 razy Dołączył: 20 Gru 2010 Posty: 609 Skąd: Nibelheim
|
Wysłany: Pon 16 Lip, 2012 16:07
|
|
|
Szykują się wielkie zmiany ^^
Jutro pobiore grę i napisze Ci czy w tej wersji występują u mnie jakiekolwiek błędy dialogowe. (We wcześniejszej takowych nie bylo, wiec jest bardzo duze prawdopodobieństwo, ze tutaj też nie będzie).
PS 21.26 godzin do zakończenia konkursu xD
Edit:
Jak myślałem, większych problemów nie ma. Czasem gdy otwiera się okno wyboru odpowiedzi może złapać mały lag, po za tym na razie żadnych większych problemów. |
________________________
|
|
|
|
Feniks
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 62 razy Dołączył: 04 Wrz 2010 Posty: 511
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|