Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Vocab PL
Autor Wiadomość
Angius 

Nie wkurzać



Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 104 razy
Dołączył: 30 Paź 2010
Posty: 1276
Skąd: wROCK
Wysłany: Pią 23 Mar, 2012 20:34
Vocab PL
~ Vocab PL ~


Krótki opis:
Przetłumaczony skrypt Vocab. Ot i wsio.

Autor:
Hmm... Enterbrain?

Tłumaczenie:
Angius

Kompatybilność:
RPG Maker VX Ace

Skrypt:
Spoiler:

Kod:

#==============================================================================

# ** Vocab

#==============================================================================



module Vocab



  # Frases de loja

  ShopBuy         = "Kup"

  ShopSell        = "Sprzedaj"

  ShopCancel      = "Wyjdź"

  Possession      = "Posiadane:"



  # Frases de Estado

  ExpTotal        = "Doświadczenie"

  ExpNext         = "Następny poziom: %s"



  # Frases de salvar/carregar

  SaveMessage     = "Zapisać grę w tym pliku?"

  LoadMessage     = "Wczytać grę z tego pliku?"

  File            = "Save "



  # Nome do grupo de personagens

  PartyName       = "%s"



  # Mensagens iniciais de batalha

  Emerge          = "Atakuje %s!"

  Preemptive      = "%s atakuje pierwszy!"

  Surprise        = "%s atakuje z zasadzki!"

  EscapeStart     = "% ucieka!"

  EscapeFailure   = "Ucieczka nieudana."



  # Mensagens finais de batalha

  Victory         = "Zwycięstwo!!"

  Defeat          = "Porażka..."

  ObtainExp       = "Zdobyto %s EXP."

  ObtainGold      = "Zdobyto %s złota."

  ObtainItem      = "Zdobyto %s."

  LevelUp         = "%s uzyskał %s %s!"

  ObtainSkill     = "%s poznał %s!"



  # Mensagens de batalha

  UseItem         = "%s używa %s!"



  # Danos críticos

  CriticalToEnemy = "Cios krytyczny!"

  CriticalToActor = "Bolesny cios!"



 # Resultados de ações (herói)

  ActorDamage     = "%s otrzymał %s obrażeń!"

  ActorRecovery   = "%s wskrzesił %s%s!"

  ActorGain       = "%s wygrał %s%s!"

  ActorLoss       = "%s przegrał %s%s!"

  ActorDrain      = "%s został wyssany z %s%s."

  ActorNoDamage   = "%s nie otrzymał obrażeń!"

  ActorNoHit      = "Pudło! %s nie otrzymał obrażeń!"



  # Resultados de ações (inimigo)

  EnemyDamage     = "%s otrzymał %s obrażeń!"

  EnemyRecovery   = "%s wskrzesił %s%s!"

  EnemyGain       = "%s zdobył %s%s!"

  EnemyLoss       = "%s utracił %s%s!"

  EnemyDrain      = "%s został wyssany z %s%s."

  EnemyNoDamage   = "%s nie otrzymał obrażeń!"

  EnemyNoHit      = "Pudło! %s nie otrzymał obrażeń!"



  # Reflexão / Evasão

  Evasion         = "%s uniknął ataku!"

  MagicEvasion    = "%s uniknął zaklęcia!"

  MagicReflection = "%s odbił zaklęcie!"

  CounterAttack   = "%s kontratakuje!"

  Substitute      = "%s zmienia się w %s!"



  # Enfraquecimento / Fortalecimento

  BuffAdd         = "%s zyskuje aurę %s!"

  DebuffAdd       = "%s otrzymuje antyaurę %s!"

  BuffRemove      = "%s traci aurę %s!"



  # Caso não haja efeito do item

  ActionFailure   = "%s nie przyniosło efektu!"



  # Mensagem de erro

  PlayerPosError  = "You did not set the starting the position of the player."

  EventOverflow   = "You have exceeded the limit for calling common events."



  # Termos Básicos

  def self.basic(basic_id)

    $data_system.terms.basic[basic_id]

  end



  # Parâmetros

  def self.param(param_id)

    $data_system.terms.params[param_id]

  end



  # Tipo de Equipamento

  def self.etype(etype_id)

    $data_system.terms.etypes[etype_id]

  end



  # Comandos

  def self.command(command_id)

    $data_system.terms.commands[command_id]

  end



  # Moeda

  def self.currency_unit

    $data_system.currency_unit

  end



  #--------------------------------------------------------------------------

  def self.level;       basic(0);     end   # Nível

  def self.level_a;     basic(1);     end   # Nível (abreviação)

  def self.hp;          basic(2);     end   # HP

  def self.hp_a;        basic(3);     end   # HP (abreviação)

  def self.mp;          basic(4);     end   # MP

  def self.mp_a;        basic(5);     end   # MP (abreviação)

  def self.tp;          basic(6);     end   # TP

  def self.tp_a;        basic(7);     end   # TP (abreviação)

  def self.fight;       command(0);   end   # Lutar

  def self.escape;      command(1);   end   # Fugir

  def self.attack;      command(2);   end   # Atacar

  def self.guard;       command(3);   end   # Defender

  def self.item;        command(4);   end   # Item

  def self.skill;       command(5);   end   # Habilidade

  def self.equip;       command(6);   end   # Equipamento

  def self.status;      command(7);   end   # Estado

  def self.formation;   command(8);   end   # Formação

  def self.save;        command(9);   end   # Salvar

  def self.game_end;    command(10);  end   # Sair

  def self.weapon;      command(12);  end   # Arma

  def self.armor;       command(13);  end   # Armadura

  def self.key_item;    command(14);  end   # Item Importante

  def self.equip2;      command(15);  end   # Mudar equipamento

  def self.optimize;    command(16);  end   # Otimizar

  def self.clear;       command(17);  end   # Remover

  def self.new_game;    command(18);  end   # Novo Jogo

  def self.continue;    command(19);  end   # Continuar

  def self.shutdown;    command(20);  end   # Sair

  def self.to_title;    command(21);  end   # Tela de Título

  def self.cancel;      command(22);  end   # Cancelar

  #--------------------------------------------------------------------------

end


Dodatkowe informacje:
Podmienić z domyślnym skryptem Vocab.
________________________
"Na trolla pewne są tylko dwie pewne metody, jedna samopowtarzalna i druga, wymagająca przeładowania ręcznego."


 
 
Valdali 




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 20 razy
Dołączył: 19 Mar 2010
Posty: 421
Skąd: Reykjavik
Wysłany: Pią 23 Mar, 2012 20:38
Angius, oł maj gadlisz jesteś boski, z niektórymi nie mogłem sobie poradzić, bo mi dżaponów nie czyta...
Dzięki Ci, miałem dać w prośbach o tłumaczenie ale ty wszystko załatwiłeś.
Jeszcze raz dzięki :jupi:
________________________
Moje anime w RPG Makerze. Zapraszam!
ZOBACZ :!: :!: :!:
Spoiler:

Moimi Mistrzami i Wielkimi Nauczycielami są: Melvin i Angius!

Dziennik Krejzolów:
Ayene
Angius
Melvin
Yoroiookami
CrasheR
Finwe

Moi ziomale :D

 
 
 
 
Angius 

Nie wkurzać



Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 104 razy
Dołączył: 30 Paź 2010
Posty: 1276
Skąd: wROCK
Wysłany: Pią 23 Mar, 2012 20:40
Sam się z tym męczyłem, w końcu znalazłem tłumaczenie na angielski z tłumaczenia na hiszpański i przetłumaczyłem na polski. Tak pomyślałem, że komuś się jeszcze może przydać :mrgreen:
________________________
"Na trolla pewne są tylko dwie pewne metody, jedna samopowtarzalna i druga, wymagająca przeładowania ręcznego."


 
 
PaKiTos 




Preferowany:
RPG Maker 2003

Ranga RM:
2 gry

Pomógł: 16 razy
Dołączył: 05 Lis 2009
Posty: 359
Skąd: spytaj innych
Wysłany: Sob 24 Mar, 2012 07:49
Tutaj macie vocab użyty w twierdzówce:
Spoiler:


Kod:
#==============================================================================
# Wokabuleri
#==============================================================================

module Vocab

  ShopBuy         = "Kup"
  ShopSell        = "Sprzedaj"
  ShopCancel      = "Wyjdź"
  Possession      = "W posiadaniu"

  ExpTotal        = "Doświadczenie"
  ExpNext         = "Następny %s"

  SaveMessage     = "Który plik zapisać?"
  LoadMessage     = "Który plik wczytać?"
  File            = "Plik"

  PartyName       = "Drużyna %s"

  Emerge          = "Napotkano %s!"
  Preemptive      = "%s zaczyna!"
  Surprise        = "%s atakuje z zaskoczenia!"
  EscapeStart     = "%s próbuje uciec!"
  EscapeFailure   = "Ucieczka nie powiodła się..."

  Victory         = "%s zwyciężyła!"
  Defeat          = "%s poniosła porażkę"
  ObtainExp       = "Otrzymano %s punktów doświadczenia!"
  ObtainGold      = "Zdobyto %s\\G!"
  ObtainItem      = "Znaleziono przedmiot %s!"
  LevelUp         = "%s awansuje na %s %s!"
  ObtainSkill     = "Nauczono się nowej umiejętności: %s!"

  UseItem         = "%s używa przedmiot %s!"

  CriticalToEnemy = "Doskonałe uderzenie!"
  CriticalToActor = "To musiało boleć..."

  ActorDamage     = "%s otrzymuje %s obrażenia"
  ActorRecovery   = "%s odzyskuje %s %s!"
  ActorGain       = "%s zyskuje %s %s!"
  ActorLoss       = "%s traci %s %s"
  ActorDrain      = "%s absorbuje %s %s!"
  ActorNoDamage   = "%s nie otrzymuje obrażeń!"
  ActorNoHit      = "%s unika ataku!"

  EnemyDamage     = "%s otrzymuje %s obrażenia!"
  EnemyRecovery   = "%s odzyskuje %s %s!"
  EnemyGain       = "%s zyskuje %s %s!"
  EnemyLoss       = "%s traci %s %s!"
  EnemyDrain      = "%s absorbuje %s %s!"
  EnemyNoDamage   = "%s nie otrzymuje obrażeń!"
  EnemyNoHit      = "%s unika ataku!"

  Evasion         = "%s unika!"
  MagicEvasion    = "%s unika magii"
  MagicReflection = "%s odbija magię!"
  CounterAttack   = "%s kontratakuje!"
  Substitute      = "%s przekształca się w %s"

  BuffAdd         = "%s zwiększa %s!"
  DebuffAdd       = "%s zmniejsza %s!"
  BuffRemove      = "%s przywraca %s do normalnego stanu!"

  ActionFailure   = "%s nie przyniosło efektu"

  PlayerPosError  = "Ustaw START DRUŻYNY na mapie!"
  EventOverflow   = "Nie można wywołać typowego zdarzenia"


  def self.basic(basic_id)
    $data_system.terms.basic[basic_id]
  end


  def self.param(param_id)
    $data_system.terms.params[param_id]
  end


  def self.etype(etype_id)
    $data_system.terms.etypes[etype_id]
  end


  def self.command(command_id)
    $data_system.terms.commands[command_id]
  end


  def self.currency_unit
    $data_system.currency_unit
  end

  #--------------------------------------------------------------------------
  def self.level;       basic(0);     end   #
  def self.level_a;     basic(1);     end   #
  def self.hp;          basic(2);     end   # HP
  def self.hp_a;        basic(3);     end   # HP ()
  def self.mp;          basic(4);     end   # MP
  def self.mp_a;        basic(5);     end   # MP ()
  def self.tp;          basic(6);     end   # TP
  def self.tp_a;        basic(7);     end   # TP ()
  def self.fight;       command(0);   end   #
  def self.escape;      command(1);   end   #
  def self.attack;      command(2);   end   #
  def self.guard;       command(3);   end   #
  def self.item;        command(4);   end   #
  def self.skill;       command(5);   end   #
  def self.equip;       command(6);   end   #
  def self.status;      command(7);   end   #
  def self.formation;   command(8);   end   #
  def self.save;        command(9);   end   #
  def self.game_end;    command(10);  end   #
  def self.weapon;      command(12);  end   #
  def self.armor;       command(13);  end   #
  def self.key_item;    command(14);  end   #
  def self.equip2;      command(15);  end   #
  def self.optimize;    command(16);  end   #
  def self.clear;       command(17);  end   #
  def self.new_game;    command(18);  end   #
  def self.continue;    command(19);  end   #
  def self.shutdown;    command(20);  end   #
  def self.to_title;    command(21);  end   #
  def self.cancel;      command(22);  end   #
  #--------------------------------------------------------------------------
end

________________________
po co to kopiujesz? ;d
Spoiler:

Fakty:
1.Widzisz mój podpis
2.Jesteś w internecie
3.Czytasz
4.Siedzisz przy komputerze
5.Jesteś na UltimaForum
6.Twój nick to Gość


kiedys tu bylo fajniej... coz gospoda rma forever
chwala tym ktorzy nadal robia w 2k
 
 
Angius 

Nie wkurzać



Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 104 razy
Dołączył: 30 Paź 2010
Posty: 1276
Skąd: wROCK
Wysłany: Sob 24 Mar, 2012 11:28
Heh, lepsze tłumaczenie od mojego. Choć "drain" to drenować, odsączyć, wyciec o.O
________________________
"Na trolla pewne są tylko dwie pewne metody, jedna samopowtarzalna i druga, wymagająca przeładowania ręcznego."


 
 
vasivij 



Dołączył: 30 Lip 2012
Posty: 1
Wysłany: Wto 31 Lip, 2012 08:46
raz że witam wszystkich na forum ;)
dwa, świetne, z nieba mi spadłeś! sam jeszcze skryptów pisać nie umiem, a to pierwszy jaki wrzucam. działa świetnie. :-D
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene