W pradawnej świątyni, pośród Zachodnich Gór, młody adept staje do najważniejszej próby w swoim życiu, do próby magii… W tym samym czasie,w zamku na środku Krakenowego Morza zbiera się Konklawe, mające zadecydować, co począć w sprawie coraz bardziej zbliżających się do siebie sfer, grożących katastrofą na skalę światową, a nawet międzywymiarową. W jednym z piekieł, demon Kraag’ul ucieka spod szafotu, na który trafił narażając się samemu Serkesowi, panu płomieni. W Mrocznej Puszczy, książę elfów ściga karawanę wiozącą niezwykle cenny artefakt. Żaden z nich jeszcze nie wie, jaką rolę przyjdzie mu odegrać w nadchodzącym konflikcie, w wojnie, która może zadecydować o losach uniwersum… Ale to tylko kwestia czasu… Wszystko zostało już spisane, człowiek nie może zmienić przeznaczenia… Ale bogowie nie zakazali mu próbować…
Spoiler:
Nillus to młody adept magii. Zaczął ją studiować, ponieważ
nie nadawał się do niczego innego. Jest niezwykle leniwy i
arogancki, ale w razie potrzeby potrafi nadrobić to kreatywnością i
naturalnym talentem do magii.
Kraag’ul pochodzi z jednego z piekielnych wymiarów. Jak na kilkusetletniego
demona jest wyjątkowo nierozważny i szlachetny. Nie lubi się płaszczyć
(przed nikim), czym zasłużył sobie na szafot w swoim świecie.
Kirt zawsze twierdzi, że jest księciem elfów z mrocznej puszczy,
ale popadł w niełaskę. Jest odważny, prawy i w ogóle taki jaki
powiniem być książę. Jest też rasistą, ale nikt przecież nie jest bez wad.
Spoiler:
Mapki są częściowo paralaxerowane (czy jakoś tak ) !
Jest to moja pierwsza gra, którą uznałem za na tyle dobrą by mogła zostać pokazana
w necie. Zachęcam do komentowania wszystkiego, a zwłaszcza błędów w mappingu,
bo w nim jestem chyba najgorszy
________________________
Ostatnio zmieniony przez Nhadala Sro 29 Lut, 2012 23:32, w całości zmieniany 2 razy
Sorry za doubleposta, ale odświeżam temat. Przy okazji podzielę się nowymi screenami:
Biedziłem się nad tym 3 godziny, więc mam nadzieję, że stylizacja na książkę wyszła fajnie.
Jedno z ważniejszych miast w grze (i pierwsze lochy(smok też))
//////////
Pracuję teraz nad systemem craftingu i utrudnianiem gry, bo walki były za łatwe, a zagadki zbyt debilne
Title bardzo fajny i zwiększ przezroczystość tych promieni słonecznych :)
Fakt, ta maska świetlna powinna być słabsza, za mocna ona jest. Wygląda mało estetycznie.
Co do ekranu tytułowego, to faktycznie jest dobry ^^ Fabuła może być ciekawa, jak te wszystkie wątki są ze sobą powiązane. W opisach trochę powtórzeń. Zobaczymy, czekam na demo.
________________________
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"A jeśli... Boga nie ma, to co z ciebie za szatan?"
Jak zrobiłeś tą księgę menu ?
Użyłeś jakiegoś skryptu by przenieść Napisy (nowa gra, kontynuuj itd.)?
Jeżeli nie to jak to zrobiłeś, bo też tak chce tzn. podobnie;P
Jeżeli nie to jak to zrobiłeś, bo też tak chce tzn. podobnie;P
Ksztyny oryginalności chociaż, kombinuj sam x.x Nie rozumiem takich ludzi: "oo, jaki fajny battlesystem, fajne menu, fajne ikonki, fajne chary, wszystko fajne, wgl wyślij mi cały projekt swój bo też chce żeby mój tak wyglądał" tak, wiem jak to brzmi, ale przesada jest tu celowa.
________________________
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"A jeśli... Boga nie ma, to co z ciebie za szatan?"
Taka mała aktualka:
System walki to front view, który opiera się na skrypcie do sideviewa, przerobionym przeze mnie. Screenik:
A tu taka mapka, z eksperymentalnym słoneczkiem:
Wypiszę też jeszcze parę rzeczy:
Zrobiłem system dnia/nocy, noc można przespać, zwiększona jest też aktywność potworków, w dzień napotkamy za to NPC i zrobimy zakupy.
Używam też skryptu na alchemię, więc można tworzyć broń i inne takie .
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum