Ogłoszenie |
Administracja Forum
|
Zamknięty przez: Ayene Sob 05 Maj, 2012 19:25 |
Help Me! |
Autor |
Wiadomość |
CMS Master
Preferowany:
Pomógł: 2 razy Dołączył: 04 Sty 2012 Posty: 42
|
Wysłany: Sob 18 Lut, 2012 16:40
|
|
Help Me!
|
Zrobiłem HUD dla czterech osób i działa tylko wtedy kiedy są 4 osoby w drużynie(chce żeby działał też kiedy jest np.jedna osoba w drużynie)
tu skrypt:
Kod: | #Witam,to mój 2 skrypt.
#Autor:S.A/CMS Master
#skrypt nazywa się:HUD FourTeam
class Window_okno < Window_Base
def initialize(x = 1, y = 1, width = 189, height = 490)
super(x, y, width, height)
self.contents = Bitmap.new(width - 32, height - 32)
self.contents.font.name = "Tahoma"
self.contents.font.size = 19
self.back_opacity = 160
refresh
end
def refresh
self.contents.clear
draw_actor_name($game_party.actors[0], 5, 0)
draw_actor_hp($game_party.actors[0], 5, 20)
draw_actor_sp($game_party.actors[0], 5, 40)
draw_actor_level($game_party.actors[0], 5, 60)
draw_actor_class($game_party.actors[0], 5, 80)
#----------------------------------------------------------
draw_actor_name($game_party.actors[1], 5, 100)
draw_actor_hp($game_party.actors[1], 5, 120)
draw_actor_sp($game_party.actors[1], 5, 140)
draw_actor_level($game_party.actors[1], 5, 160)
draw_actor_class($game_party.actors[1], 5, 180)
#====================================
draw_actor_name($game_party.actors[2], 5, 200)
draw_actor_hp($game_party.actors[2], 5, 220)
draw_actor_sp($game_party.actors[2], 5, 240)
draw_actor_level($game_party.actors[2], 5, 260)
draw_actor_class($game_party.actors[2], 5, 280)
#=====================================
draw_actor_name($game_party.actors[3], 5, 300)
draw_actor_hp($game_party.actors[3], 5, 320)
draw_actor_sp($game_party.actors[3], 5, 340)
draw_actor_level($game_party.actors[3], 5, 360)
draw_actor_class($game_party.actors[3], 5, 380)
end
end |
|
|
|
|
Mateusz SSJ8
Preferowany:
Pomógł: 1 raz Dołączył: 07 Sty 2012 Posty: 46 Skąd: Polska
|
Wysłany: Sob 18 Lut, 2012 17:51
|
|
|
Masz
Cytat: | self.contents.clear
draw_actor_name($game_party.actors[0], 5, 0)
draw_actor_hp($game_party.actors[0], 5, 20)
draw_actor_sp($game_party.actors[0], 5, 40)
draw_actor_level($game_party.actors[0], 5, 60)
draw_actor_class($game_party.actors[0], 5, 80)
#----------------------------------------------------------
draw_actor_name($game_party.actors[1], 5, 100)
draw_actor_hp($game_party.actors[1], 5, 120)
draw_actor_sp($game_party.actors[1], 5, 140)
draw_actor_level($game_party.actors[1], 5, 160)
draw_actor_class($game_party.actors[1], 5, 180)
#====================================
draw_actor_name($game_party.actors[2], 5, 200)
draw_actor_hp($game_party.actors[2], 5, 220)
draw_actor_sp($game_party.actors[2], 5, 240)
draw_actor_level($game_party.actors[2], 5, 260)
draw_actor_class($game_party.actors[2], 5, 280)
#=====================================
draw_actor_name($game_party.actors[3], 5, 300)
draw_actor_hp($game_party.actors[3], 5, 320)
draw_actor_sp($game_party.actors[3], 5, 340)
draw_actor_level($game_party.actors[3], 5, 360)
draw_actor_class($game_party.actors[3], 5, 380) |
Skreśl to i w miejscu tego daj: Cytat: | self.contents.clear
for i in 0...$game_party.actors.size
actor = $game_party.actors[i]
actor_y = 100 * i
draw_actor_name($game_party.actors[0], 5, actor_y)
draw_actor_hp($game_party.actors[0], 5, actor_y+20)
draw_actor_sp($game_party.actors[0], 5, actor_y+40)
draw_actor_level($game_party.actors[0], 5, actor_y+60)
draw_actor_class($game_party.actors[0], 5, actor_y+80)
end
|
Swoją drogą w tej chwili jesteś jak ten niemądry ninja z 120/121 odcinka "Naruto Shippuuden", który stanął do walki przeciwko Minato Namikaze. Miałeś rozwiązanie w "Window_BattleStatus", a teraz wiesz, dlaczego tak to zrobili. |
________________________ Ryzykując, że zrobisz super gniota, możesz zrobić super hit lub super gniota. |
|
|
|
CMS Master
Preferowany:
Pomógł: 2 razy Dołączył: 04 Sty 2012 Posty: 42
|
Wysłany: Sob 18 Lut, 2012 19:59
|
|
|
oddawaj pomógł! |
|
|
|
Mateusz SSJ8
Preferowany:
Pomógł: 1 raz Dołączył: 07 Sty 2012 Posty: 46 Skąd: Polska
|
Wysłany: Nie 19 Lut, 2012 14:43
|
|
|
"Pomógł" nie oddam, ale wypowiedź sprostuję.
W linijkach pod "actor = $game_party.actors[0]" dajesz nie "$game_party.actors[0]", tylko "actor". |
________________________ Ryzykując, że zrobisz super gniota, możesz zrobić super hit lub super gniota. |
|
|
|
Melvin
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 35 razy Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 1063
|
Wysłany: Nie 19 Lut, 2012 14:49
|
|
|
Potem będziesz się lansował swoim drugim skryptem a nawet nie umiesz go zrobić.
Tak naprawdę prosisz o pomoc w wykonaniu całego skryptu, bo ten kod to... cały skrypt.
I dlaczego dajesz pomógł jak nie sprawdziłeś rozwiązania? Potem będziesz spamował, żeby Ci oddał punkt. Hah. |
________________________ MelvinClass:
|
|
|
|
CMS Master
Preferowany:
Pomógł: 2 razy Dołączył: 04 Sty 2012 Posty: 42
|
Wysłany: Nie 19 Lut, 2012 19:33
|
|
|
I tak nie działa,ludzie to nie ma być HUD tylko dla kapitana drużyny! |
|
|
|
CMS Master
Preferowany:
Pomógł: 2 razy Dołączył: 04 Sty 2012 Posty: 42
|
Wysłany: Pon 20 Lut, 2012 14:08
|
|
|
ja się nie znam na tworzeniu skryptów które się wywołuje za pomocą zdarzenia. |
|
|
|
spartanPAGE
Pomógł: 12 razy Dołączył: 07 Gru 2011 Posty: 103 Skąd: Hellada
|
Wysłany: Czw 23 Lut, 2012 16:03
|
|
|
Kolego, to nie wystawiaj tutaj takich rzeczy, jeśli czegoś nie opanowałeś.
Przykłady rzeczy, które równie dobrze możesz zrobić:
napisać program-
Begin
write(' ')
End.
zadać pytanie dotyczące go- Dlaczego mi się nie wyświetla program? |
________________________
Programowanie jest moją pasją. Programuję w C, C++, C#, Javie i Delphi. Jeśli czegoś porzebujesz (związanego z tymi językami), śmiało możesz pisać na PW. |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|