Krótki opis:
Daje możliwość zwiększenia ilości Łupów jaką otrzymamy po walce,
przy pomocy Notatek (Note) wroga
Autor:
Deriru
Tłumaczenie:
Przemusiek25
Kompatybilność:
RPG Maker VX
Skrypt:
Spoiler:
Kod:
#===============================================================================
# Additional Drops Note Tags / Dodatkowe Łupy po walce
# by Deriru (PL by Przemusiek25)
#
# Jeśli użyjesz, podaj w creditach
#-------------------------------------------------------------------------------
# Co robi:
# Daje możliwość zwiększenia ilości Łupów jaką otrzymamy po walce, za pomocą Notatek (Note)
# Należy pamiętać że szansa jest w procentach, a nie w prawdopodobieństwu.
#-------------------------------------------------------------------------------
# Konfiguracja dodatkowych łupów:
# W notatkach wroga umieść notkę według schematu.:
# <LUP_TAG: TypItemu ItemID Procent>
#
# LUP_TAG: Konfiguracja poniżej
# TypItemu: Typ Itemów. 1- Przedmioty, 2- Bronie, 3- Pancerze
# ItemID: ID Przedmiotu/Broni/Pancerz
# Procent: Szansa na to że przedmiot wypadnie (maksymalnie 100)
#
# Np. <Łup 2 3 100> - Oznacza że potwór w 100% wyrzuci Broń o ID 3
# <Łup 1 5 20> - Oznacza że potwór w 20% wyrzuci Przedmiot o ID 5
# <Łup 3 30 1> - Oznacza że potwór w 1% wyrzuci Pancerz o ID 30
#
# Do potwora można dodać nie ograniczoną ilość takich notek
#-------------------------------------------------------------------------------
# Konfiguracja skryptu:
# ŁUP_TAG: Ustawia Tag który należy używać w notatkach..
#-------------------------------------------------------------------------------
# Ustawienia START!
#-------------------------------------------------------------------------------
module Deriru
module DropNotes
LUP_TAG = "Łup"
end
end
#-------------------------------------------------------------------------------
# USTAWIENIA KONIEC!
# NIE DOTYKAJ PONIŻEJ, ALBO ŻE WIESZ CO ROBISZ!!
#===============================================================================
class Game_Troop < Game_Unit
alias make_drop_items_deriru_adnt make_drop_items
def make_drop_items
drop_items = make_drop_items_deriru_adnt
filt1 = /<#{Deriru::DropNotes::LUP_TAG} ([\w]*) [\w]* [\w]*>/i
filt2 = /<#{Deriru::DropNotes::LUP_TAG} [\w]* ([\w]*) [\w]*>/i
filt3 = /<#{Deriru::DropNotes::LUP_TAG} [\w]* [\w]* ([\w]*)>/i
for enemy in dead_members
data = $data_enemies[enemy.enemy_id].note
cat = data.scan(filt1)
id = data.scan(filt2)
chance = data.scan(filt3)
for i in 0..((cat.size) - 1) do
next unless rand(101) <= chance[i][0].to_i
case cat[i][0].to_i
when 1
drop_items.push($data_items[id[i][0].to_i])
when 2
drop_items.push($data_weapons[id[i][0].to_i])
when 3
drop_items.push($data_armors[id[i][0].to_i])
end
end
end
return drop_items
p(drop_items)
end
end
Dla mnie niezbyt przydatne , bo nie działa w walce w czasie rzeczywistym.
Ale i tak dobre
Prosiłbym jednak , aby ktoś to przerobił kompatybilnie do walki w czasie rzeczywistym.
________________________ " Wtedy Geralt z Rivii wyciągnął swój wiedźmiński miecz srebrny i zastraszył nim strzygę. "
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum