Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Ayene
Sob 05 Maj, 2012 19:22
Skrypt catepillar i co zrobić żeby kiedy zginie 1 bohater ..
Autor Wiadomość
Shadi 



Preferowany:
RPG Maker XP

Ranga RM:
2 gry

Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 51
Wysłany: Czw 29 Mar, 2012 16:33
Skrypt catepillar i co zrobić żeby kiedy zginie 1 bohater ..
Witam mam w swojej grze skrypt o nazwie Catepillar , że jeżeli mamy więcej niż 1 bohatera to pozostałe za nami chodzą. Miało to imitować chodzenie za nami pokemonów. I widzicie wszystko byłoby ok gdyby nie to, że wobec tego gdy nasza postać zginię to chodzimy pokemonem( w moim wypadku to był hoothoot). Macie może jakiś pomysł, jak usunąć ten błąd, bez likwidacji skryptu na chodzenie za główną postacią pozostałych( nie chciałbym tego kasować, bo moim zdaniem to jest atut gry). Z góry dzięki za pomoc.
 
 
 
MrCorniszon 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 33 razy
Dołączył: 20 Lip 2010
Posty: 278
Skąd: w nim ta moc ?
Wysłany: Pią 30 Mar, 2012 13:53
Może jak bohater zginie to niech będzie koniec gry ?
________________________
User bez ostrzeżenia to jak żołnierz bez karabinu ~ Piesze tak ten kto dostał ostrzeżenie
Nie liczy się ilość postów tylko ich jakość ~ Pisze tak ten kto ma 10, 20 %

Spoiler:



 
 
Shadi 



Preferowany:
RPG Maker XP

Ranga RM:
2 gry

Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 51
Wysłany: Pią 30 Mar, 2012 16:25
Sorry, ale nie.. W zwykłych pokemonach jak wszystkie pokemony giną to i tak trafiamyy do Poke Center, to tym bardziej jak jeden zginie nie mam zamiaru robić game overa.
 
 
 
Filven 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 15 Kwi 2011
Posty: 30
Skąd: Mielec
Wysłany: Pią 30 Mar, 2012 16:45
To może zrób bohatera nieśmiertelnego to wtedy nie będzie giną, lub jeszcze lepszy pomysł znajdź skrypt żeby nie uczestniczył w walce, a żeby biły się tylko pokemony.
Pytanie. Czy jak ktoś będzie posiadał 6 pokemonów to będą wszystkie za nim chodziły, czy tylko 1 główny?
 
 
 
LordVitas 




Preferowany:
RPG Maker XP

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 9 razy
Dołączył: 17 Sie 2011
Posty: 115
Skąd: Września
Wysłany: Pią 30 Mar, 2012 17:30
Może lepiej ściągnąłbyś StarterKit'a? Będziesz miał od razu wszystkie skrypty do wykonania gry pokemon. Z ciekawości kiedyś zobaczyłem jak to działa i jest trochę skomplikowane ale jak znajdziesz
jakiś samouczek to idzie gładko.
________________________
...
 
 
Shadi 



Preferowany:
RPG Maker XP

Ranga RM:
2 gry

Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 51
Wysłany: Sob 31 Mar, 2012 07:45
Nie mam zamiaru przenosić się na starter kita.
Ale i tak dzięki, że próbowaliście mi pomóc.
 
 
 
Ayene 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 232 razy
Dołączyła: 18 Wrz 2007
Posty: 2424
Wysłany: Pon 02 Kwi, 2012 08:44
Shadi, a sprawdzałeś tę gąsienicę? Są dwie na forum. W jednej "martwe" postaci wyrzuca z gąsienicy, w drugiej pozostaje ona bez zmian. :arrow: http://www.rmxpunlimited....rpillar-system/
________________________


 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene