Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Ayene
Czw 08 Mar, 2012 00:57
Nowy pasek
Autor Wiadomość
Dzialko 



Dołączył: 04 Lut 2012
Posty: 4
Wysłany: Wto 07 Lut, 2012 16:25
Nowy pasek
Witam. Poszukuję takiego skryptu, który dodałby do gry nowy pasek (PP). Byłby to pasek,
który można wykorzystać np. jak swego rodzaju manę dla wojownika. Przysiągłbym, że
widziałem coś podobnego wcześniej. Wydaje mi się, że nawet na tym forum. Jednak nie
mogę tego znaleźć. Jeżeli ktoś wie, o co mi chodzi, to proszę o szybką odpowiedź.

Z góry dzięki.
 
 
Tomsonator 




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 38
Wysłany: Wto 07 Lut, 2012 16:46
Nie jestem pewien, ale chodzi ci o coś w rodzaju staminy?
Też szukałem, lecz nie znalazłem, ale może ktoś znalazł ;p
________________________
Jak ktoś poprosi to mogę zrobić jakąś grafikę
mam na myśli charset'y czy coś takiego.

Ale raczej należe do osób którym się nieeee chce ;)
 
 
Dzialko 



Dołączył: 04 Lut 2012
Posty: 4
Wysłany: Wto 07 Lut, 2012 16:53
RE: Nowy pasek
Coś w tym stylu. Chodzi o taki pasek, z którego korzystałby wojownik podczas używania
umiejętności. Trochę dziwnie to wygląda, że podczas korzystania z umiejętności typowo
fizycznych zużywa się MP. Jeżeli tylko przywidział mi się ten pasek (a jest to prawdopodobne)
to może da się chociaż zrobić, by daną umiejętność dało się użyć podczas walki określoną ilość razy?
 
 
Tomsonator 




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 38
Wysłany: Wto 07 Lut, 2012 18:44
Jeżeli pasowałoby ci aby nie było magów (czyli Many), możesz zwyczajnie przemalować niebieski pasek z jednego ze skryptów, na zielony czy jaki tam ma być.
Lecz szczerze wątpię że zrezygnujesz z magów, to zależy też od gry.. :-|
________________________
Jak ktoś poprosi to mogę zrobić jakąś grafikę
mam na myśli charset'y czy coś takiego.

Ale raczej należe do osób którym się nieeee chce ;)
 
 
Dzialko 



Dołączył: 04 Lut 2012
Posty: 4
Wysłany: Wto 07 Lut, 2012 18:48
Jeżeli nie uda mi się znaleźć rozwiązania to zrobię coś takiego, że wojownik będzie miał na
start, np. 10 MP, a jego pierwsza umiejętność będzie brała np. 2 MP, druga 3-4 itd.. Co poziom jego MP będzie rosło np. o 1. To jednak tylko w wypadku, gdy nie uda mi się zrobić tego, co zakłada ten temat.

EDIT. Jest możliwe stworzenie czegoś na kształt Pokemonów, że umiejętność miałaby powiedzmy 10 ładunków, a gdy już jej użyjemy te 10 razy, to nie można jej użyć?
 
 
EzioMasterPl 



Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 17 Lut 2012
Posty: 33
Wysłany: Sob 25 Lut, 2012 07:57
Dzialko napisał/a:
Jeżeli nie uda mi się znaleźć rozwiązania to zrobię coś takiego, że wojownik będzie miał na
start, np. 10 MP, a jego pierwsza umiejętność będzie brała np. 2 MP, druga 3-4 itd.. Co poziom jego MP będzie rosło np. o 1. To jednak tylko w wypadku, gdy nie uda mi się zrobić tego, co zakłada ten temat.

EDIT. Jest możliwe stworzenie czegoś na kształt Pokemonów, że umiejętność miałaby powiedzmy 10 ładunków, a gdy już jej użyjemy te 10 razy, to nie można jej użyć?


Ściągnij sobie ten skrypt:
Spoiler:

http://www.ultimateam.pl/viewtopic.php?t=5864


Czy tak trudno zajrzeć w skrypty? 2 minuty mi to zajęło i jest pasek HP , MP i EXP.
________________________
" Wtedy Geralt z Rivii wyciągnął swój wiedźmiński miecz srebrny i zastraszył nim strzygę. "
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene