Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Auto backup 2.0
Autor Wiadomość
Melvin 




Preferowany:
RPG Maker XP

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 35 razy
Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 1063
Wysłany: Czw 22 Mar, 2012 16:44
Auto backup 2.0
~ Auto backup 2.0 ~


Krótki opis:
Skrypt tworzy kopie zapasowe plików z folderu Data, przy każdym teście gry.
Kompatybilny z XP, VX i Ace.

Autor:
Woratana [woratana@hotmail.com] @ Melvin

Skrypt:
Spoiler:

Kod:
#===============================================================
#  [XP/VX/Ace] Auto Backup
#--------------------------------------------------------------
# by Woratana [woratana@hotmail.com] @ Melvin
# Thaiware RPG Maker Community
# Released on: 07/12/2008
# Version: 2.0
#--------------------------------------------------------------
#  Features:
# - Automatically backup your rx/rvdata files when you run the game.
#--------------------------------------------------------------
#  How to use:
# - Setup the script below,
# - You may want to run your game now to backup data files the first time.
#=========================================================================
# KONFIGURACJA
#=========================================================================
module WData_Backup
  Backup = true # Tworzy kopie zapasowe przed testem gry
  BackupReport = true # Pokazuje okno powiadomienia (Tylko XP i VX)
  BackupTime = true # Tworzy folder z aktualną datą i godziną
  TimeFormat = "%Y-%m-%d [%H.%M.%S]" # Format czasu
  DirName = "Data - Backup" # Nazwa folderu kopi zapasowej
#=========================================================================
SCRIPT = <<_SCRIPT_
    if (Backup && #{defined?(Graphics.wait) ? '$TEST' : '$DEBUG'}) ||
    !Backup
      time = Time.now
      if BackupTime = true
        @folder_name = DirName + " (" + time.strftime(TimeFormat) + ")"
      else
        @folder_name = DirName
      end
      Dir.mkdir(@folder_name) unless File.directory?(@folder_name)
      flist = Dir.glob("./Data/*.*")
      flist.each_index do |i|
        flist[i] = flist[i].split("/").last
        save_data(load_data("Data/" + flist[i]), @folder_name + "/" + flist[i])
      end
      p("Backup Finished!: " + (Time.now - time).to_s + " sec") if BackupReport
    end
_SCRIPT_
  eval(SCRIPT) unless $@
end


Dodatkowe informacje:
Okienko informacyjne nie pojawia się na RPG Maker VX Ace.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene