Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Nhadala
Sob 15 Wrz, 2012 00:08
Kompresja plikow
Autor Wiadomość
Spazmbite 




Preferowany:
RPG Maker XP

Dołączył: 23 Cze 2011
Posty: 16
Skąd: Skateland
  Wysłany: Sro 01 Lut, 2012 04:10
Kompresja plikow
Witam!
Aby nie przedluzac z gory spytam. Czy da sie skompresowac, konwertowac lub cos tego typu, pliki gry aby pozniej nie moglybyc edytowane w RPG Makerze. Chodzi mi dokladnie o to zeby po wydaniu pelnej wersji mojej gry, ludzie nie mogli juz jej edytowac, zmienic itp.

PS
Jezeli zly dzial, to z gory - sory.
________________________
Potrzebujesz oryginalnego RPG Maker'a XP? Napisz na PW! Sk8boarding 4 Live

Aktualny projekt

Araphoe online game
 
 
Rave 




Preferowany:
RPG Maker 2003

Pomógł: 12 razy
Dołączył: 30 Kwi 2010
Posty: 348
Skąd: /dev/null
Wysłany: Sro 01 Lut, 2012 13:00
Jak XP/VX/Ace, to masz tam wbudowaną taką opcję przy tworzeniu "dysku z grą". Jak 2k3 i starsze, to niestety pozostaje tylko Thinstall/Molebox (oba płatne, ale myślę że sobie poradzisz ;)).
________________________
Nie ma rzeczy niemożliwych, jest tylko brak umiejętności.
Używasz Windowsa 8? Jesteś łosiem.
Gość is the most intelligent person in the world.
 
 
 
Melvin 




Preferowany:
RPG Maker XP

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 35 razy
Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 1063
Wysłany: Sro 01 Lut, 2012 14:47
Nawet jak zakodujesz, to odkodowanie tego zajmie mniej nisz 10 sekund.
Polecam skorzystać z jakiegoś kompilatora Ruby. Ew jeśli się da to MinGW. Wydaje mi się, że System II był kompilowany właśnie MinGW.
________________________
MelvinClass:
Spoiler:

 
 
Rave 




Preferowany:
RPG Maker 2003

Pomógł: 12 razy
Dołączył: 30 Kwi 2010
Posty: 348
Skąd: /dev/null
Wysłany: Sro 01 Lut, 2012 23:11
Melvin napisał/a:
Nawet jak zakodujesz, to odkodowanie tego zajmie mniej nisz 10 sekund.


Przy czym to nie oznacza, że da się w makerze otworzyć. Kiedyś chciałem deczko oszukać w Parallel Worlds TiTka, bo nie mogłem sobie z jedną rzeczą poradzić, więc sobie "odkodowałem". Niestety jedyne co uzyskałem to dostęp do grafik użytych przez Titka w grze - gry za chiny w RM nie dało się otworzyć - uszkodzone pliki rxdata.
________________________
Nie ma rzeczy niemożliwych, jest tylko brak umiejętności.
Używasz Windowsa 8? Jesteś łosiem.
Gość is the most intelligent person in the world.
 
 
 
Melvin 




Preferowany:
RPG Maker XP

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 35 razy
Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 1063
Wysłany: Sro 01 Lut, 2012 23:34
Zależy czym dekodujesz. DRGSS tworzy wszystkie pliki. Zawsze odkodujesz.
________________________
MelvinClass:
Spoiler:

 
 
Rave 




Preferowany:
RPG Maker 2003

Pomógł: 12 razy
Dołączył: 30 Kwi 2010
Posty: 348
Skąd: /dev/null
Wysłany: Czw 02 Lut, 2012 17:08
Tworzyć tworzy, tylko ci później maker nie odczyta ;). Wiem z doświadczenia. Ale jak Thinstallem/Moleboxem zakodujesz to ciężko będzie odkodować.
________________________
Nie ma rzeczy niemożliwych, jest tylko brak umiejętności.
Używasz Windowsa 8? Jesteś łosiem.
Gość is the most intelligent person in the world.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene