Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Game Over w Typowym Zdarzeniu
Autor Wiadomość
przemusiek25 



Pomógł: 21 razy
Dołączył: 26 Sty 2012
Posty: 84
Wysłany: Czw 16 Lut, 2012 18:24
Game Over w Typowym Zdarzeniu
~ Game Over w Typowym Zdarzeniu ~


Krótki opis:
Prosty i krótki skrypt dzięki któremu ustawić możemy sobie dowolny Game Over dla naszej gry. Ustawiony Game Over uaktywnia się tylko w przypadku przegranej walki z potworem (jeśli użyjemy w zdarzeniu komendy Koniec Gry to pojawi się grafika końcowa)

Nr. w bazie Typowego Zdarzenia ustalamy w linii:
@gameover_ce_id = 0
Jeśli będzie ustawione na 0, wywoła się standardowy Game Over.

W czasie gry możemy zmienić numer typowego zdarzenia poprzez wywołanie skryptu:
$game_system.gameover_ce_id = nowe ID Typowego Zdarzenia
Np. $game_system.gameover_ce_id = 3

Autor:
Stworzył modern algebra, ale pisze że dla tak małego skryptu nie wymaga credit-ów

Tłumaczenie:
Przemusiek25 - też nie wymagam credit-ów dla tak małego skryptu

Skrypt:
Spoiler:

Kod:
class Game_System
  attr_accessor :gameover_ce_id
  alias modalg_gameover_to_common_event_init initialize
  def initialize
    modalg_gameover_to_common_event_init
    @gameover_ce_id = 10 # ID(w bazie) Typowego Zdarzenia
  end
end

class Scene_Battle
  alias modern_algebra_gameover_common_event_call call_gameover
  def call_gameover
    if $game_system.gameover_ce_id != 0
      $game_party.clear_actions
      $game_party.remove_states_battle
      $game_troop.clear
      if $game_temp.battle_proc != nil
        $game_temp.battle_proc.call (2)
        $game_temp.battle_proc = nil
      end
      unless $BTEST
        $game_temp.map_bgm.play
        $game_temp.map_bgs.play
      end
      $scene = Scene_Map.new
      @message_window.clear
      Graphics.fadeout(30)
      $game_temp.common_event_id = $game_system.gameover_ce_id
      $scene = Scene_Map.new
    else
      modern_algebra_gameover_common_event_call
    end
  end
end


Dodatkowe informacje:
Screenshot-ów i Dema nie wymaga
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene