Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
The World of Horinhell
Autor Wiadomość
RalofTemerczyk 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 02 Wrz 2011
Posty: 47
Skąd: Żary
Wysłany: Pon 26 Mar, 2012 17:24
The World of Horinhell
THE WORLD OF HORINHELL

Fabuła

Elian - chłopak z farmy dostaje dziwny list od wiedźmy Movery. Postanawia ją odnaleźć. Dowiaduje się od kultu magów, że została uprowadzona przez orków. Ma ona "Kryształ Białej Północy". Movera została ścięta, a jej zwłoki rzucono na pożarcie demonowi Gevezrowi. Wkrótce Gevezr ma jeden cel. Zabić Eliana. Dlaczego Demon chce zabić chłopaka z farmy? Jaki związek ma wiedźma z demonem. Będzie to ujawnione w grze.

Data premiery... to chyba będzie 2013 rok, lub koniec 2012. Jeszcze zobaczę. Zbliżają się wakacje, więc mogę zrobić przerwę w tworzeniu.

Gra ukończona w 3%\100%

Teraz czas na skriny!

Miasto. Potem jeszcze dorzucę new.

Wnętrza. Będzie w grze tak, że można wejść do wszystkich domów.

Porady

Kod:
Unikaj na początku walk. Czy to wilk, czy kuroliszek. Walcz, jeśli masz pancerz i nóż.
Przeszukuj lokacje. Są tam skrzynie, będziesz mógł kupić ekwipunek.


Użyte skrypty na razie

Zmiana czcionki ( goodfish )
Pominięcie strony tytułowej jeśli nie ma sava.

Muzyka
Wiedźmin i Puzzle Quest.

To chyba na tyle.
 
 
Angius 

Nie wkurzać



Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 104 razy
Dołączył: 30 Paź 2010
Posty: 1276
Skąd: wROCK
Wysłany: Pon 26 Mar, 2012 18:09
Uff... Są ściany i sufity... To już połowa sukcesu...
Na pierwszej mapce dorzuć więcej pierdół typu kępy trawy, jakieś kwiatki, pęknięcie, czy kupka mchu na ścianie, etc.
Na drugim screenie... Mam nadzieję, że te mapy nie są tak ucięte oryginalnie? Że to coś z obróbką? I pododawaj cienie obok stołu i przy ścianie, na dywanie. Masz taką opcję w Ace - korzystaj z niej!
Mapki oceniam na poprawne. Szału nie ma, ale prezentują ten podstawowy, minimalny poziom. Chciałbym, żeby wszystkie gnioty na forum miały choćby taki mapping.

Fabuła: Chłopak dostaje list od wiedźmy, ale uprowadziły ją orki, zabili ją, pożarł ją demon, a potem demon ścigał chłopaka, bo ta wiedźma miała kryształ.
Cóż... Emm... Aha?
________________________
"Na trolla pewne są tylko dwie pewne metody, jedna samopowtarzalna i druga, wymagająca przeładowania ręcznego."


 
 
sled 




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 23 Kwi 2010
Posty: 93
Skąd: Inowrocław
Wysłany: Wto 27 Mar, 2012 00:17
Fabuła... dziwna (albo to ja nie do końca jestem normalny :roll: ) i podstawowy, prosty mapping. Prawdę mówiąc niema tu nic szczególnego poza jednym małym wyjątkiem:
Cytat:
Muzyka
Wiedźmin i Puzzle Quest.

Pewnie teraz większość forumowiczów mnie potępi lecz sam fakt użycia muzyki z PQ wpłynął na mnie z znacznie większym przytupem niż oprawa muzyczna z wiedźmina (W końcu coś nowego! Poza tym miło wspominam owe gry tak więc...)

Ogólnie mimo tego jeden plus nie przysłania minusów takich jak przeciętność.... niemal wszystkiego co zostało zaprezentowane w owej zapowiedzi gry. Tym nie mniej życzę szczerze powodzenia w projekcie ;-) Napraw co trzeba (głównie mowa o mappingu), a być może wyjdzie coś ciekawego z owego projektu
 
 
RalofTemerczyk 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 02 Wrz 2011
Posty: 47
Skąd: Żary
Wysłany: Pon 28 Maj, 2012 19:02
Dobra, zmiana scenariusza, a do map zastosuję tilesety inquistora.
Dodano soundtrack z Morrowind, Wiedźmin 2, Heroes 4, Diablo 2 i Skyrim.
W grze jesteśmy smokiem. Został jednak zamieniony w człowieka przez maga Thoriana. Gdy chciał robić na nim eksperymenty (głównie zdobyć smoczą krew), uratował go Zakon Smoczych Mieczy.
Jednak w zemście Thorn otworzył otchłań w piekle. Z niej powrócił smok zła Ghaaian. Możemy albo zabić Ghaaiana, dołączyć do niego, lub uciekać do innego świata. Może wymyślę jeszcze kilka zakończeń...

Co w skrócie?
Kod:
Wciel się w legendarnego Erevana, smoczego syna. Poznaj świat pełen przygód. Magii, miecza i smoków. Możesz przeżyć romans z byle kim. Od ludzkiej kobiety, po elfkę. Przygarnij'
wilka w lesie { o ile posiadasz umiejętność Tańczący z Wilkami }. Wprowadzę więcej możliwości.
 
 
MrDawnok 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Maj 2010
Posty: 217
Wysłany: Wto 29 Maj, 2012 18:43
Cytat:
W grze jesteśmy smokiem

:omgomg: chce grac smokiem !

Cytat:
Został jednak zamieniony w człowieka przez maga Thoriana

:dres: porozwaiam sobie z Thorianem :seivoth:

A tak na serio screeny dokładnie to co pisał Angius,
A fabuła może być(zbyt wiele opisałes na początku)
________________________



http://www.forumgalonum.pun.pl/viewtopic.php?id=5

"Bliski przyjaciel, czy to nie właściwe określenie dla kogoś, kto już przestał być bliski?"
 
 
 
pw1602 



Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 11 razy
Dołączył: 09 Paź 2011
Posty: 119
Wysłany: Sro 30 Maj, 2012 15:56
Gra nie zaciekawia.

Fabuła:
1. List od wiedźmy -> uprowadzenie wiedźmy -> śmierć wiedźmy -> zjedzenie wiedźmy. To jakim cudem jeden koleś bez wskazówek poradzi sobie z złem?
2. Dobra został zmieniony w człowieka. Tylko teraz on będzie miał jakieś moce czy po prostu będzie zwykłym człowiekiem?

Mapy:
1. Pierwsza mapka może nawet być. Dodaj coś jeszcze do mapek, a jak nie masz pomysłu to po kij robisz wielkie domy, które są puste?
2. Druga mapka tak samo, jak pierwsza tylko taka mała podpowiedź: Zauważ jeziorko. Złą wodę wybrałeś. Najlepiej, jak byś zmienił na tą chyba "3". Chodzi mi o 3 wodę z lewej strony na samej górze. Bo tą co teraz masz to jest odbicie skał czy tam góry :P


Podsumowanie:
Poprawić fabułę i mapping, a wszystko powinno wyjść dobrze.

2/10

@Edit
Najlepiej dodawaj inne drzewa, aby trochę było pomieszane :) A tak gdzie jest w drugiej mapce ten "zamek" to tam będą na środku drzwi? Jeśli nie to nawet. Aha i jak wspomnieli wcześniej dodaj kwiatki itp.
________________________



 
 
RalofTemerczyk 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 02 Wrz 2011
Posty: 47
Skąd: Żary
Wysłany: Wto 12 Cze, 2012 14:22
Oki, teraz obiecane screeny.
Zmieniłem styl mappingu, myślę, że się wam podoba.
New Miasto
New Wnętrza
A co do mocy smoka, to będzie miał czary: Kula Ognia, Wir Ognia, Taniec Ognia. Potem będzie mógł zamienić się w smoka.
 
 
Zazombik 




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Pomógł: 19 razy
Dołączył: 04 Wrz 2011
Posty: 120
Wysłany: Wto 12 Cze, 2012 15:08
Mapy dalej są puste ! Owszem, na tym tilesecie wygladają lepiej (rób mniejsze domy), ale to wciąż średniaki. I co to za nazwy czarów ? Może coś mniej standardowego ?
________________________



 
 
Feniks 




Preferowany:
RPG Maker XP

Ranga RM:
2 gry

Pomógł: 62 razy
Dołączył: 04 Wrz 2010
Posty: 511
Wysłany: Wto 12 Cze, 2012 15:11
Ech, chyba rozumiem, dlaczego Lartarin czujesz taką niechęć do tego tilesetu... Już wszyscy teraz bd go używali i na dodatek hańbili jego możliwości takimi mapami, pozdro. (Zacząłbyś na czymś mniej zaawansowanym -.-)

Cytat:
Może coś mniej standardowego ?

Fire ball, Dance of fire, Vortex of fire ^^
________________________

 
 
lolek 




Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 16 Maj 2012
Posty: 34
Wysłany: Wto 12 Cze, 2012 17:52
Zazombik napisał/a:
Mapy dalej są puste !

Nie wszystkie mapy musza być przeładowane szczegółami. W prawdziwym świecie tez jest sporo wolnego miejsca. Są łąki i szerokie drogi i place. Nie wszędzie musi rosnąć bujne kwiecie by nie było puste, często jest tylko trawa.

Zazombik napisał/a:
(rób mniejsze domy)

Nie wszystkie domy musza być małe, ale te domy rzeczywiście są jakieś dziwne - nie mają okien na pierwszym piętrze. Mogły by być duże, te domy, gdyby wyglądały normalnie.

Zazombik napisał/a:
I co to za nazwy czarów ? Może coś mniej standardowego ?

A jak ma się nazywać czar wywołujący kulę ognia? "Artariański Ogień Kulisty ze sfery Trinidiadu"? Myślę, że bez problemu "Kula Ognia" to odpowiednia nazwa dla kuli ognia.

Feniks napisał/a:
Fire ball, Dance of fire, Vortex of fire ^^

To będzie polskojęzyczna gra. Wpychanie anglojęzycznych odpowiedników nazw nie jest odpowiednie.

Feniks napisał/a:
Ech, chyba rozumiem, dlaczego Lartarin czujesz taką niechęć do tego tilesetu... Już wszyscy teraz bd go używali i na dodatek hańbili jego możliwości takimi mapami, pozdro. (Zacząłbyś na czymś mniej zaawansowanym -.-)

Nie można hańbić tilesetu.

Każdy używa takiego tilesetu i skryptu jakiego chce.
________________________
ignorowani: master miller; Han Solo; Justin Biber
 
 
Feniks 




Preferowany:
RPG Maker XP

Ranga RM:
2 gry

Pomógł: 62 razy
Dołączył: 04 Wrz 2010
Posty: 511
Wysłany: Wto 12 Cze, 2012 20:04
Cytat:
To będzie polskojęzyczna gra. Wpychanie anglojęzycznych odpowiedników nazw nie jest odpowiednie.

...To było celowe do postu Zazombika, wolne myślenie?; o

Cytat:
Nie można hańbić tilesetu.

Ekspertem od tego nie jestem, więc nie bd się kłócił, ale
Cytat:
Każdy używa takiego tilesetu i skryptu jakiego chce.

Masz rację, oczywiście, każdy ma takie prawo, jednak ja zwracałem się tym postem do konkretnej osoby, nie powinieneś wtryniać się w każde słowo, które nie jest adresowane do Ciebie - tak na przyszłość, polecam się tego nauczyć :) (a jeśli już koniecznie musisz wszystko komentować, to rób to chociaż prawidłowo)
________________________

 
 
lolek 




Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 16 Maj 2012
Posty: 34
Wysłany: Wto 12 Cze, 2012 23:33
Feniks napisał/a:
Masz rację, oczywiście, każdy ma takie prawo, jednak ja zwracałem się tym postem do konkretnej osoby, nie powinieneś wtryniać się w każde słowo, które nie jest adresowane do Ciebie - tak na przyszłość, polecam się tego nauczyć :) (a jeśli już koniecznie musisz wszystko komentować, to rób to chociaż prawidłowo)

Będę się wtryniał gdzie mi się podoba. To jest forum dyskusyjne i mogę się odnieść do każdej wypowiedzi na temat i wyrazić swoje zdanie - polecam to zrozumieć.

A więc, jak uważasz, że tileset można zhańbić robiąc na nim źle wyglądającą (według Ciebie) mapkę to ja odnoszę się do tej wypowiedzi i stwierdzam, że źle wykonana mapka (według Ciebie) - nie hańbi tilesetu. Taka ideologia jest śmieszna.


Feniks napisał/a:
więc nie bd się kłócił

taaaa :-P
________________________
ignorowani: master miller; Han Solo; Justin Biber
 
 
Feniks 




Preferowany:
RPG Maker XP

Ranga RM:
2 gry

Pomógł: 62 razy
Dołączył: 04 Wrz 2010
Posty: 511
Wysłany: Sro 13 Cze, 2012 10:51
Cytat:
więc nie bd się kłócił
taaaa :-P

Chodziło mi o hańbienie (i albo nie czytasz ze zrozumieniem, albo próbujesz mnie sprowokować :-> ) więc zdanie:
Cytat:
A więc, jak uważasz, że tileset można zhańbić robiąc na nim źle wyglądającą (według Ciebie) mapkę to ja odnoszę się do tej wypowiedzi i stwierdzam, że źle wykonana mapka (według Ciebie) - nie hańbi tilesetu. Taka ideologia jest śmieszna.

było niepotrzebne :3
________________________

 
 
MrDawnok 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Maj 2010
Posty: 217
Wysłany: Sro 13 Cze, 2012 14:18
Aha aha - kiwał głupkowato głową patrząc jak tych dwóch się kłóci.

Bardzo ciekawa wymiana zdań, ale nie można hańbić tilesetu!
Nazwy kula ognia itp. są jak najbardziej na miejscu.
Domki są ładne(oprócz okien @UP)
Zdanie powyżej było jak najbardziej niepotrzebne miało tylko sprowokować odbiorcę do dalszej kłótni.

Ten temat jest o GRZE więc grę skomentuje:
Mapki spoko całkiem ładne nie słuchaj ich (@UP) nie muszą mieć 100x100 kratek!
Jak zaczniesz kombinować i komplikować swoje mapki to wyjdzie...(dopowiedzcie sobie!)

A fabuła ok.(Wiedźma zjedzona, wysrana, spalona, wyrzygana, znowu zjedzona, rozczłonkowana, zgwałcona(ups - dajcie cenzurę ), zakopana i wrzucona do dziury wysyła nam list[nie w tej kolejności :(] ) taki głupi żart bez obrazy Fabuła
jak pisałem jest fajna.

To tyle z mojej strony!
________________________



http://www.forumgalonum.pun.pl/viewtopic.php?id=5

"Bliski przyjaciel, czy to nie właściwe określenie dla kogoś, kto już przestał być bliski?"
 
 
 
RalofTemerczyk 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 02 Wrz 2011
Posty: 47
Skąd: Żary
Wysłany: Sro 13 Cze, 2012 18:36
MrDawnok napisał/a:
Aha aha - kiwał głupkowato głową patrząc jak tych dwóch się kłóci.

Bardzo ciekawa wymiana zdań, ale nie można hańbić tilesetu!
Nazwy kula ognia itp. są jak najbardziej na miejscu.
Domki są ładne(oprócz okien @UP)
Zdanie powyżej było jak najbardziej niepotrzebne miało tylko sprowokować odbiorcę do dalszej kłótni.

Ten temat jest o GRZE więc grę skomentuje:
Mapki spoko całkiem ładne nie słuchaj ich (@UP) nie muszą mieć 100x100 kratek!
Jak zaczniesz kombinować i komplikować swoje mapki to wyjdzie...(dopowiedzcie sobie!)

A fabuła ok.(Wiedźma zjedzona, wysrana, spalona, wyrzygana, znowu zjedzona, rozczłonkowana, zgwałcona(ups - dajcie cenzurę ), zakopana i wrzucona do dziury wysyła nam list[nie w tej kolejności :(] ) taki głupi żart bez obrazy Fabuła
jak pisałem jest fajna.

To tyle z mojej strony!


Dzięki za ten komentarz!
A propos fabuła z wiedźmą jest nieaktualna.

Teraz tak... na początku uciekamy z lochów Thoriana. Potem w lesie mamy kompana,
elfa Hiriana i napadają na nas żołnierze margrabiego Christiana. Oszczędzi nas, jeśli
pomożemy mu zdobyć zamek króla krasnoludów Igrara.

Planuję zrobić własny ABS. Jest strasznie łatwo :-P .
To co opracowane:
Kod:
Zwykłe ciosy
Umiejętności typu zamach, szybki cios
Rzut nożem, petardą, toporkiem.


To co zrobię.
Czary
Walka na pięści ( 98 % )
[/code]
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene