Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Auto backup
Autor Wiadomość
Domilos 




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 16 Cze 2011
Posty: 62
Wysłany: Sro 21 Mar, 2012 14:06
Auto backup
~ Auto backup ~


Krótki opis:
Skrypt tworzy kopie zapasowe plików z folderu data, przy każdym teście gry. Działa na XP i VX.

Autor:
Woratana [woratana@hotmail.com]

Tłumaczenie:
Domilos

Skrypt:
Spoiler:

Kod:
#===============================================================
#  [XP/VX] Auto Backup
#--------------------------------------------------------------
# by Woratana [woratana@hotmail.com]
# Thaiware RPG Maker Community
# Released on: 07/12/2008
# Version: 1.0
#--------------------------------------------------------------
#  Features:
# - Automatically backup your rx/rvdata files when you run the game.
#--------------------------------------------------------------
#  How to use:
# - Setup the script below,
# - You may want to run your game now to backup data files the first time.
#--------------------------------------------------------------

module WData_Backup
 
  BACKUP_WHEN_TEST = true # (true/false) True - tworzy kopie przy każdym teście
  # gry.
  BACKUP_REPORT = true # (true/false) True - pokazuje okno z zakończeniem
  # tworzenia kopii.
  DIRNAME = 'Backup_Data' # Nazwa folderu, w którym będą pliki kopii zapasowej.
  # Skrypt sam go tworzy .

SCRIPT = <<_SCRIPT_
    if (BACKUP_WHEN_TEST && #{defined?(Graphics.wait) ? '$TEST' : '$DEBUG'}) ||
    !BACKUP_WHEN_TEST
      time = Time.now
      Dir.mkdir(DIRNAME) unless File.directory?(DIRNAME)
      ftype = "#{defined?(Graphics.wait) ? 'rvdata' : 'rxdata'}"
      flist = Dir.glob('./Data/*.{' + ftype + '}')
      flist.each_index do |i|
        flist[i] = flist[i].split('/').last
        save_data(load_data('Data/' + flist[i]), DIRNAME + '/' + flist[i])
      end
      p('Backup Finished!: ' + (Time.now - time).to_s + ' sec') if BACKUP_REPORT
    end
_SCRIPT_

  eval(SCRIPT) unless $@
end


Dodatkowe informacje:
Skrypt wklejamy nad Main.
 
 
Finwe 




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Pomógł: 34 razy
Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 322
Skąd: Rzeszów
Wysłany: Sro 21 Mar, 2012 14:28
A pracowałoby pod Ace'a?
Bo mam komputer który często się
"buntuje" i by się przydało.
 
 
 
Domilos 




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 16 Cze 2011
Posty: 62
Wysłany: Sro 21 Mar, 2012 14:42
Nie wiem, bo go nie mam. Prawdopodobnie nie.
 
 
Melvin 




Preferowany:
RPG Maker XP

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 35 razy
Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 1063
Wysłany: Sro 21 Mar, 2012 23:27
Finwe, zamień "rvdata" na "rvdata2" w skrypcie i będzie działać.
________________________
MelvinClass:
Spoiler:

 
 
leszekp321 




Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Mar 2012
Posty: 49
Skąd: jesteś?
Wysłany: Czw 22 Mar, 2012 15:09
wyświetla mi sie coś takiego
?????'backup' ? 42 ??? SyntaxError ????????
 
 
Melvin 




Preferowany:
RPG Maker XP

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 35 razy
Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 1063
Wysłany: Czw 22 Mar, 2012 15:17
Coś musiałeś źle wkleić xD Działa dobrze.
@BTW: Wersja 2.0: http://www.ultimateam.pl/viewtopic.php?p=73515
________________________
MelvinClass:
Spoiler:

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene