Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Ayene
Sob 05 Maj, 2012 19:25
Help Me!
Autor Wiadomość
CMS Master 



Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 04 Sty 2012
Posty: 42
Wysłany: Sob 18 Lut, 2012 16:40
Help Me!
Zrobiłem HUD dla czterech osób i działa tylko wtedy kiedy są 4 osoby w drużynie(chce żeby działał też kiedy jest np.jedna osoba w drużynie)
tu skrypt:
Kod:
#Witam,to mój 2 skrypt.
#Autor:S.A/CMS Master
#skrypt nazywa się:HUD FourTeam
class Window_okno < Window_Base
def initialize(x = 1, y = 1, width = 189, height = 490)
 super(x, y, width, height)
    self.contents = Bitmap.new(width - 32, height - 32)
    self.contents.font.name = "Tahoma"
    self.contents.font.size = 19
    self.back_opacity = 160
    refresh
  end
def refresh
self.contents.clear
 draw_actor_name($game_party.actors[0], 5, 0)
 draw_actor_hp($game_party.actors[0], 5, 20)
 draw_actor_sp($game_party.actors[0], 5, 40)
 draw_actor_level($game_party.actors[0], 5, 60)
 draw_actor_class($game_party.actors[0], 5, 80)
 #----------------------------------------------------------
 draw_actor_name($game_party.actors[1], 5, 100)
 draw_actor_hp($game_party.actors[1], 5, 120)
 draw_actor_sp($game_party.actors[1], 5, 140)
 draw_actor_level($game_party.actors[1], 5, 160)
 draw_actor_class($game_party.actors[1], 5, 180)
#====================================
draw_actor_name($game_party.actors[2], 5, 200)
 draw_actor_hp($game_party.actors[2], 5, 220)
 draw_actor_sp($game_party.actors[2], 5, 240)
 draw_actor_level($game_party.actors[2], 5, 260)
 draw_actor_class($game_party.actors[2], 5, 280)
 #=====================================
 draw_actor_name($game_party.actors[3], 5, 300)
 draw_actor_hp($game_party.actors[3], 5, 320)
 draw_actor_sp($game_party.actors[3], 5, 340)
 draw_actor_level($game_party.actors[3], 5, 360)
 draw_actor_class($game_party.actors[3], 5, 380)
  end
end
 
 
Mateusz SSJ8 




Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Sty 2012
Posty: 46
Skąd: Polska
Wysłany: Sob 18 Lut, 2012 17:51
Masz
Cytat:
self.contents.clear
draw_actor_name($game_party.actors[0], 5, 0)
draw_actor_hp($game_party.actors[0], 5, 20)
draw_actor_sp($game_party.actors[0], 5, 40)
draw_actor_level($game_party.actors[0], 5, 60)
draw_actor_class($game_party.actors[0], 5, 80)
#----------------------------------------------------------
draw_actor_name($game_party.actors[1], 5, 100)
draw_actor_hp($game_party.actors[1], 5, 120)
draw_actor_sp($game_party.actors[1], 5, 140)
draw_actor_level($game_party.actors[1], 5, 160)
draw_actor_class($game_party.actors[1], 5, 180)
#====================================
draw_actor_name($game_party.actors[2], 5, 200)
draw_actor_hp($game_party.actors[2], 5, 220)
draw_actor_sp($game_party.actors[2], 5, 240)
draw_actor_level($game_party.actors[2], 5, 260)
draw_actor_class($game_party.actors[2], 5, 280)
#=====================================
draw_actor_name($game_party.actors[3], 5, 300)
draw_actor_hp($game_party.actors[3], 5, 320)
draw_actor_sp($game_party.actors[3], 5, 340)
draw_actor_level($game_party.actors[3], 5, 360)
draw_actor_class($game_party.actors[3], 5, 380)


Skreśl to i w miejscu tego daj:
Cytat:
self.contents.clear
for i in 0...$game_party.actors.size
actor = $game_party.actors[i]
actor_y = 100 * i
draw_actor_name($game_party.actors[0], 5, actor_y)
draw_actor_hp($game_party.actors[0], 5, actor_y+20)
draw_actor_sp($game_party.actors[0], 5, actor_y+40)
draw_actor_level($game_party.actors[0], 5, actor_y+60)
draw_actor_class($game_party.actors[0], 5, actor_y+80)
end


Swoją drogą w tej chwili jesteś jak ten niemądry ninja z 120/121 odcinka "Naruto Shippuuden", który stanął do walki przeciwko Minato Namikaze. Miałeś rozwiązanie w "Window_BattleStatus", a teraz wiesz, dlaczego tak to zrobili.
________________________
Ryzykując, że zrobisz super gniota, możesz zrobić super hit lub super gniota.
 
 
 
CMS Master 



Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 04 Sty 2012
Posty: 42
Wysłany: Sob 18 Lut, 2012 19:59
oddawaj pomógł!
 
 
Mateusz SSJ8 




Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Sty 2012
Posty: 46
Skąd: Polska
Wysłany: Nie 19 Lut, 2012 14:43
"Pomógł" nie oddam, ale wypowiedź sprostuję.

W linijkach pod "actor = $game_party.actors[0]" dajesz nie "$game_party.actors[0]", tylko "actor".
________________________
Ryzykując, że zrobisz super gniota, możesz zrobić super hit lub super gniota.
 
 
 
Melvin 




Preferowany:
RPG Maker XP

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 35 razy
Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 1063
Wysłany: Nie 19 Lut, 2012 14:49
Potem będziesz się lansował swoim drugim skryptem a nawet nie umiesz go zrobić.
Tak naprawdę prosisz o pomoc w wykonaniu całego skryptu, bo ten kod to... cały skrypt.
I dlaczego dajesz pomógł jak nie sprawdziłeś rozwiązania? Potem będziesz spamował, żeby Ci oddał punkt. Hah.
________________________
MelvinClass:
Spoiler:

 
 
CMS Master 



Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 04 Sty 2012
Posty: 42
Wysłany: Nie 19 Lut, 2012 19:33
I tak nie działa,ludzie to nie ma być HUD tylko dla kapitana drużyny!
 
 
CMS Master 



Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 04 Sty 2012
Posty: 42
Wysłany: Pon 20 Lut, 2012 14:08
ja się nie znam na tworzeniu skryptów które się wywołuje za pomocą zdarzenia.
 
 
spartanPAGE 




Pomógł: 12 razy
Dołączył: 07 Gru 2011
Posty: 103
Skąd: Hellada
Wysłany: Czw 23 Lut, 2012 16:03
Kolego, to nie wystawiaj tutaj takich rzeczy, jeśli czegoś nie opanowałeś.
Przykłady rzeczy, które równie dobrze możesz zrobić:
napisać program-
Begin
write(' ')
End.
zadać pytanie dotyczące go- Dlaczego mi się nie wyświetla program?
________________________


Programowanie jest moją pasją. Programuję w C, C++, C#, Javie i Delphi. Jeśli czegoś porzebujesz (związanego z tymi językami), śmiało możesz pisać na PW.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene