Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Legendarny Skarb: Początek
Autor Wiadomość
LordVitas 




Preferowany:
RPG Maker XP

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 9 razy
Dołączył: 17 Sie 2011
Posty: 115
Skąd: Września
Wysłany: Sro 27 Cze, 2012 13:23
Feniks! Skoro już zamierzasz edytować grę to mam pewną uwagę. Chodzi mi właśnie o cykl dnia i nocy.
Strasznie nienaturalne było, że gdy była noc wszyscy ludzi na ulicach zachowywali się jak w dzień.
Wiesz każdy poprostu stał jak wryty. Dzicci były w tym samym miejscu itd. Gdyby niektórzy poznikali
sprawiałoby to wrażenie normalniejszego miasta :D
Szczerze to nawet cieszy mnie ta informacja. Chociaż bardziejbym się ucieszył gdybyś oznajmił że
druga część jest już w trakcie projektowania ale też fajnie.
Pozdro
________________________
...
 
 
Feniks 




Preferowany:
RPG Maker XP

Ranga RM:
2 gry

Pomógł: 62 razy
Dołączył: 04 Wrz 2010
Posty: 511
Wysłany: Sro 27 Cze, 2012 16:59
Cytat:
Feniks! Skoro już zamierzasz edytować grę to mam pewną uwagę. Chodzi mi właśnie o cykl dnia i nocy.
Strasznie nienaturalne było, że gdy była noc wszyscy ludzi na ulicach zachowywali się jak w dzień.
Wiesz każdy poprostu stał jak wryty. Dzicci były w tym samym miejscu itd. Gdyby niektórzy poznikali
sprawiałoby to wrażenie normalniejszego miasta :D

Jestem tego świadomy, jednak jak pisałem, w tej części nie zmieniam nic w klimacie, oprócz tego, co nie działa jak powinno, tylko to poprawiam.
Cytat:
Podsumowując Legendarny Skarb: Początek, to dobra zapowiedź drugiej części, która mam nadzieje będzie o klasę lepsza! Pozdrawiam i życzę dalszej owocniejszej pracy.

Dzięki! Też mam taką nadzieje :-P
________________________

 
 
Ozzma 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomogła: 1 raz
Dołączyła: 26 Wrz 2009
Posty: 88
Skąd: Stumilowy Las
Wysłany: Pią 29 Cze, 2012 11:21
Dla mnie gra była lekko nużąca, i dlatego jej nie skończyłam :-( . Bardziej pasowała by na filmik w RM. Może jak powstanie druga części będzie w formie filmiku. Powodzenia w dalszym tworzeniu :przytul2: .
________________________
 
 
Feniks 




Preferowany:
RPG Maker XP

Ranga RM:
2 gry

Pomógł: 62 razy
Dołączył: 04 Wrz 2010
Posty: 511
Wysłany: Pon 16 Lip, 2012 00:53
Ozzma, mimo najszczerszych chęci nie jestem w stanie zrozumieć, dlaczego pasowała by dla Ciebie bardziej na filmik. W zasadzie jest to gra przygodowa, ale zapewne pierwsza część może przeczyć przygodzie z wiadomych powodów, jeśli to był powód tego, że pasowała by bardziej na filmik, to nie zamierzam przeczyć.

Dorzucam małą aktualizację i informacje odnośnie moich planów co do Lsa v3 (Lsa wersji trzeciej).

- Właśnie zakończyłem wrzucanie v2 (wersji drugiej), w której zmieniono między innymi:
- Usunięto kilka skryptów, w tym definitywnie ,,anti-laga", który bardziej psuje produkcje, niż ją wspomaga.
- Zmieniono w mieście interakcję okien na parallel process, dzięki czemu, mam nadzieje u każdego system dnia i nocy będzie działał w miarę realnie (w dzień okna powinny być ,,zapalone", w nocy ,,zgaszone" = jasne/ciemne)
- Dzięki Crasherowi również w niektórych oknach zmieniłem małą drobnostkę, przez którą okno było nad drzewem czy innymi rzeczami. A także dodałem blokowanie do jednego miejsca, ale nie powinno to przeszkadzać(brak niewidzialnych klocków tam, gdzie ich miejsce) każdemu, oprócz czepialskich :przytul:
- Dodano wszystkie biblioteki RGSS XP, dzięki którym owe błędy z systemem reputacji może znikną - to jest pewnego rodzaju test, który mi naprawdę pomoże, jeśli ludzie, którzy ową wersję ściągną i przejdą lub przejdą chociaż przez kilka dialogów bez problemów to naprawdę mi to pomoże. Zatem proszę o mały komentarz, czy wyskakuje bug przy oddawaniu misji, lub dłuższych rozmowach, dziękuję :przytul:


Rozumiem, że jak na wersje 2.0 jest to dosyć mała zmiana, ale jak wspomniałem jest to test dla mnie, który naprawdę ułatwi mi prace nad v3 (wersją trzecią) oraz mam nadzieje, kolejnymi, udanymi produkcjami. A oto linki(proszę o dodanie do 1 postu)

http://www.mediafire.com/?cb9zdbgn965yz4p
http://www.fileserve.com/file/sXTjaHn
http://www.sendspace.com/file/yqsfwk

Przyszedł czas na informacje odnośnie planów związanych z trzecią, już ostatnią aktualizacją gry(to również wchodzi w skład planu, oby nie trzeba było robić dalszych wersji w celu usuwania bugów...)

Zatem co planuję zmienić/dodać w wersji trzeciej? Jak najbardziej duże zmiany.

Dodać już gotowy(Lecz nie rozwinięty na tyle, ile będzie w v3) system ,,pijaka":
- upij innych, a jeśli szczęście ci dopisze, to może i kilka sztuk złota podłapiesz.
- jeśli lubisz się męczyć z zdobywaniem złota, wypij kilka piw i zaryzykuj utratę od paru sztuk złota, do całego majątku swojej sakwy.
- Bierz udział w turniejach piwnych, przyjmuj zakłady, bądź weź udział w prywatnym pojedynku piwnym, walcz o honor, bez konieczności użycia przemocy, a także walcz o pieniądze czy unikalne przedmioty.

Całkowicie nowy system dzienny i nocny zarówno w budynku, jak i na zewnątrz:
- Oprócz deszczu pojawią się burze, a nawet mocne wiatry, które spowolnią bohatera, jeśli na przeciw takiemu wyjdzie.
- Oraz to, co cenie sobie w klimatach 24 godzinnych, oraz to, co jest moim celem, jeśli chodzi o własny system klimatu 24 godzinnego, a mianowicie interakcja ludzi z zmieniającą się porą dnia, a także z ewentualnymi zjawiskami pogodowymi(nie dotyczy dialogów)

Planuję również dodać inne, własne systemy, ale wszystko w mierze rozsądku, im więcej tego jest, tym większe mogą być lagi na słabszych komputerach, zatem wszystko starannie przemyślę, zanim jakiekolwiek systemy zacznę wrzucać do v3. Jest również prawdopodobieństwo, że żaden z takowych nie wystąpi w tej produkcji, ani dalszych częściach. Jednak na pewno pojawią się w którejś z kolei, z moich produkcji.

Dodać nieco questów pobocznych rozwijając przy tym główne, a co się z tym tyczy, umożliwić wejście do każdego budynku graczowi, a jeśli powiedzie się pkt.2 nowego klimatu, wtedy wejście będzie możliwe tylko wtedy, kiedy właściciel danego domu wróci do niego. Jeśli nie, to po prostu będzie dużo więcej charsetów, proste.

A co najważniejsze, wrzucić definitywnie(niezależnie od udanych/nieudanych powyższych planów) nowy, własny i bezproblemowy, ponieważ o prostej konstrukcji - własny system reputacji, który tak bardzo zawiódł zarówno mnie jak i was.

Jak wspomniałem są to tylko plany, ale niezależnie ile czasu zajmie nabranie chęci do stworzenia v3, to i tak takowa powstanie, ale systemy są całkowicie niepewne, jednak możliwe do zrealizowania, bo naturalnie wiem, jak je zrobić. Pozdrawiam :przytul:
________________________

 
 
CrasheR 




Pomógł: 123 razy
Dołączył: 20 Gru 2010
Posty: 609
Skąd: Nibelheim
Wysłany: Pon 16 Lip, 2012 15:07
Szykują się wielkie zmiany ^^
Jutro pobiore grę i napisze Ci czy w tej wersji występują u mnie jakiekolwiek błędy dialogowe. (We wcześniejszej takowych nie bylo, wiec jest bardzo duze prawdopodobieństwo, ze tutaj też nie będzie).

PS 21.26 godzin do zakończenia konkursu xD

Edit:
Jak myślałem, większych problemów nie ma. Czasem gdy otwiera się okno wyboru odpowiedzi może złapać mały lag, po za tym na razie żadnych większych problemów.
________________________



 
 
 
Feniks 




Preferowany:
RPG Maker XP

Ranga RM:
2 gry

Pomógł: 62 razy
Dołączył: 04 Wrz 2010
Posty: 511
Wysłany: Pon 16 Lip, 2012 16:12
Wrzucam nowy update - nic konkretnego nie zmieniono, tylko kilka zdarzeń, ale nie różni się niczym szczególnym od v2.
(Ponowne podziękowania dla Crashera)

http://www.mediafire.com/?7ff9whk7ar39ezx
http://www.fileserve.com/file/DAatZZF
http://www.sendspace.com/file/0oz1vl
________________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene