Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Rosnące zboze (wraz z czasem)
Autor Wiadomość
spartanPAGE 




Pomógł: 12 razy
Dołączył: 07 Gru 2011
Posty: 103
Skąd: Hellada
Wysłany: Pon 06 Lut, 2012 14:58
Rosnące zboze (wraz z czasem)
CZY NIE CHCIAŁ BYĆ WZBOGACIĆ SWÓJ PROJEKT O PRZYKLADOWE ZBOZE?
Jesli tak; Czytaj
Jesli nie; Czytaj, bo jak bys nie chcial to bys nie wszedl w watek :->



ZACZYNAJMY!

Najpierw, zróbmy czas na zdarzeniu (jest wymagany, inaczej zboze nie bedzie rosnąc)

:::>>><<<:::

Wejdźcie w baze danych, po czy stwórzcie nowe TYPOWE ZDARZENIE.

Wasza robota powinna wyglądać tak:

Czekaj:1
zmienna sekunda+=1
Warunek: zmienna sekunda==60
Zmienna minuty+=1
Warunek:przełącznik sadzenie1=ON
zmienna zboze1+=1

zmienna sekundy=0
Warunek:zmienna minuty=60
Zmienna minuta=0
zmienna godzina+=1
warunek:zmienna godzina==24
zmienna godzina=0



:::>>><<<:::


To jest nasz czas zegarowy.

Na żółto mamy zaznaczoną naszą wzmianke o zbożu.


CZAS NA ZDARZENIE NA MAPIE!

Postacie sobie gdzieś zdarzenie:

STRONA1:


Warunek ziarno posiada:
zmiena przedmiotów ziarno-1
Przełącznik sadzenie1=ON
koniec

grafika:brak


STRONA2:
Warunek zdarzenia:
Przełącznik sadzenie1 jest ON
zmienna zboze1=0

grafika:zboze_faza_1

STRONA3:
Warunek zdarzenia:
Przełącznik sadzenie1 jest ON
zmienna zboze1=20

grafika:zboze_faza_2

STRONA4:
Warunek zdarzenia:
Przełącznik sadzenie1 jest ON
zmienna zboze1=40

grafika:zboze_faza_3

STRONA5:
Warunek zdarzenia:
Przełącznik sadzenie1 jest ON
zmienna zboze1=60

grafika:zboze_faza_4

STRONA6:
Warunek zdarzenia:
Przełącznik sadzenie1 jest ON
zmienna zboze1=80

grafika:zboze_faza_5

STRONA7:
Warunek zdarzenia:
Przełącznik sadzenie1 jest ON
zmienna zboze1=100

grafika:zboze_faza_6


Dodaj przedmiot: ziarno [10]
Przełącznik sadzenie1=OFF
Zmienna zboze1=0

Wyjaśnienie:
Zboże po zasadzeniu zaczyna rosnąć, a jego ,,faza" zmienia sie co 20 min czasu gry.
Oczywiście można dodać przedmioty przyśpieszające wzrost (działające na zmmienną) np nawóz.




>>>GRAFIKA<<<
Nie masz grafiki zboza? znajdziesz ją w tym temacie: (__Y__) KILIK (__Y__)
________________________


Programowanie jest moją pasją. Programuję w C, C++, C#, Javie i Delphi. Jeśli czegoś porzebujesz (związanego z tymi językami), śmiało możesz pisać na PW.
 
 
Mateusz SSJ8 




Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Sty 2012
Posty: 46
Skąd: Polska
Wysłany: Pon 06 Lut, 2012 15:09
Można to zrobić w jeszcze jeden sposób, ale wtedy odradzam podchodzenie do tego starszym RPG Makerem niż XP.
Cytat:
Użyj zmiennej $game_harvests, nadając jej klasę Game_Harvests. W "Game_Event" do komendy "refresh" dopisz modyfikacje, która w trakcie inicjalizacji zdarzenia podłączy je do zmiennej $game_harvests[key]**1, a jak ta zmienna nie istnieje, to zostanie ona zainicjowana jako klasa Game_Harvest.


Dobrym pomysłem byłoby uniemożliwienie zasadzenia kolejnego ziarna, aż ostatnio zasadzony plon zostanie zebrany.
________________________
Ryzykując, że zrobisz super gniota, możesz zrobić super hit lub super gniota.
 
 
 
tracersgta 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 45 razy
Dołączył: 10 Sty 2011
Posty: 612
Skąd: mam wiedzieć?
Wysłany: Pon 06 Lut, 2012 16:54
Proszę po angielsku... Niektórzy mają mniej od Jacka Sparrowa.
________________________
I'm a tiger! I roar. I hunt, I climb, I eat, I wash, I sleep!

Gość, jeżeli pomogłem daj "Pomógł" ;-)
 
 
 
master miller 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 6 razy
Dołączył: 29 Sty 2012
Posty: 107
Wysłany: Czw 16 Lut, 2012 17:03
O proszę, była już grafika, jest skrypt to teraz czekam na grę.

Symulator Firmy Napoji Alkoholowych? SFNA :D
________________________
<----- Kliknij
 
 
spartanPAGE 




Pomógł: 12 razy
Dołączył: 07 Gru 2011
Posty: 103
Skąd: Hellada
Wysłany: Czw 16 Lut, 2012 20:06
Mateusz SSJ8, po zasadzeniu przenosi nas na następną strone, więc bierze tylko 1 ziarno na plon :)
________________________


Programowanie jest moją pasją. Programuję w C, C++, C#, Javie i Delphi. Jeśli czegoś porzebujesz (związanego z tymi językami), śmiało możesz pisać na PW.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene