Zamknięty przez: Nhadala Sob 15 Wrz, 2012 00:08 |
Kompresja plikow |
Autor |
Wiadomość |
Spazmbite
Preferowany:
Dołączył: 23 Cze 2011 Posty: 16 Skąd: Skateland
|
Wysłany: Sro 01 Lut, 2012 04:10
|
|
Kompresja plikow
|
Witam!
Aby nie przedluzac z gory spytam. Czy da sie skompresowac, konwertowac lub cos tego typu, pliki gry aby pozniej nie moglybyc edytowane w RPG Makerze. Chodzi mi dokladnie o to zeby po wydaniu pelnej wersji mojej gry, ludzie nie mogli juz jej edytowac, zmienic itp.
PS
Jezeli zly dzial, to z gory - sory. |
________________________ Potrzebujesz oryginalnego RPG Maker'a XP? Napisz na PW! Sk8boarding 4 Live
Aktualny projekt
Araphoe online game |
|
|
|
Rave
Preferowany:
Pomógł: 12 razy Dołączył: 30 Kwi 2010 Posty: 348 Skąd: /dev/null
|
Wysłany: Sro 01 Lut, 2012 13:00
|
|
|
Jak XP/VX/Ace, to masz tam wbudowaną taką opcję przy tworzeniu "dysku z grą". Jak 2k3 i starsze, to niestety pozostaje tylko Thinstall/Molebox (oba płatne, ale myślę że sobie poradzisz ;)). |
________________________ Nie ma rzeczy niemożliwych, jest tylko brak umiejętności.
Używasz Windowsa 8? Jesteś łosiem.
Gość is the most intelligent person in the world. |
|
|
|
Melvin
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 35 razy Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 1063
|
Wysłany: Sro 01 Lut, 2012 14:47
|
|
|
Nawet jak zakodujesz, to odkodowanie tego zajmie mniej nisz 10 sekund.
Polecam skorzystać z jakiegoś kompilatora Ruby. Ew jeśli się da to MinGW. Wydaje mi się, że System II był kompilowany właśnie MinGW. |
________________________ MelvinClass:
|
|
|
|
Rave
Preferowany:
Pomógł: 12 razy Dołączył: 30 Kwi 2010 Posty: 348 Skąd: /dev/null
|
Wysłany: Sro 01 Lut, 2012 23:11
|
|
|
Melvin napisał/a: | Nawet jak zakodujesz, to odkodowanie tego zajmie mniej nisz 10 sekund. |
Przy czym to nie oznacza, że da się w makerze otworzyć. Kiedyś chciałem deczko oszukać w Parallel Worlds TiTka, bo nie mogłem sobie z jedną rzeczą poradzić, więc sobie "odkodowałem". Niestety jedyne co uzyskałem to dostęp do grafik użytych przez Titka w grze - gry za chiny w RM nie dało się otworzyć - uszkodzone pliki rxdata. |
________________________ Nie ma rzeczy niemożliwych, jest tylko brak umiejętności.
Używasz Windowsa 8? Jesteś łosiem.
Gość is the most intelligent person in the world. |
|
|
|
Melvin
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 35 razy Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 1063
|
Wysłany: Sro 01 Lut, 2012 23:34
|
|
|
Zależy czym dekodujesz. DRGSS tworzy wszystkie pliki. Zawsze odkodujesz. |
________________________ MelvinClass:
|
|
|
|
Rave
Preferowany:
Pomógł: 12 razy Dołączył: 30 Kwi 2010 Posty: 348 Skąd: /dev/null
|
Wysłany: Czw 02 Lut, 2012 17:08
|
|
|
Tworzyć tworzy, tylko ci później maker nie odczyta ;). Wiem z doświadczenia. Ale jak Thinstallem/Moleboxem zakodujesz to ciężko będzie odkodować. |
________________________ Nie ma rzeczy niemożliwych, jest tylko brak umiejętności.
Używasz Windowsa 8? Jesteś łosiem.
Gość is the most intelligent person in the world. |
|
|
|
|