Zamknięty przez: Nhadala Czw 19 Lip, 2012 11:09 |
Xentoria MMORPG 2D |
Autor |
Wiadomość |
Malian
Preferowany:
Pomógł: 3 razy Dołączył: 22 Gru 2009 Posty: 262 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 21 Lut, 2012 19:51
|
|
|
master miller, kolejny klon trolla. Jeżeli zamierzasz wnosić bezsensowne posty do wątków, to polecam w ogóle ich nie pisać |
________________________
|
|
|
|
master miller
Preferowany:
Pomógł: 6 razy Dołączył: 29 Sty 2012 Posty: 107
|
Wysłany: Wto 21 Lut, 2012 20:18
|
|
|
Malian napisał/a: | master miller, kolejny klon trolla. Jeżeli zamierzasz wnosić bezsensowne posty do wątków, to polecam w ogóle ich nie pisać |
Prosze cie... przeciez to wyglada niemal identycznie. |
________________________ <----- Kliknij |
|
|
|
spartanPAGE
Pomógł: 12 razy Dołączył: 07 Gru 2011 Posty: 103 Skąd: Hellada
|
Wysłany: Wto 21 Lut, 2012 20:25
|
|
|
master miller, to tak, jak byś powiedział, że każda gierka jest klonem pierwszej gry stworzonej w makerze.
|
________________________
Programowanie jest moją pasją. Programuję w C, C++, C#, Javie i Delphi. Jeśli czegoś porzebujesz (związanego z tymi językami), śmiało możesz pisać na PW. |
|
|
|
AvK
Preferowany:
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Sie 2011 Posty: 16
|
Wysłany: Wto 21 Lut, 2012 21:37
|
|
|
raczej ta gra nie ma szans konkurować z Margonemem
Ale może być fajną przestępna grą dla spoleczności RM.
Ja miałem pomysł robić MMORPG w stylu CSa gdzie były by walki czy coś w ten deseń |
|
|
|
master miller
Preferowany:
Pomógł: 6 razy Dołączył: 29 Sty 2012 Posty: 107
|
Wysłany: Sro 22 Lut, 2012 06:36
|
|
|
Chodzi mi o to, że nie widzę sensu robić takiego samego MMO. W każdym MMO i tak chodzi o jedno, a zwykłe gry w RM głównie prezentują odmienną fabułę. |
________________________ <----- Kliknij |
|
|
|
MrBoomGood
Preferowany:
Pomógł: 3 razy Dołączył: 07 Kwi 2011 Posty: 292 Skąd: Katowice
|
Wysłany: Sro 22 Lut, 2012 13:26
|
|
|
To się nie wypowiadaj jak masz pisać bezsensowne posty -.- Facepalm |
|
|
|
master miller
Preferowany:
Pomógł: 6 razy Dołączył: 29 Sty 2012 Posty: 107
|
Wysłany: Sro 22 Lut, 2012 17:47
|
|
|
To się nie wypowiadaj jak masz mi czegos zabraniac =.= faceass. |
________________________ <----- Kliknij |
|
|
|
AvK
Preferowany:
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Sie 2011 Posty: 16
|
Wysłany: Sob 03 Mar, 2012 00:27
|
|
|
Powiem szczerze że po przeczytaniu na początku tematu zainteresowałem się tworzeniem MMO i teraz jak zdobyłem co nieco wiedzy to sam projekt wygląda daremnie...
Wykorzystujecie silnik Eclipse Origins 2.7 a nawet interfejsu nie zmieniliście to jest pierwsza wada, poza tym titlesety jak i sama grafika też nic nie zmieniona.
Zamierzacie dodać jakieś skrypty i w jakim stopniu poznaliście VB 6?
Kolejnym nie udanym pomysłem jest wasz team znacie się wgl. ? Bo tego typu pomysły bez jakiej kolwiek komunikacji face vs. face spali na panewce. Dobrym wzorem bedzie dla wszystkich TagTeam i Ayene
Ogólnie to zobaczymy jakie będą kolejne szumscreeny i na ile czasu starczy wam zapału
EDIT:
zehotka z forum www.cllpsd.pl to ty MrBoomGood ? |
|
|
|
bluemike
Preferowany:
Dołączył: 05 Maj 2011 Posty: 23 Skąd: Gorzów Wlkp.
|
Wysłany: Sob 03 Mar, 2012 12:51
|
|
|
Niestety ale gry ,w których "nie ma rozwijającej się fabuły" nie są dla mnie zbyt ciekawe.
Przydały by się jakieś tajemnice ,które gracze powoli wraz z wbijaniem poziomów
odkrywali.To by trochę przyciągło.Nie gram np.: w margonem ponieważ nie mam tam żadnego wątku ,expimy bez celu. Jedynie questy nie wiążące nic z fabułą główną. |
|
|
|
CrasheR
Pomógł: 123 razy Dołączył: 20 Gru 2010 Posty: 609 Skąd: Nibelheim
|
Wysłany: Sob 03 Mar, 2012 13:50
|
|
|
AvK napisał/a: | Powiem szczerze że po przeczytaniu na początku tematu zainteresowałem się tworzeniem MMO i teraz jak zdobyłem co nieco wiedzy to sam projekt wygląda daremnie...
Wykorzystujecie silnik Eclipse Origins 2.7 a nawet interfejsu nie zmieniliście to jest pierwsza wada, poza tym titlesety jak i sama grafika też nic nie zmieniona.
Zamierzacie dodać jakieś skrypty i w jakim stopniu poznaliście VB 6?
Kolejnym nie udanym pomysłem jest wasz team znacie się wgl. ? Bo tego typu pomysły bez jakiej kolwiek komunikacji face vs. face spali na panewce. Dobrym wzorem bedzie dla wszystkich TagTeam i Ayene
Ogólnie to zobaczymy jakie będą kolejne szumscreeny i na ile czasu starczy wam zapału
EDIT:
zehotka z forum www.cllpsd.pl to ty MrBoomGood ? |
Przecież projekt umarł dawno temu xDD Żehotka nie chciał dodać żadnych lepszych tile, ani muzyki, a co najważniejsze nie mogliśmy stworzyć nic sami, wszystko za pozwolenie . |
________________________
|
|
|
|
AvK
Preferowany:
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Sie 2011 Posty: 16
|
Wysłany: Sob 03 Mar, 2012 13:55
|
|
|
Kolejna porażka napalonego twórcy gier...
@bluemike Urzekła mnie twoja historia o tym w co grasz a w co nie...
@CrasheR a jak tam twoje spolszczenie do Ace prowadzisz dalej czy zaprzestałeś prac? |
|
|
|
MrBoomGood
Preferowany:
Pomógł: 3 razy Dołączył: 07 Kwi 2011 Posty: 292 Skąd: Katowice
|
Wysłany: Sro 21 Mar, 2012 17:50
|
|
|
A kto powiedział że projekt umarł? Hahahahh ^^ Wypowiedzi osób, które nie mają kontaktu z twórcą ; ) Projekt powstaje i ma się dobrze, jak będę miał czas, to nagram jakiś film na yt, dodam jakieś newsy, ale na razie ciągle pracuje nad grą ^^ Wkrótce powstanie forum i strona, już jakieś zarysy mam. A teraz trochę do osób, które wyżej się wypowiadały.. więc tak.
AvK, "Wykorzystujecie silnik Eclipse Origins 2.7 a nawet interfejsu nie zmieniliście to jest pierwsza wada, poza tym titlesety jak i sama grafika też nic nie zmieniona. " Zacznijmy od tego, że nie ma takiego silnika jak EO 2.7 <hahaha> ^^ Korzystam z 2.0, ponieważ jest najnowszą wersją i najlepszą. Jest jeszcze modyfikacja 2.6, z której nie korzystam więc coś ci się nie udało ;/ Tile hmm? A co nie mogę z podstawowego korzystać? Tile jest coś około 30, to że jedna mapa jest na tym nie znaczy, że inne też pzdr. Aaa... i jak masz się o coś pytać innych użytkowników to jest coś takiego jak PW ^^ Tak ja to Żehotka ^^
CrasheR, ja sobie wszystko przygotowywałem na kompie wybacz, ale wszystkiego sam nie ogarnę. Jak ty chcesz co jeden dzień nowy client to pzdr. Za pozwoleniem? Hmm.. w pewnym stopniu tak, no ale takie już zasady.
Dobra ^^
A jeśli chodzi o team, to projekt robimy w dwie osoby i jak na razie dobrze się ma.
Dziękuje (ciekawe czy ktoś przeczytał ^^). |
|
|
|
MrBoomGood
Preferowany:
Pomógł: 3 razy Dołączył: 07 Kwi 2011 Posty: 292 Skąd: Katowice
|
Wysłany: Czw 22 Mar, 2012 17:08
|
|
|
(przy okazji odświeżam)...
Wygląd aktualizacji, jeszcze pewnie się zmieni ; ) Działa jak powinna, jeszcze obok "Strona WWW" będzie coś, ale na razie nie wiem co ;)
@edit - Grr... tam jest "naciśnij połącz", a połącz nie ma haha xd bo wcześniej było połącz, a teraz aktualizuj ;p |
|
|
|
CrasheR
Pomógł: 123 razy Dołączył: 20 Gru 2010 Posty: 609 Skąd: Nibelheim
|
Wysłany: Pią 23 Mar, 2012 20:41
|
|
|
MrBoomGood napisał/a: | CrasheR, ja sobie wszystko przygotowywałem na kompie wybacz, ale wszystkiego sam nie ogarnę. Jak ty chcesz co jeden dzień nowy client to pzdr. |
Ja chciałem jeden, a porządny, a nie taki w którym każdy tile jest z innego zestawu ^^ Jak nie potrafisz zorganizować takiej prostej sprawy, to nie bierz się za tworzenie gier xDD
Cytat: |
Za pozwoleniem? Hmm.. w pewnym stopniu tak, no ale takie już zasady. |
Jestem ciekaw jak gra będzie rozwijać się gry ty nie będziesz miał dostępu do internetu, albo dostępu do komputera
PS mam nadzieję, że Huda też zmieniłeś, gdyż ten niebieski będzie mi potrzebny w innym projekcie :P
Dziękuję i proszę nie opowiadanie głupot,
CrasheR |
________________________
|
|
|
|
AvK
Preferowany:
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Sie 2011 Posty: 16
|
Wysłany: Pią 23 Mar, 2012 22:05
|
|
|
Ten Autoupdate'r to ciekawością nie zajeżdza... Strona wizualna to nie twoja najlepsza strona ;D
Cytat: |
jak EO 2.7 <hahaha>
|
Poje**ła mi się cyferka i wielkie mi halo... Poza tym od wizualki całego interfejsu i kilku pierwszych map powinłeś zacząć bo to bedzie wizytówka twojej gry w zapowiedziach itp.
A jak na razie to kilka słabych wypocin widzimy.
Czekam aż mnie czymś zaskoczysz ;D
PS. Obczaj Aphelion Online ich titles mają przynajmniej jakiś styl... |
|
|
|
|