HUD 1 S.A's script
Autor
Wiadomość
CMS Master
Preferowany:
Pomógł: 2 razy Dołączył: 04 Sty 2012 Posty: 42
Wysłany: Sro 15 Lut, 2012 19:05
HUD 1 S.A's script
~ HUD 1 S.A's script ~
Krótki opis:
Jest to Hud z Nazwą,hp,mp i klasą postaci i przy okazji-musicie wkleić edytowany scen_Map
(jest edytowany więc są małe różnice)
Autor:
S.A/CMS Master(czyli ja)
Kompatybilność:
RPG Maker XP
Skrypt:
Spoiler:
Kod: #Witam,to mój 1 skrypt i prosze o wyrozumiałość
#Autor:S.A/CMS Master
#skrypt nazywa się:HUD 1 S.A's script
class Window_okno < Window_Base
def initialize(x = 1, y = 1, width = 189, height = 143)
super(x, y, width, height)
self.contents = Bitmap.new(width - 32, height - 32)
self.contents.font.name = "Tahoma"
self.contents.font.size = 19
self.back_opacity = 160
refresh
end
def refresh
self.contents.clear
draw_actor_name($game_party.actors[0], 5, 0)
draw_actor_hp($game_party.actors[0], 5, 20)
draw_actor_sp($game_party.actors[0], 5, 40)
draw_actor_level($game_party.actors[0], 5, 60)
draw_actor_class($game_party.actors[0], 5, 80)
end
end
Screeny:
a tu przerobiony scen_map
dziękowania dla pw15 bez którego skrypt by nie powstał
Ostatnio zmieniony przez Nhadala Sro 15 Lut, 2012 21:43, w całości zmieniany 1 raz
Melvin
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 35 razy Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 1063
Wysłany: Sro 15 Lut, 2012 20:43
Taki trochę słaby. Nie wiem po co zaśmiecać działy takimi skryptami.
No ale gratulacje. Czekam na coś lepszego.
________________________ MelvinClass:
Mateusz SSJ8
Preferowany:
Pomógł: 1 raz Dołączył: 07 Sty 2012 Posty: 46 Skąd: Polska
Wysłany: Sro 15 Lut, 2012 21:18
@CMS Master
Popraw mapping, bo brzydko wyglądają takie nagłe przejścia między podłogą a sufitem w miejscach, gdzie najpierw powinna być ściana. Na przykład to:
A jeśli chodzi o skrypt, to bardzo się przyda początkującym.
________________________ Ryzykując, że zrobisz super gniota, możesz zrobić super hit lub super gniota.
CMS Master
Preferowany:
Pomógł: 2 razy Dołączył: 04 Sty 2012 Posty: 42
Wysłany: Czw 16 Lut, 2012 17:06
Melvin , to mój pierwszy skrypt więc nie krytykuj.
master miller
Preferowany:
Pomógł: 6 razy Dołączył: 29 Sty 2012 Posty: 107
Wysłany: Czw 16 Lut, 2012 17:09
Mateusz jezeli to tylko demko pokazujace mozliwosci skryptu to nie widze problemu.
Lepiej zadbaj o miasteczka.
________________________ <----- Kliknij
Melvin
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 35 razy Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 1063
Wysłany: Czw 16 Lut, 2012 21:31
CMS Master napisał/a: Melvin , to mój pierwszy skrypt więc nie krytykuj.
A to dlaczego? Przecież mogę. Skrypt jest nieprzydatny, więc postaraj się zrobić coś lepszego, bo HUD'ów było milion i milion lepszych.
________________________ MelvinClass:
CMS Master
Preferowany:
Pomógł: 2 razy Dołączył: 04 Sty 2012 Posty: 42
Wysłany: Pią 17 Lut, 2012 19:41
a twój kompas to zwykły screen!ten twój skrypt kompas tez jest nieprzydatny,to zwykły obrazek na mapie.
Melvin
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 35 razy Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 1063
Wysłany: Pią 17 Lut, 2012 19:50
No wiem. Zrobiłem go jako pierwszy skrypt i zapewne dlatego jest beznadziejny.
Coś jeszcze? Próbujesz się dowartościować, krytykując mój skrypt. Dziwne
________________________ MelvinClass:
Feniks
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 62 razy Dołączył: 04 Wrz 2010 Posty: 511
Wysłany: Pią 17 Lut, 2012 21:05
Jak dla mnie prosty, spoko skrypt. A Melvin zawsze się kogoś przyczepi, przyzwyczaisz się.
________________________
varden01
Preferowany:
Dołączył: 16 Paź 2011 Posty: 27
Wysłany: Czw 12 Kwi, 2012 20:33
Melvin nie byłby sobą gdyby nie skrytykował :D