Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Nhadala
Czw 19 Lip, 2012 11:09
Xentoria MMORPG 2D
Autor Wiadomość
Malian 




Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 22 Gru 2009
Posty: 262
Skąd: Warszawa
Wysłany: Wto 21 Lut, 2012 19:51
master miller, kolejny klon trolla. Jeżeli zamierzasz wnosić bezsensowne posty do wątków, to polecam w ogóle ich nie pisać :!:
________________________
 
 
 
 
master miller 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 6 razy
Dołączył: 29 Sty 2012
Posty: 107
Wysłany: Wto 21 Lut, 2012 20:18
Malian napisał/a:
master miller, kolejny klon trolla. Jeżeli zamierzasz wnosić bezsensowne posty do wątków, to polecam w ogóle ich nie pisać :!:


Prosze cie... przeciez to wyglada niemal identycznie.
________________________
<----- Kliknij
 
 
spartanPAGE 




Pomógł: 12 razy
Dołączył: 07 Gru 2011
Posty: 103
Skąd: Hellada
Wysłany: Wto 21 Lut, 2012 20:25
master miller, to tak, jak byś powiedział, że każda gierka jest klonem pierwszej gry stworzonej w makerze.


________________________


Programowanie jest moją pasją. Programuję w C, C++, C#, Javie i Delphi. Jeśli czegoś porzebujesz (związanego z tymi językami), śmiało możesz pisać na PW.
 
 
AvK 




Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Sie 2011
Posty: 16
Wysłany: Wto 21 Lut, 2012 21:37
raczej ta gra nie ma szans konkurować z Margonemem

Ale może być fajną przestępna grą dla spoleczności RM.
Ja miałem pomysł robić MMORPG w stylu CSa gdzie były by walki czy coś w ten deseń :-)
 
 
master miller 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 6 razy
Dołączył: 29 Sty 2012
Posty: 107
Wysłany: Sro 22 Lut, 2012 06:36
Chodzi mi o to, że nie widzę sensu robić takiego samego MMO. W każdym MMO i tak chodzi o jedno, a zwykłe gry w RM głównie prezentują odmienną fabułę.
________________________
<----- Kliknij
 
 
MrBoomGood 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 07 Kwi 2011
Posty: 292
Skąd: Katowice
Wysłany: Sro 22 Lut, 2012 13:26
To się nie wypowiadaj jak masz pisać bezsensowne posty -.- Facepalm
 
 
 
master miller 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 6 razy
Dołączył: 29 Sty 2012
Posty: 107
Wysłany: Sro 22 Lut, 2012 17:47
To się nie wypowiadaj jak masz mi czegos zabraniac =.= faceass.
________________________
<----- Kliknij
 
 
AvK 




Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Sie 2011
Posty: 16
Wysłany: Sob 03 Mar, 2012 00:27
Powiem szczerze że po przeczytaniu na początku tematu zainteresowałem się tworzeniem MMO i teraz jak zdobyłem co nieco wiedzy to sam projekt wygląda daremnie...
Wykorzystujecie silnik Eclipse Origins 2.7 a nawet interfejsu nie zmieniliście to jest pierwsza wada, poza tym titlesety jak i sama grafika też nic nie zmieniona.
Zamierzacie dodać jakieś skrypty i w jakim stopniu poznaliście VB 6?
Kolejnym nie udanym pomysłem jest wasz team znacie się wgl. ? Bo tego typu pomysły bez jakiej kolwiek komunikacji face vs. face spali na panewce. Dobrym wzorem bedzie dla wszystkich TagTeam i Ayene


Ogólnie to zobaczymy jakie będą kolejne szumscreeny i na ile czasu starczy wam zapału :-D

EDIT:
zehotka z forum www.cllpsd.pl to ty MrBoomGood ?
 
 
bluemike 




Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 05 Maj 2011
Posty: 23
Skąd: Gorzów Wlkp.
Wysłany: Sob 03 Mar, 2012 12:51
Niestety ale gry ,w których "nie ma rozwijającej się fabuły" nie są dla mnie zbyt ciekawe.
Przydały by się jakieś tajemnice ,które gracze powoli wraz z wbijaniem poziomów
odkrywali.To by trochę przyciągło.Nie gram np.: w margonem ponieważ nie mam tam żadnego wątku ,expimy bez celu. :-( Jedynie questy nie wiążące nic z fabułą główną.
 
 
CrasheR 




Pomógł: 123 razy
Dołączył: 20 Gru 2010
Posty: 609
Skąd: Nibelheim
Wysłany: Sob 03 Mar, 2012 13:50
AvK napisał/a:
Powiem szczerze że po przeczytaniu na początku tematu zainteresowałem się tworzeniem MMO i teraz jak zdobyłem co nieco wiedzy to sam projekt wygląda daremnie...
Wykorzystujecie silnik Eclipse Origins 2.7 a nawet interfejsu nie zmieniliście to jest pierwsza wada, poza tym titlesety jak i sama grafika też nic nie zmieniona.
Zamierzacie dodać jakieś skrypty i w jakim stopniu poznaliście VB 6?
Kolejnym nie udanym pomysłem jest wasz team znacie się wgl. ? Bo tego typu pomysły bez jakiej kolwiek komunikacji face vs. face spali na panewce. Dobrym wzorem bedzie dla wszystkich TagTeam i Ayene


Ogólnie to zobaczymy jakie będą kolejne szumscreeny i na ile czasu starczy wam zapału :-D

EDIT:
zehotka z forum www.cllpsd.pl to ty MrBoomGood ?




Przecież projekt umarł dawno temu xDD Żehotka nie chciał dodać żadnych lepszych tile, ani muzyki, a co najważniejsze nie mogliśmy stworzyć nic sami, wszystko za pozwolenie .
________________________



 
 
 
AvK 




Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Sie 2011
Posty: 16
Wysłany: Sob 03 Mar, 2012 13:55
Kolejna porażka napalonego twórcy gier...
@bluemike Urzekła mnie twoja historia o tym w co grasz a w co nie...
@CrasheR a jak tam twoje spolszczenie do Ace prowadzisz dalej czy zaprzestałeś prac?
 
 
MrBoomGood 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 07 Kwi 2011
Posty: 292
Skąd: Katowice
Wysłany: Sro 21 Mar, 2012 17:50
A kto powiedział że projekt umarł? Hahahahh ^^ Wypowiedzi osób, które nie mają kontaktu z twórcą ; ) Projekt powstaje i ma się dobrze, jak będę miał czas, to nagram jakiś film na yt, dodam jakieś newsy, ale na razie ciągle pracuje nad grą ^^ Wkrótce powstanie forum i strona, już jakieś zarysy mam. A teraz trochę do osób, które wyżej się wypowiadały.. więc tak.
AvK, "Wykorzystujecie silnik Eclipse Origins 2.7 a nawet interfejsu nie zmieniliście to jest pierwsza wada, poza tym titlesety jak i sama grafika też nic nie zmieniona. " Zacznijmy od tego, że nie ma takiego silnika jak EO 2.7 <hahaha> ^^ Korzystam z 2.0, ponieważ jest najnowszą wersją i najlepszą. Jest jeszcze modyfikacja 2.6, z której nie korzystam więc coś ci się nie udało ;/ Tile hmm? A co nie mogę z podstawowego korzystać? Tile jest coś około 30, to że jedna mapa jest na tym nie znaczy, że inne też pzdr. Aaa... i jak masz się o coś pytać innych użytkowników to jest coś takiego jak PW ^^ Tak ja to Żehotka ^^
CrasheR, ja sobie wszystko przygotowywałem na kompie wybacz, ale wszystkiego sam nie ogarnę. Jak ty chcesz co jeden dzień nowy client to pzdr. Za pozwoleniem? Hmm.. w pewnym stopniu tak, no ale takie już zasady.

Dobra ^^

A jeśli chodzi o team, to projekt robimy w dwie osoby i jak na razie dobrze się ma.
Dziękuje (ciekawe czy ktoś przeczytał ^^).
 
 
 
MrBoomGood 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 07 Kwi 2011
Posty: 292
Skąd: Katowice
Wysłany: Czw 22 Mar, 2012 17:08


(przy okazji odświeżam)...

Wygląd aktualizacji, jeszcze pewnie się zmieni ; ) Działa jak powinna, jeszcze obok "Strona WWW" będzie coś, ale na razie nie wiem co ;)

@edit - Grr... tam jest "naciśnij połącz", a połącz nie ma haha xd bo wcześniej było połącz, a teraz aktualizuj ;p
 
 
 
CrasheR 




Pomógł: 123 razy
Dołączył: 20 Gru 2010
Posty: 609
Skąd: Nibelheim
Wysłany: Pią 23 Mar, 2012 20:41
MrBoomGood napisał/a:
CrasheR, ja sobie wszystko przygotowywałem na kompie wybacz, ale wszystkiego sam nie ogarnę. Jak ty chcesz co jeden dzień nowy client to pzdr.



Ja chciałem jeden, a porządny, a nie taki w którym każdy tile jest z innego zestawu ^^ Jak nie potrafisz zorganizować takiej prostej sprawy, to nie bierz się za tworzenie gier xDD
Cytat:

Za pozwoleniem? Hmm.. w pewnym stopniu tak, no ale takie już zasady.


Jestem ciekaw jak gra będzie rozwijać się gry ty nie będziesz miał dostępu do internetu, albo dostępu do komputera :mrgreen:

PS mam nadzieję, że Huda też zmieniłeś, gdyż ten niebieski będzie mi potrzebny w innym projekcie :P

Dziękuję i proszę nie opowiadanie głupot,
CrasheR
________________________



 
 
 
AvK 




Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Sie 2011
Posty: 16
Wysłany: Pią 23 Mar, 2012 22:05
Ten Autoupdate'r to ciekawością nie zajeżdza... Strona wizualna to nie twoja najlepsza strona ;D

Cytat:

jak EO 2.7 <hahaha>

Poje**ła mi się cyferka i wielkie mi halo... Poza tym od wizualki całego interfejsu i kilku pierwszych map powinłeś zacząć bo to bedzie wizytówka twojej gry w zapowiedziach itp.
A jak na razie to kilka słabych wypocin widzimy.

Czekam aż mnie czymś zaskoczysz ;D

PS. Obczaj Aphelion Online ich titles mają przynajmniej jakiś styl...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene