Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Dodatkowe Łupy po walce
Autor Wiadomość
przemusiek25 



Pomógł: 21 razy
Dołączył: 26 Sty 2012
Posty: 84
Wysłany: Pon 13 Lut, 2012 12:20
Dodatkowe Łupy po walce
~ Dodatkowe Łupy po walce ~


Krótki opis:
Daje możliwość zwiększenia ilości Łupów jaką otrzymamy po walce,
przy pomocy Notatek (Note) wroga

Autor:
Deriru

Tłumaczenie:
Przemusiek25

Kompatybilność:
RPG Maker VX

Skrypt:
Spoiler:

Kod:

#===============================================================================
# Additional Drops Note Tags / Dodatkowe Łupy po walce
# by Deriru (PL by Przemusiek25)
#
# Jeśli użyjesz, podaj w creditach
#-------------------------------------------------------------------------------
# Co robi:
# Daje możliwość zwiększenia ilości Łupów jaką otrzymamy po walce, za pomocą Notatek (Note)
# Należy pamiętać że szansa jest w procentach, a nie w prawdopodobieństwu.
#-------------------------------------------------------------------------------
# Konfiguracja dodatkowych łupów:
# W notatkach wroga umieść notkę według schematu.:
# <LUP_TAG: TypItemu ItemID Procent>
#
# LUP_TAG: Konfiguracja poniżej
# TypItemu: Typ Itemów. 1- Przedmioty, 2- Bronie, 3- Pancerze
# ItemID: ID Przedmiotu/Broni/Pancerz
# Procent: Szansa na to że przedmiot wypadnie (maksymalnie 100)
#
# Np. <Łup 2 3 100>  - Oznacza że potwór w 100% wyrzuci Broń o ID 3
#     <Łup 1 5 20>   - Oznacza że potwór w 20% wyrzuci Przedmiot o ID 5
#     <Łup 3 30 1>    - Oznacza że potwór w 1% wyrzuci Pancerz o ID 30
#
# Do potwora można dodać nie ograniczoną ilość takich notek
#-------------------------------------------------------------------------------
# Konfiguracja skryptu:
# ŁUP_TAG: Ustawia Tag który należy używać w notatkach..
#-------------------------------------------------------------------------------
# Ustawienia START!
#-------------------------------------------------------------------------------
module Deriru
  module DropNotes
    LUP_TAG = "Łup"
  end
end
#-------------------------------------------------------------------------------
# USTAWIENIA KONIEC!
# NIE DOTYKAJ PONIŻEJ, ALBO ŻE WIESZ CO ROBISZ!!
#===============================================================================

class Game_Troop < Game_Unit

  alias make_drop_items_deriru_adnt make_drop_items
  def make_drop_items
    drop_items = make_drop_items_deriru_adnt
    filt1 = /<#{Deriru::DropNotes::LUP_TAG} ([\w]*) [\w]* [\w]*>/i
    filt2 = /<#{Deriru::DropNotes::LUP_TAG} [\w]* ([\w]*) [\w]*>/i
    filt3 = /<#{Deriru::DropNotes::LUP_TAG} [\w]* [\w]* ([\w]*)>/i
    for enemy in dead_members
      data = $data_enemies[enemy.enemy_id].note
      cat = data.scan(filt1)
      id = data.scan(filt2)
      chance = data.scan(filt3)
      for i in 0..((cat.size) - 1) do
        next unless rand(101) <= chance[i][0].to_i
        case cat[i][0].to_i
        when 1
          drop_items.push($data_items[id[i][0].to_i])
        when 2
          drop_items.push($data_weapons[id[i][0].to_i])
        when 3
          drop_items.push($data_armors[id[i][0].to_i])
        end
      end
    end
    return drop_items
    p(drop_items)
  end
end


Screeny:
Spoiler:


 
 
Finwe 




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Pomógł: 34 razy
Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 322
Skąd: Rzeszów
Wysłany: Sro 15 Lut, 2012 15:12
Można też na zdarzeniach... Ale jak kto chce.
Skrypt niezbyt przydatny.
 
 
 
przemusiek25 



Pomógł: 21 razy
Dołączył: 26 Sty 2012
Posty: 84
Wysłany: Sro 15 Lut, 2012 16:08
no ale jeśli masz w ustawieniach mapy lub obszarach występowanie potworów, to się przydaje.
 
 
EzioMasterPl 



Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 17 Lut 2012
Posty: 33
Wysłany: Pon 20 Lut, 2012 08:40
Dla mnie niezbyt przydatne , bo nie działa w walce w czasie rzeczywistym.
Ale i tak dobre
Prosiłbym jednak , aby ktoś to przerobił kompatybilnie do walki w czasie rzeczywistym.
________________________
" Wtedy Geralt z Rivii wyciągnął swój wiedźmiński miecz srebrny i zastraszył nim strzygę. "
 
 
Halabastra 



Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 25 Paź 2011
Posty: 7
Wysłany: Pon 07 Sty, 2013 21:14
A można ustawić np. 0.5% szansy na łup?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene