Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Anty lag
Autor Wiadomość
szamanjogggi 



Dołączył: 11 Gru 2011
Posty: 25
Skąd: Łodygowice :D
Wysłany: Sob 03 Mar, 2012 15:11
Anty lag
Krótki opis:
Zapobiega w 80% przed lagami gdy mamy obszerne mapy.

Kompatybilność:
RPG Maker VX

Skrypt:
Spoiler:

Kod:
#==========================================================================

# Anti-Lag Script
#==========================================================================
# Author: Sandgolem
# Version Beta
#==========================================================================

module GameBaker
AntiLagDisable = 0
AntiLagModifierX = 408
AntiLagModifierWidth = 272
AntiLagModifierY = 272
AntiLagModifierHeight = 408
AntiLagNeverEvent = '@'
end

class Game_CommonEvent
alias gamebaker_antilag_commonrefresh refresh
def refresh
gamebaker_antilag_commonrefresh
#if self.trigger == 1
# gamebaker_antilag_add if $game_switches[common_event.switch_id]
# gamebaker_antilag_remove if !$game_switches[common_event.switch_id]
#else
gamebaker_antilag_add if @interpreter
gamebaker_antilag_remove if !@interpreter
#end
end

def gamebaker_antilag_remove
return if !$game_map.gb_antilagcommons.include?(@common_event_id)
$game_map.gb_antilagcommons -= [@common_event_id]
end

def gamebaker_antilag_add
return if $game_map.gb_antilagcommons.include?(@common_event_id)
$game_map.gb_antilagcommons += [@common_event_id]
end
end

class Game_Event
alias gamebaker_antilag_init initialize
def initialize(map_id, event)
gamebaker_antilag_init(map_id, event)
if event.name.include?(GameBaker::AntiLagNeverEvent)
$game_map.gb_antilagnever += [@id]
end
end

alias gamebaker_antilag_evsetup setup
def setup(new_page)
gamebaker_antilag_evsetup(new_page)
if @trigger == 3 or @trigger == 4
if !$game_map.gb_antilagevents.include?(@id)
$game_map.gb_antilagevents += [@id]
end
else
if $game_map.gb_antilagevents.include?(@id)
$game_map.gb_antilagevents -= [@id]
end
end
if @character_name == "" && @tile_id == 0
if !$game_map.gb_antilagnever2.include?(@id)
$game_map.gb_antilagnever2 += [@id]
end
else
if $game_map.gb_antilagnever2.include?(@id)
$game_map.gb_antilagnever2 -= [@id]
end
end
end
end

class Game_Map
attr_accessor :gb_antilagcommons, :gb_antilagevents,
:gb_antilagnever, :gb_antilagnever2

def gamebaker_antilag?(sg)
return false if sg.real_x < @gb_antilagscreen_x or
sg.real_x > @gb_antilagscreen_width or
sg.real_y < @gb_antilagscreen_y or
sg.real_y > @gb_antilagscreen_height
return true
end

def gamebaker_antilag2?(sg)
return @gb_antilagevents.include?(sg.id)
end

alias gamebaker_antilag_setupev setup_events
def setup_events
gamebaker_antilag_getscreen
@gb_antilagevents = []
@gb_antilagnever = []
@gb_antilagnever2 = []
@gb_antilagcommons = [] if !@gb_antilagcommons
gamebaker_antilag_setupev
end

def gamebaker_antilag_getscreen
@gb_antilagscreen_x = @display_x - GameBaker::AntiLagModifierX
@gb_antilagscreen_y = @display_y - GameBaker::AntiLagModifierY
@gb_antilagscreen_width =
@display_x + (Graphics.width * 8) + GameBaker::AntiLagModifierWidth
@gb_antilagscreen_height =
@display_y + (Graphics.height * 8) + GameBaker::AntiLagModifierHeight
end

alias gamebaker_antilag_ue update_events
def update_events
return gamebaker_antilag_ue if $game_switches[GameBaker::AntiLagDisable]
gamebaker_antilag_getscreen
if @gb_antilagnever != []
for i in @events.values
next if @gb_antilagnever.include?(i.id)
i.update if gamebaker_antilag?(i) or @gb_antilagevents.include?(i.id)
end
else
for i in @events.values
i.update if gamebaker_antilag?(i) or @gb_antilagevents.include?(i.id)
end
end
for i in 0...@gb_antilagcommons.size
@common_events[@gb_antilagcommons[i]].update
end
end
end

class Spriteset_Map
alias gamebaker_antilag_uc update_characters
def update_characters
return gamebaker_antilag_uc if $game_switches[GameBaker::AntiLagDisable]
sg = $game_map.gb_antilagnever2
for sprite in @character_sprites
next if sg.include?(sprite.character.id)
if $game_map.gamebaker_antilag?(sprite.character) or
$game_map.gamebaker_antilag2?(sprite.character)
sprite.update
end
end
end
end


Screeny:
Niepotrzebne.

Demo:
Niepotrzebne.
 
 
 
EzioMasterPl 



Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 17 Lut 2012
Posty: 33
Wysłany: Nie 04 Mar, 2012 19:24
Skrypt całkiem fajny ale oceniam na 1/10 , ponieważ po zabiciu potworka , jego nazwa oraz drop zostają na ekranie i przeciągają się do końca gry.
________________________
" Wtedy Geralt z Rivii wyciągnął swój wiedźmiński miecz srebrny i zastraszył nim strzygę. "
 
 
szamanjogggi 



Dołączył: 11 Gru 2011
Posty: 25
Skąd: Łodygowice :D
Wysłany: Pon 05 Mar, 2012 19:33
No to widocznie trzeba coś poprawić w tym skrypcie, jednakże u mnie działa. Możliwe, że nie jest kompatybilny z Twoimi skryptami... Przypuszczam, że masz Walkę w czasie rzeczywistym, tak?
 
 
 
EzioMasterPl 



Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 17 Lut 2012
Posty: 33
Wysłany: Wto 06 Mar, 2012 06:40
Tak mam tą walkę i jeszcze kilka skryptów. Myślę że poza walką jeszcze nie jest kompatybilny ten skrypt z Nazwami zdarzeń.
________________________
" Wtedy Geralt z Rivii wyciągnął swój wiedźmiński miecz srebrny i zastraszył nim strzygę. "
 
 
Finwe 




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Pomógł: 34 razy
Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 322
Skąd: Rzeszów
Wysłany: Wto 06 Mar, 2012 14:38
Ale powiedz JAKI masz skrypt na walkę...
Bo może być ABS, Sideview itp.
I daj link do tego którego używasz.
PS. Jak widzę że nazwa się utrzymuje,
to coś związanego z nazwą zdarzeń.
Zobacz temat, tam jest jak zmienić nazwę.
Jbc. zmień na puste pole :-P
 
 
 
EzioMasterPl 



Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 17 Lut 2012
Posty: 33
Wysłany: Wto 06 Mar, 2012 18:51
Finwe napisał/a:
Ale powiedz JAKI masz skrypt na walkę...
Bo może być ABS, Sideview itp.
I daj link do tego którego używasz.
PS. Jak widzę że nazwa się utrzymuje,
to coś związanego z nazwą zdarzeń.
Zobacz temat, tam jest jak zmienić nazwę.
Jbc. zmień na puste pole :-P

Używam tej co Ayene dała ( Na forum jest tylko jeden taki temat ) , a to nie tylko nazwy.
Przesuwają się jeszcze na ekranie looty z potworów i nie da się ich przez to zebrac.
________________________
" Wtedy Geralt z Rivii wyciągnął swój wiedźmiński miecz srebrny i zastraszył nim strzygę. "
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene