################################################################################
# Instrukcje # #
################ #
# #
# Aby usunąć wybrany element lub cały noszony ekwipunek wywołaj skrypt: #
# remove_all_equip(Bohater, Ekwipunek) #
# Bohater: pozycja bohatera w drużynie, 0 to pierwsza pozycja, 1 do druga itd. #
# Ekwipunek: Rodzaj ekwipunku, należy wpisać liczbę od 0 do 5 lub 10 #
# 0 - usuwa jeden losowy element ekwipunku #
# 1 - usuwa noszoną broń #
# 2 - usuwa noszoną tarcze #
# 3 - usuwa noszony pancerz #
# 4 - usuwa noszony hełm #
# 5 - usuwa noszone akcesoria #
# 10 - usuwa cały noszony ekwipunek #
# #
# Np. remove_all_equip(0, 10) #
# Usunie cały ekwipunek bohaterowi na pierwszym miejscu w drużynie #
# #
# Np. remove_all_equip(3, 2) #
# Usunie tarcze bohaterowi na czwartym miejscu w drużynie #
# #
################################################################################
# Poniżej nie edytuj, albo że wiesz co robisz!! #
################################################################################
def remove_all_equip(id, ekwipunek)
@bronid = 0
@tarczaid = 0
@pancerzid = 0
@helmid = 0
@akcesoriaid = 0
@aktor = $game_party.members[id]
if ekwipunek == 0 # Gdy 0 to losuje od 1 do 5
ekwipunek = rand(5) + 1
end
if ekwipunek == 1 or ekwipunek == 10 # Gdy 1 lub 10 szuka id broni
@bronid = $game_party.members[id].weapon_id
end
if ekwipunek == 2 or ekwipunek == 10 # Gdy 2 lub 10 szuka id tarczy
@tarczaid = $game_party.members[id].armor1_id
end
if ekwipunek == 3 or ekwipunek == 10 # Gdy 3 lub 10 szuka id pancerza
@pancerzid = $game_party.members[id].armor2_id
end
if ekwipunek == 4 or ekwipunek == 10 # Gdy 4 lub 10 szuka id hełmu
@helmid = $game_party.members[id].armor3_id
end
if ekwipunek == 5 or ekwipunek == 10 # Gdy 5 lub 10 szuka id akcesorii
@akcesoriaid = $game_party.members[id].armor4_id
end
if @aktor != nil
if ekwipunek == 10 # Gdy 10 ściąga cały ekwipunek
for i in 0..4
@aktor.change_equip(i, nil)
end
elsif ekwipunek > 0 and ekwipunek < 6 # Gdy 1-5 ściąga wybrany ekwipunek
ekwipunek -= 1
@aktor.change_equip(ekwipunek, nil)
end
end
ekwipunek += 1
if ekwipunek == 1 or ekwipunek == 10 # Gdy 1 to usuwa broń
$game_party.gain_item($data_weapons[@bronid], -1, false)
end
if ekwipunek == 2 or ekwipunek == 10 # Gdy 2 to usuwa tarcze
$game_party.gain_item($data_armors[@tarczaid], -1, false)
end
if ekwipunek == 3 or ekwipunek == 10 # Gdy 3 to usuwa pancerz
$game_party.gain_item($data_armors[@pancerzid], -1, false)
end
if ekwipunek == 4 or ekwipunek == 10 # Gdy 4 to usuwa hełm
$game_party.gain_item($data_armors[@helmid], -1, false)
end
if ekwipunek == 5 or ekwipunek == 10 # Gdy 5 to usuwa akcesoria
$game_party.gain_item($data_armors[@akcesoriaid], -1, false)
end
return true
end
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum