Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Seivoth
Sob 02 Cze, 2012 09:45
System RPG XP - Wymiar X (Oficjalna Zapowiedź)
Autor Wiadomość
Ayene 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 232 razy
Dołączyła: 18 Wrz 2007
Posty: 2424
Wysłany: Wto 14 Lut, 2012 20:45
System RPG XP - Wymiar X (Oficjalna Zapowiedź)





Świat Systemu składa się z wielu przylegających do siebie wymiarów, do których przejścia oficjalnie zostały zamknięte. W każdej nawet najbardziej uporządkowanej materii zdarzają się anomalie, które mogą prowadzić do poważnych konsekwencji. By uniknąć wszelkiej maści problemów związanych z zakłóceniem tzw. kontinuum czasoprzestrzennego Dawni Bogowie ustanowili Strażnika Czasu. Dotychczas ze swoich zadań wywiązywał się nienagannie. W wyniku potężnej ingerencji ów strażnik zaginął, a wielu mieszkańców Nowego Kontynentu stało się przypadkowymi ofiarami "międzywymiarowej" anomalii. Wśród nich znaleźli się poszukiwacze przygód, poznani w pierwszej części gry...



Po pokonaniu śmiertelnego wroga (Sephrona), bohaterowie pełni nadziei próbują wrócić do swojego wymiaru, licząc na to, że po wielu tygodniach tułaczki wreszcie ujrzą rodzinne strony. Korzystając z magicznego doświadczenia jednego z członków drużyny, opuszczają znienawidzony wymiar, by ostatecznie znaleźć się w miejscu, które ich domu nie przypomina. Szybko orientują się, że w licznej jak dotąd drużynie pozostały zaledwie trzy osoby, a towarzyszące im minorowe nastroje nieuchronnie psują koleżeńskie relacje. W konsekwencji dochodzi do rozpadu drużyny, dzięki czemu stajemy się świadkami i współuczestnikami zdarzeń z udziałem jednego z najbardziej nieokrzesanych bohaterów "erpegowych" – Olafa Midlusa aka Olafa Wielkiego, Pięknego Daniela, Jana Podpalacza, itd.

Bohater na własną rękę podejmuje próby powrotu do domu, nie wiedząc jeszcze, że przypadkowo trafi do tajemniczego Wymiaru X, miejsca zawieszonego w czasie i przestrzeni. Napotykając stopniowo członków starej gwardii, ponownie zasili szeregi wartkiej drużyny, która znajdzie się w samym centrum intrygi uknutej przez jej starych i nowych nieprzyjaciół.




Olaf Midlus – główny bohater
Choć ucywilizowany, wydaje się być bardziej barbarzyński niż niejeden barbarzyńca. Miłośnik dźwięków natury. Nieprzewidywalny i często problematyczny. Zazwyczaj działa spontanicznie i miewa absurdalne pomysły. Do jego mentorów – prócz dziadka i człowieka zwanego "Ziomem" – zaliczyć można Stary Dąb i Pielgrzyma Adama.


Gabriel (Arcy King)
Ostatni przedstawiciel walecznej i dumnej rasy Kingów. Na co dzień spokojny w obyciu, lubiący jedynie demonstrować siłę, która w nim drzemie. Wśród drużyny zasłynął jako "młotek", który aby otworzyć drzwi wyrywa je z zawiasu, zamiast nacisnąć klamkę. Przejawia skłonności narcystyczne do swojego wyrzeźbionego atletycznego ciała.


Riku Tiliaan (Eliss)
Niedoszła pani medyk, niebojąca się pracy i wyzwań. Próbuje pomóc w każdej sprawie, często jednak nadgorliwie. Drużyna zdążyła już przywyknąć do oczywistości jej wypowiedzi. Z niewiadomego powodu często narusza temat Arcy Kinga. Córka dwóch ojców, miewająca "błyskotliwe" pomysły.


Thrud Głazozgniot I (TMM – Thrud Medyk Matematyk)
Poczciwy ork alkoholik z irokezem, którego marzeniem jest posiadanie umiejętności wywoływania deszczu. Za swoje niepowodzenia często oskarża przedstawicieli innych ras, którzy według niego przynoszą pecha. Gdyby nie chęć otwarcia własnego biznesu "rikszowego" byłby prawie bezinteresowny. Często pracuje za kanapkę :P


Traisa Nilimith (Rasha)
Elfka urodzona w legendarnym lesie Loren. Mieszkająca niegdyś z krasnoludem, nieświadomie przejęła niektóre jego cechy, co ma odbicie w nietaktownym zachowaniu. Mówi szybko i często niezrozumiale. Jak na elfa grzesząca wiernością, matka gromadki dzieci. Nie wykształciła w sobie umiejętności odróżniania dobra od zła.


Craav (Jednooki)
Krasnolud, były żeglarz, któremu wydłubano oko w myśl kuriozalnej tradycji. Uczeń kowala w Klam i jego sumienny zastępca. Podobnie jak 99% krasnoludzkiego społeczeństwa jest bardzo łasy na pieniądze, a bardziej od swojego życia ceni sobie dobre opancerzenie. W każdej chwili gotowy jest sprzedać dzieci Traisy za koszulkę kolczą.


Selene Blighton (Xiao)
Prosta dziewczyna z ergardzkiej wsi, której na co dzień wytyka się wieśniackie pochodzenie. Braki w etykiecie często rekompensuje urokiem osobistym. Miłośniczka "wszystkiego co dobre". Często angażuje się zbyt emocjonalnie, niemniej szybko jedna sobie sojuszników. Pomimo swojej kobiecej postury walcząca sumo.


Lartarin Delier (Szeryf z Wieży)
Kobieta o egocentrycznych skłonnościach, zdolna do skrajnych zachowań zależnych od jej humoru. Uznawana jest powszechnie za ekscentryczkę. Posiada wysokoklasowe wychowanie, choć jej maniery często odchodzą od akceptowalnej normy. Aktualny wicemag miasta Klam, który często nadużywa swojej pozycji.


Spoiler:










1) Taktyczny system walki by Zenith (po przeróbkach - wzorowany na Disgaei).
Dodano m.in.:
- portal z możliwością wyprowadzania bohaterów,
- skrzynki i przeszkody,
- komendy "Blok",
- możliwość zmiany kierunku położenia bohatera,
- możliwość wyboru akcji bohatera w dowolnym momencie tury gracza,
- okna statusu,
- wykaz przeciwników na planszy,
- animowany kursor na planszy,
- możliwość ustawienia koloru paneli gracza, przeciwnika i akcji.
- i inne drobniejsze.
2) Osobne sloty na każdy przedmiot zaczerpnięty od modern_algebry,
3) Kodowanie muzyki by Blizzard,
4) System Wiadomości by Sheol,

Skrypty autorskie:
1) HP/MP Plus,
2) Wybór poziomu trudności,
3) Opcje gry,
4) Karcianka,
5) System quizów,
6) Rozwój umiejętności,
7) Wiele modyfikacji menu i sklepu.



Jak wymieniono powyżej w grze przewidziano kilka atrakcji. Gracz oprócz akcentu batalistycznego :P natknie się również na rozgrywkę karcianą oraz quizy o różnym poziomie trudności, za które otrzymać może ciekawe nagrody.
System karcianki oparty jest na zasadach podobnych do Triple Triada znanego co niektórym z FFVIII (patrz screen).

Spoiler:




Blizzard
Celianna
Enterbrain
KGC
Mac
modern_algebra
Sheol
Zenith
________________________


Ostatnio zmieniony przez Seivoth Pią 16 Sie, 2013 21:42, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
Nhadala 




Pomogła: 12 razy
Dołączyła: 18 Wrz 2007
Posty: 197
Skąd: Klam
Wysłany: Sro 15 Lut, 2012 12:40
Już nie mogę się doczekać karcianki :-D chciałabym zobaczyć jak to wszystko wygląda ;-) Jednym słowem do roboty (a nie to dwa słowa) :-P
________________________

 
 
 
 
Finwe 




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Pomógł: 34 razy
Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 322
Skąd: Rzeszów
Wysłany: Sro 15 Lut, 2012 15:09
Nie, nie zmienię zdania wobec pustkowi. Ale to zapowiada się dobrze.
I powiem coś, co przestraszy X-Techa, Melva i innych.
Ja czekam na tą grę. Nie żeby ją zjechać.
 
 
 
INRE 




Preferowany:
RPG Maker VX

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 45
Wysłany: Nie 19 Lut, 2012 14:39
Całkiem ładnie się zapowiada.

1.Jedynie co, to fabuła średnia jak dla mnie (może po prostu nie w moim typie).
2.Bohaterowie super.
3.Screeny też mi się podobają, takie nietypowe.
4.Skrypty wolałbym ocenić jak zagram, musiałbym zobaczyć je w użyciu. Jestem ciekaw jak wyjdą wam walki w TBS'sie.

Robicie coraz lepsze gry.
1.Pierwszy System XP wcale mi się nie podobał.
2.Pustkowia Chaosu choć trochę nudziły, miały w sobie coś co mnie przytrzymało przy kompie. (ukończyłem, ale na najniższym poziomie trudności)
3.Stukoczące Kopytka - całkowicie nie dla mnie, więc nie oceniam. :-)
4.Shikima Kingdom - przy tym też trochę posiedziałem. Może kiedyś ukończę całą, bo nie jest zła.
5. No i Wymiar X - jak na razie zapowiada się najlepiej z waszych projektów. Dlatego czekam.

Finwe napisał/a:
Ja czekam na tą grę. Nie żeby ją zjechać.

Tak czy inaczej, nie jestem pewien czy twoje JECHANIE, robi na kimkolwiek wrażenie. :-P
 
 
Yoroiookami 

Omnomnomnom



Preferowany:
RPG Maker XP

Ranga RM:
3 gry

Pomógł: 57 razy
Dołączył: 24 Lut 2010
Posty: 751
Wysłany: Nie 19 Lut, 2012 14:50
O jeju @_@ ale ta gra śliczna... :O (Kawaiii!!1!)
Muszę w nią zagrać :lala:

Projekt na który od dawna czekam :mrgreen: . Bardzo podoba mi się pomysł, ale moją uwagę przykuły głównie screeny, szczególnie pierwszy. Toż to piękne no :->

P.S. Uwielbiam karcianki :boogie:
 
 
bobi 



Dołączył: 30 Mar 2012
Posty: 14
Skąd: z UFO
Wysłany: Pią 30 Mar, 2012 15:54
życzę tag team, aby ich nowe rpg zamiotło totalnie wszystkie polskie rpgówki, albo chociaż dorównało najlepszym. Zapowiada się totalna kosa, ale to jest mało powiedziane. Absolutnie fabuła mnie przekonuje widać, że troche się będzie opierać na relacjach między postaciami i odczuciu zagrożenia i pewnej samotności, lęku. Czuć klimat totalnie czytając samo przedstawienie historii. Do tego masa tych różnych dodatków. Kosa. Szczerze. Grafika jest genialna również. Kolorystyka totalnie żywa i magicznie dobrane kolory. Ludzie przejrzyjcie na oczy geniusz tego projektu. Widzieliście taką jakość w polskich grach na makera ? Ja nie. Komentujcie, bo widać, że oni naprawdę robią gry i nie rzucają słów na wiatr, a być może spełni się w końcu to marzenie o zarąbistej grze na makera i zarąbistej zapowiedzi.
 
 
Nexis 




Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 12 razy
Dołączył: 09 Wrz 2011
Posty: 65
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: Sob 05 Maj, 2012 21:31
Ja mam takie małe spostrzeżenie, przy okazji odświeżę trochę temat, bo coś tu cicho.
Sama gra prezentuje się bardzo dobrze, zdecydowanie najlepiej z waszych projektów,
lecz taka mała uwaga ode mnie. Czemu robicie ten System w RMXP? Widzę,
że styl graficzny bardzo przypomina VX i ogólnie jest bardzo "baśniowy", co kojarzy
mi się z nowszym makerem. Nie łatwiej byłoby go zrobić więc w tym makerze?
Pozatym, z tego co czytałem VX ma trochę więcej możliwości co do zdarzeń, itp.
więc według mnie tylko utrudniacie sobie pracę robiąc ten projekt w RMXP.

Jednak to tylko moje zdanie, nie musicie się z nim jakoś bardziej liczyć.

Pozdrawiam i życzę szybkiego wydania gry, Nexis
 
 
flang3r 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 11 Lis 2011
Posty: 51
Skąd: Katowice
Wysłany: Sob 05 Maj, 2012 22:17
nareszcie taktyczny system walki:D:D me like it. Poczekam,poczekam i na bank zagram:P A te portale to będą działać tak jak w serii Disgaea? A screeny pierwsza klasa:)
 
 
Ayene 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 232 razy
Dołączyła: 18 Wrz 2007
Posty: 2424
Wysłany: Sob 05 Maj, 2012 22:26
Nexis, całą bazę, przede wszystkim system walki mamy już zrobiony do XP. Ze względu również na to, że w tym projekcie chcemy się bardziej przyłożyć do wyglądu lokacji uznaliśmy, że XP będzie do tego najbardziej odpowiedni. Nie jest prawdą, że utrudniamy pracę, na dobrą sprawę, mamy największe doświadczenie właśnie w tej wersji programu. Niemniej dzięki za zainteresowanie. Baśniowość ogólnie jest celowa, gra ma być z tych stylizowanych na japońskie :aww:

flang3r, tak, portale będą działać podobnie jak w Disgaei, a może nawet lepiej :-PP Również jesteśmy zadowoleni z taktycznego systemu walki. W każdej części staramy się wprowadzić coś nowego :->
________________________


 
 
 
Nexis 




Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 12 razy
Dołączył: 09 Wrz 2011
Posty: 65
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: Sob 05 Maj, 2012 22:30
Jeśli chodzi o mapy to zawsze jestem chętny do pomocy, bo nie specjalnie lubię eventować, a
moje mapki są raczej przyzwoite. Więc jak coś to ja mogę kilka mapek porobić :mrgreen:

Pozdrawiam, Nexis
 
 
flang3r 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 11 Lis 2011
Posty: 51
Skąd: Katowice
Wysłany: Nie 06 Maj, 2012 01:07
Eeeeh ja to mam wogóle utopijną wizję, że każda dobrej jakości gra będzie tu wydana pod patronem "System"... Pomarzyć można:)
 
 
Ozzma 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomogła: 1 raz
Dołączyła: 26 Wrz 2009
Posty: 88
Skąd: Stumilowy Las
Wysłany: Nie 06 Maj, 2012 10:22
Skoro temat został odświeżony, to zapytam się jak idą postępy nad grą? Nad jakim elementem obecnie pracujecie? Może któreś z Was wymyśliło coś nowego? Może przydałaby się Wam jakaś pomoc?
________________________
 
 
Seivoth 





Pomógł: 2 razy
Dołączył: 18 Wrz 2007
Posty: 79
Skąd: Kohlingen
Wysłany: Pią 11 Maj, 2012 16:38
Cytat:
koro temat został odświeżony, to zapytam się jak idą postępy nad grą? Nad jakim elementem obecnie pracujecie? Może któreś z Was wymyśliło coś nowego?

Biorąc pod uwagę, że Ayene przejęła projekt, postęp jest miarowy. Co jakiś czas w grze przybywa elementów, zarówno fabularnych jak i dodatkowych. Ostatnim z nich, nad którym przysiedliśmy, było udoskonalenie TTTriada (karcianki). Doszło kilka nowych rzeczy, przez co mamy nadzieję, że owa mini gra będzie jeszcze ciekawsza. Na razie to tyle, pozdrawiam.
________________________
 
 
 
MrDawnok 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Maj 2010
Posty: 217
Wysłany: Nie 20 Maj, 2012 18:35
Cóż...co tu napisać...

FAJNIE

nic dodać nic ująć fajny projekt.

Pozdrawiam i polecam

MrDawnok :!:
________________________



http://www.forumgalonum.pun.pl/viewtopic.php?id=5

"Bliski przyjaciel, czy to nie właściwe określenie dla kogoś, kto już przestał być bliski?"
 
 
 
Ayene 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 232 razy
Dołączyła: 18 Wrz 2007
Posty: 2424
Wysłany: Nie 20 Maj, 2012 22:57
Pierwszy filmik ukazujący fragmenty gry. Niestety dźwięk od pewnego momentu przestaje współgrać z obrazem, ale to wina programu :-PP Czekamy na opinie, a może zamieścimy kolejny film pokazujący przykładową walkę.

TagTeam Card MiniGame - System Wymiar X Teaser
________________________


 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene