Gordon Tales |
Gra zapowiada się |
Obiecująco |
|
41% |
[ 5 ] |
Tak sobie |
|
58% |
[ 7 ] |
|
Głosowań: 12 |
Wszystkich Głosów: 12 |
|
|
|
Autor |
Wiadomość |
master miller
Preferowany:
Pomógł: 6 razy Dołączył: 29 Sty 2012 Posty: 107
|
Wysłany: Nie 29 Sty, 2012 19:53
|
|
Gordon Tales
|
1. Słowo wstępu
Gordon Tales to gra którą zacząłem robić bez namysłu i żadnych większych przygotowań. I to okazało się być przepisem na mój skromny sukces - gra robiona z czystej przyjemności dla przyjemności to najlepsza gra.
2. Fabuła
Pewnego dnia ludzkość wzmacniając się w sztukach magicznych chciała opanować potęgę chaosu. Doprowadziło to do zniszczenia bezkresnej krainy lodu
na północy planety. Od tamtego momentu kontynenty są stopniowo wchłaniane przez oceany w zastraszającym tempie, a ludzkość widzi jedyny ratunek
w wielkich, latających miastach, stworzonych przez magów chaosu.
Tysiąc lat później kiedy na planecie pozostało już tylko kilka kontynentów, a latające miasta stały się normą, młody oficer imieniem Gordon zostaje
wplątany w wir wydarzeń tego świata, który - jak się okaże - zmierza ku zagładzie ludzkości.
Czy chaos może zostać opanowany przez magów?
Czy podniesiony z dna oceanu zamek Kirinotr 'odda' ludzkości sekret przetrwania?
I kim jest tajemniczy, zamaskowany człowiek?
3. Dane techniczne
Grafika to w 3/4 RTP
Muzyka to w 1/2 RTP (głównie SE, ME i BGS. BGMy w większości pochodzą z internetu)
Gra jest ukończona mniej-więcej w połowie, a jej termin jest wyznaczony na 'when it's done'
Sterowalne dialogi, system reputacji a naszymi towarzyszami są... tylko mangowe dziewczyny :)
3 klasy postaci do wyboru niedługo po rozpoczęciu gry - każda to inny styl walki.
Dodatkowo do zebrania jest 13 ukrytych zdjęć, które poza tym, że możemy obejrzeć - dają dostęp do ułatwiających grę bonusów.
Również z naszymi towarzyszkami możemy flirtować (choć nie uświadczycie tu pikantnych elementów), a te w zamian może się czymś odwdzięczą?
Gra jest dla każdego - zero bluzgów, sympatyczna, miejscami staram się tchnąć w nią trochę humoru.
Dema nie przewiduję - chyba że postanowię zakończyć prace nie skończywszy wcześniej gry. Wtedy opublikuję to, co już zrobione.
4. Screeny
Mapa świata, w którym zaczynamy grę. Niech nie zraża was jego minimalizm - do zwiedzenia są
również inne planety
Spotkanie z Szamanem
Rozterki głównego bohatera
Odczytywanie tajemniczego listu
Przykładowa walka. Wszystko standardowo tak, jak to umożliwia VX
Wasze (jak i na innych forach) pozytywne nastawienie dodało mi chęci do tworzenia projektu.
Początkowo w mieście, w którym zaczynamy grę mieliśmy być tylko chwilowo i dwa razy w grze - na początku i w środku gry.
Postanowiłem jednak rozbudować to miasto, dodać do niego questy poboczne oraz bilbiotekę, która pozwoli się nam zazębić w świat gry.
Do kupienia będzie również prosta mapka owego miasta - Morynii.
Dodałem też kilka skryptów (początkowo planowałem ich w ogóle nie dodawać). Są to kosmetyczne zmiany:
skrypt gąsienicy by Trickster
ikonka złota by MikauSchekzen
i awatary podczas walki by GameBaker.
Zamierzam projekt trochę bardziej rozbudować, niż miałem to na początku w planach.
Trzymajcie kciuki, nowe screenshoty niebawem. |
Ostatnio zmieniony przez Nhadala Pią 10 Lut, 2012 07:52, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
Finwe
Preferowany:
Pomógł: 34 razy Dołączył: 30 Lip 2011 Posty: 322 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Pią 03 Lut, 2012 17:14
|
|
|
Opcja edytuj
Ale co do gry:Zapowiada się obiecująco.
Mapy trochę puste. Po za tym jak możesz daj trochę
skryptów i zmień windowskina...
Poczekam, ocenię. |
|
|
|
CrasheR
Pomógł: 123 razy Dołączył: 20 Gru 2010 Posty: 609 Skąd: Nibelheim
|
Wysłany: Pią 03 Lut, 2012 17:18
|
|
|
Trochę mi ten dach (skrin nr 3) nie pasuje, ale reszta nie wygląda źle. Mógłbyś jednak uzupełnić trochę mapki, dodaj jakieś ozdóbki, kwiatki czy coś xD |
________________________
|
|
|
|
master miller
Preferowany:
Pomógł: 6 razy Dołączył: 29 Sty 2012 Posty: 107
|
Wysłany: Pią 03 Lut, 2012 21:26
|
|
|
windowskin już dawno zmieniony :P |
________________________ <----- Kliknij |
|
|
|
MasterTromus
Preferowany:
Dołączył: 01 Gru 2011 Posty: 21
|
Wysłany: Sob 04 Lut, 2012 17:07
|
|
|
Kiepso wygląda den dach w domu to musi być płaskie a nie strome.
Puste mapy
Na razie tak sobie |
________________________ Siedzę , siedzę i się nudze BUUUJA
|
|
|
|
master miller
Preferowany:
Pomógł: 6 razy Dołączył: 29 Sty 2012 Posty: 107
|
Wysłany: Wto 07 Lut, 2012 20:08
|
|
|
Nowy screen, zmieniony windowskin:
Uwaga! To już jest pewne!
Zacząłem przenosić projekt do VX ACE. Spowolni to NIECO prace nad grą, ale po prostu muszę ^^
Używaj opcji edytuj !!!!!!!!! Nhadala |
________________________ <----- Kliknij |
Ostatnio zmieniony przez Nhadala Pią 10 Lut, 2012 07:51, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
Zazombik
Preferowany:
Pomógł: 19 razy Dołączył: 04 Wrz 2011 Posty: 120
|
Wysłany: Czw 09 Lut, 2012 19:21
|
|
|
Windowskin dobry, tylko wydaje mi się trochę zbyt czerwony. Czemu sprzątacz ma face'a pirata ? Czy te domki to magazyny, bo takie małe okna ?
//
BTW: Dobrze,że masz avatar, to już cię z nikim nie pomylę
A z Acem dobra decyzja, ma kosmiczne możliwości, także graficzne. |
________________________
|
|
|
|
master miller
Preferowany:
Pomógł: 6 razy Dołączył: 29 Sty 2012 Posty: 107
|
Wysłany: Pią 10 Lut, 2012 09:37
|
|
|
A dla mnie wygląda jak sprzątacz :]
Przenoszenie do ACEa nie jest takie proste.
EDIT:
Dwa screeny. Oba prezentują tę samą lokację. Pierwszy jak ona wyglądała w VX, drugi jak ona wygląda teraz w VX ACE:
|
________________________ <----- Kliknij |
|
|
|
|