Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Hud od Angelo
Autor Wiadomość
Finwe 




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Pomógł: 34 razy
Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 322
Skąd: Rzeszów
Wysłany: Pią 03 Lut, 2012 15:21
Hud od Angelo
~ HUD od Angelo ~


Krótki opis:
Jest to prosty HUD, bez zbędnych dodatków i kilkoma opcjami od włączania i wyłączania funkcji.

Autor:
Angelo

Tłumaczenie:
Finwe

Kompatybilność:
RPG Maker VX Ace

Skrypt:
Spoiler:

Kod:
#==============================================================================
# ■ Angelo HUD v2.5
#------------------------------------------------------------------------------
#  Created by Brandon *** tłumaczenie by Finwe.8(13) customization options *** Plug N' Play!
#Jakieś bla bla o wersjach poniżej...
#==============================================================================
                  #==================================================#
                    #                               UPDATE LOG                            #
                    #--------#--------------------------------#--------#
                                         #   v1   ● first release.          #
                                         #   v1.2 ● not released,                #
                                         #          ● add HUDVISIBLESWITCH  #
                                         #          ● add HP, MPSWITCH    #
                                         #   v1.5 ● not released,                #
                                         #          ● add FONT NAME & SIZE  #
                                         #   v1.8 ● not released,                #
                                         #          ● add WEAPONSWITCH    #
                                         #   v1.9 ● not released                  #
                                         #          ● *BUG* Lag                  #
                                         #          ● *BUG* Texts disappea- #
                                         #                rence.                            #
                                         #   v2   ● second release          #
                                         #          ● fixed v1.9 *BUGS*  #
                                         #          ● add R, G, B _BLA &    #
                                         #                _BDA                            #
                                         #          ● *BUG* Transfer Player #
                                         #                crash.                            #
                                         #   v2.1 ● third release                #
                                         #          ● fixed v2 *BUG*        #
                                         #          ● changed update method #
                                         #          ● changed Scene_Map  #
                                         #                update and dispose    #
                                         #                methods.                        #
                                         #          ● *BUG* Lag                  #
                                         #   v2.2 ● fourth release          #
                                         #          ● fixed v2.1 *BUG*    #
                                         #          ● now HUD will only re- #
                                         #                fresh when the stats  #
                                         #                change.                          #
                                         #          ● improved performance  #
                    #--------#--------------------------------#--------#
                    #   v2.5 ● current release                                           #
                    #       ● improved stability                                          #
                    #       ● added a option to link with other Angelo#
                    #             scripts                                                                #
                    #       ● --------------------------------      #
                    #       ● added gold count if Angelo Menu is pre- #
                    #             sent.                                                            #
                    #==================================================#
                    #        THANKS TO:                                                          #
                    #                      ● King of Sadism                                #
                    #                      ● YF                                                    #
                    #                      ● Valiant                                              #
                    #                      ● Amy Pond                                            #
                    #                      ● Jet                                                          #
                    #==================================================#
#------------------------------------------------------------------------------
#  I konfiguracja
#----------------------------#-------------------------------------------------
#   ● HUD_VISIBLE_SWITCH    #
#- - - - - - - - - - - - - #
#  Jak włączysz przełącznik o tym ID, widać Hud-a
#------------------------------#-----------------------------------------------
#   ● FONT_NAME & FONT_SIZE   #
#- - - - - - - - - - - - - - #
#  Nazwa czcionki i jej wielkość.
#-------------------#----------------------------------------------------------
#   ● HP_SWITCH    #
#- - - - - - - - -#
#  Włącza HP po włączeniu switcha
#-------------------#----------------------------------------------------------
#   ● MP_SWITCH    #
#- - - - - - - - -#
#  Włącza MP po włączeniu switcha. Jak nie ogarniasz, podlec niżej. W konfie jest do ustwienia ID
#------------------------------#-----------------------------------------------
#   ● WEAPON_AND_NAME_SWITCH  #
#- - - - - - - - - - - - - - #
#  Jak przełącznik ON broń i imię być widoczne i Kali się cieszyć.
#---------------------#--------------------------------------------------------
#   ● R, G, B _BLA   #
#- - - - - - - - - -#
#  Ustalasz kolor tła HUD-a. R- red ( czerwony ), G - green ( zielony ) i Blue ( niebieski )
#---------------------#--------------------------------------------------------
#   ● R, G, B _BDA   #
#- - - - - - - - - -#
#  Jak wyżej z tym że dotyczą CIEMNIEJSZEJ części HUD-a.
#------------------------------------------------------------------------------

#   ● "WJakich wartości kolorów użyć?"
#- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
#                         Musisz użyć od 0 do 255.
#------------------------------------------------------------------------------
module ANGELO
  HUD_VISIBLE_SWITCH = 1
  FONT_NAME = "Times New Roman"
  FONT_SIZE = 16
  HP_SWITCH = 1
  MP_SWITCH = 1
  WEAPON_AND_NAME_SWITCH = 1

  #=======IMPORTANT=======IMPORTANT=======IMPORTANT=======IMPORTANT=======IMPORTANT
  #        * * *  Jeśli używasz innych skryptów od Angelo zmień na true  * * *
  #=======IMPORTANT=======IMPORTANT=======IMPORTANT=======IMPORTANT=======IMPORTANT

  ENABLE_ANGELO_LINK = false
  R_BLA = 0
  G_BLA = 0
  B_BLA = 0
  R_BDA = 0
  G_BDA = 0
  B_BDA = 0
end
#------------------------------------------------------------------------------
#         Bla bla bla, nie edytuj chyba że wiesz co robisz, bla bla.
#------------------------------------------------------------------------------
include ANGELO
class AngeloHUD < Window_Base
  def initialize
            super(-16, -16, Graphics.width + standard_padding * 2, Graphics.height + standard_padding * 2)
            self.opacity = 0
            $AngeloHUD = true
            refresh
    end
  def refresh
    self.contents.clear
    self.contents.font = Font.new(FONT_NAME, FONT_SIZE)
    actor = $game_party.members[0]
    @hp = actor.hp
    @mp = actor.mp
    @mhp = actor.mhp
    @mmp = actor.mmp
    index = 0
    colorback = Color.new(R_BLA, G_BLA, B_BLA, 150)
    colorback2 = Color.new(R_BDA, G_BDA, B_BDA, 190)
    if $game_switches[HUD_VISIBLE_SWITCH] == true
            unless $game_switches[HP_SWITCH] == false
                  self.contents.fill_rect(3, 364, 238, 16, colorback)
                  self.contents.fill_rect(3, 368, 238, 8, colorback2)
                  draw_gauge(19, 353, 200, actor.hp_rate, hp_gauge_color1, hp_gauge_color2)
                  draw_text(40, 354, 100, 32, Vocab::hp_a)
                  draw_current_and_max_values(90, 358, 116, actor.hp, actor.mhp, hp_color(actor), normal_color)
            end
            unless $game_switches[MP_SWITCH] == false
                  self.contents.fill_rect(3, 395, 238, 16, colorback)
                  self.contents.fill_rect(3, 399, 238, 8, colorback2)
                  draw_gauge(19, 384, 200, actor.mp_rate, mp_gauge_color1, mp_gauge_color2)
                  draw_text(40, 385, 100, 32, Vocab::mp_a)
                  draw_current_and_max_values(90, 389, 116, actor.mp, actor.mmp, mp_color(actor), normal_color)
            end
            unless $game_switches[WEAPON_AND_NAME_SWITCH] == false
                  self.contents.fill_rect(-64 + 85, 376, 125, 19, colorback)
                  self.contents.fill_rect(-64 + 90, 376, 115, 19, colorback2)
                  draw_actor_name(actor,  -40 + 92, 373, 100)
                          return unless actor.equips[index]
                  draw_icon(actor.equips[index].icon_index, -64 + 92, 372, true)#(actor.equips[index], -64 + 92, 376, true)
            end
            end
          def hud_changed
            return true if @hp != $game_party.members[0].hp
            return true if @mp != $game_party.members[0].mp
            return true if $game_switches[HP_SWITCH] != "OFF"
            return true if $game_switches[MP_SWITCH] != "OFF"
            return true if $game_switches[WEAPON_AND_NAME_SWITCH] != "OFF"
            return true if $game_switches[HUD_VISIBLE_SWITCH] != "OFF"
            return false
            end
          end
       
    def update
            super
            refresh if hud_changed     
          end
    end
    class Scene_Map
          alias hud_main create_all_windows
       
          def create_all_windows
            create_hud_window
            hud_main
          end
          def create_hud_window
            @hud = AngeloHUD.new
            if ENABLE_ANGELO_LINK && $Menu_Angelo == true
                 @gold = Window_Gold.new
                 @gold.opacity = 0
                 @gold.x = 544 - @gold.contents.width - 10
                 @gold.y = 375
            end
          end
    end


Screeny:
Spoiler:



Dodatkowe informacje:
Ludzie, nareszcie skrypt nie od Ayene :lol2:
 
 
 
MrBoomGood 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 07 Kwi 2011
Posty: 292
Skąd: Katowice
Wysłany: Pią 03 Lut, 2012 20:51
Haha xd dodatkowe info dobre;p Hud użyje ;) Dzięki ;p
 
 
 
tracersgta 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 45 razy
Dołączył: 10 Sty 2011
Posty: 612
Skąd: mam wiedzieć?
Wysłany: Sob 04 Lut, 2012 08:44
Screen ucięty w połowie...
________________________
I'm a tiger! I roar. I hunt, I climb, I eat, I wash, I sleep!

Gość, jeżeli pomogłem daj "Pomógł" ;-)
 
 
 
CrasheR 




Pomógł: 123 razy
Dołączył: 20 Gru 2010
Posty: 609
Skąd: Nibelheim
Wysłany: Sob 04 Lut, 2012 12:17
Ja mam całość O.o

Dodam jeszcze raz:

Spoiler:



________________________



 
 
 
tracersgta 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 45 razy
Dołączył: 10 Sty 2011
Posty: 612
Skąd: mam wiedzieć?
Wysłany: Sob 04 Lut, 2012 13:20
Ok, dzięki Crash... HUD ładny, ale brakuje mi poziomu czy doświadczenia postaci...
________________________
I'm a tiger! I roar. I hunt, I climb, I eat, I wash, I sleep!

Gość, jeżeli pomogłem daj "Pomógł" ;-)
 
 
 
tobi 145 



Dołączył: 08 Wrz 2012
Posty: 5
Wysłany: Pon 15 Paź, 2012 09:03
dobra,ale wie ktoś jak zrobić na tym grę w 2d nie pod perspektywą?
;-(
 
 
panmichniczak 



Dołączył: 10 Lis 2012
Posty: 1
Wysłany: Sob 10 Lis, 2012 10:50
jak używać skryptów ?
 
 
Valdali 




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 20 razy
Dołączył: 19 Mar 2010
Posty: 421
Skąd: Reykjavik
Wysłany: Sob 10 Lis, 2012 14:07
Cytat:
ak używać skryptów ?


na wznak :kable:
na forum jest 1ooo poradników o tym jak dodawać skrypty do programu. wystarczy użyc tylko opcji szukaj
________________________
Moje anime w RPG Makerze. Zapraszam!
ZOBACZ :!: :!: :!:
Spoiler:

Moimi Mistrzami i Wielkimi Nauczycielami są: Melvin i Angius!

Dziennik Krejzolów:
Ayene
Angius
Melvin
Yoroiookami
CrasheR
Finwe

Moi ziomale :D

 
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene