~ Game Over w Typowym Zdarzeniu ~
Krótki opis:
Prosty i krótki skrypt dzięki któremu ustawić możemy sobie dowolny Game Over dla naszej gry. Ustawiony Game Over uaktywnia się tylko w przypadku przegranej walki z potworem (jeśli użyjemy w zdarzeniu komendy Koniec Gry to pojawi się grafika końcowa)
Nr. w bazie Typowego Zdarzenia ustalamy w linii:
@gameover_ce_id = 0
Jeśli będzie ustawione na 0, wywoła się standardowy Game Over.
W czasie gry możemy zmienić numer typowego zdarzenia poprzez wywołanie skryptu:
$game_system.gameover_ce_id = nowe ID Typowego Zdarzenia
Np. $game_system.gameover_ce_id = 3
Autor:
Stworzył modern algebra, ale pisze że dla tak małego skryptu nie wymaga credit-ów
Tłumaczenie:
Przemusiek25 - też nie wymagam credit-ów dla tak małego skryptu
Skrypt:
Dodatkowe informacje:
Screenshot-ów i Dema nie wymaga