Minęło już parę lat odkąd król Rhobar III wygnał bogów z naszego wymiaru. Podczas gdy był zajęty jednoczeniem Myrthany, Varantu i Nordmaru w Nieznanych krainach powstała cywilizacja. Nie wierzono tam w Innosa czy Beliara, ale wszyscy czcili pożądek Adanosa.
Assasyni pilnowali nekromantów. Nekromanci pilnowali zachowanie assasynów. Ale coś się zmieniło. Wśród assasynów zaczęły krążyć słowa : "On się przebudził, on powrócił". Wielki mistrz opętany przez Niego doznał wizji. Widział jak człowiek - wybraniec Adanosa kończy jego żywot. Wysłał go więc na samobójczą misję bez celu do Smoczej Grani, gdzie bitwę o miasto wygrywał Baaldar Potężny, jednak bohaterowi udało się go zabić. Mistrz nie chcąc dłużej czekać zabił Yarkendara. Nie wiedział jednak, że właśnie przyczynił się do swojej zguby...
Bohaterowie
Spoiler:
Yarkendar (wiem. kojarzy się z Gothikiem od razu) - były assasyn. Został wskrzeszony przez Daemoniusa. Jego celem jest zachowanie równowagi, która została zburzona przez jej pierwotnych strażników
Spoiler:
Daemonium - jeden z ostatnich nekromantów. Ożywia Yarkendara. Jednak jego intencje nie są tak czyste jak się później okaże
Screeny
Spoiler:
Demo
Już w krótce.
Specjalne prośby
1.Mam specjalną prośbę do jednego z guru Rpg Makera na forum, a mianowicie Crasher'a. Proszę wspomóż mnie swoimi boskimi grafikami w razie potrzeby!
2.Szanowni makerowcy! Mam do was wielką prośbę! Wytykajcie mi nawet najmniejszy błąd i bądźcie bezlitośni, bo chcę aby gra się wszystkim podobała! Tylko mam jedną prośbę! Nie czepiajcie się RTP!
________________________
Ostatnio zmieniony przez Yoroiookami Sro 04 Kwi, 2012 15:47, w całości zmieniany 1 raz
Powiem tak na screenach za dużo nie widać, bo głównie menu... Dlaczego dodałeś tylko zdjęcie jednej mapy? Nie za dużo tych okien w budynkach? Jak coś się pali to nie tylko budynki, bo np. wiatr może przenieść ogień na pobliskie drzewa, suchą trawę itp. Chyba że się dopiero rozpala
Fabuła? Dobro i zło to chyba już za bardzo oklepany temat? Niech zgadnę. Bohater na koniec pokonuje wszystkich złych i jest happy end? Chyba że mnie zaskoczysz i się mylę?
Podczas walki nie widać awatara asasyna...
Cóż poczekam na wersję demonstracyjną i zobaczę czy opłaca się czekać.
Powiem tak na screenach za dużo nie widać, bo głównie menu... Dlaczego dodałeś tylko zdjęcie jednej mapy? Nie za dużo tych okien w budynkach? Jak coś się pali to nie tylko budynki, bo np. wiatr może przenieść ogień na pobliskie drzewa, suchą trawę itp. Chyba że się dopiero rozpala
Fabuła? Dobro i zło to chyba już za bardzo oklepany temat? Niech zgadnę. Bohater na koniec pokonuje wszystkich złych i jest happy end? Chyba że mnie zaskoczysz i się mylę?
Podczas walki nie widać awatara asasyna...
Cóż poczekam na wersję demonstracyjną i zobaczę czy opłaca się czekać.
Wcale nie happy end. Wiem że dobro i zło oklepane ale bohater będzie bardziej strażnik równowagi. I zdradzę że bohater na koniec gry zostanie demonem będzie służył Daemoniusowi :P
Pomógł: 1 raz Dołączył: 15 Paź 2011 Posty: 39 Skąd: Verra w Helladonie
Wysłany: Czw 29 Mar, 2012 19:43
Hmm... to może ja. Znając się na screenach, mogę tobie powiedzieć, że "nieźle" ci wyszły. Jednakże mógłbyś wrzucić ich więcej. Title, title... no jak title. Skrypty... jak widać... nie widzę XD. Powiedzmy, że cię nie ocenie. Wrzuć więcej troszku map.
Wow. Calkiem ladne oceny. Demko wyjdzie dzis albo jutro, bo musze bledy poprawic. Screeny dodam dzis po szkole. Heh. Najbardziej mi brakuje teraz krytyki Angiusa.
PS. Demo może się opóźnić, gdyż zajmuję się też drugim projektem.
Angius chyba się na mnie obraził, bo widzę krytykę jego we wszystkich tematach tylko nie w moim.
Muzyka
Green Leviatan IV-II
Gothic 1,2
Machinae Supremancy
No teraz to po spojrzeniu na screeny można coś powiedzieć.
Doradzę ci coś (chyba dobrze) na 1 screenie widać takie coś: w lewym górnym rogu te skrzynie wyglądają jak by nachodziły na półkę z książkami, więc lepiej postawić półkę w kącie, a pod nią coś.
Tak samo półka z książkami na stołem w prawym rogu. Nachodzi tam na nią skrzynia. Więc lepiej cofnąć ją o kratkę do tyłu dla lepszego efektu.
Las no może być, ale ta rzeka trochę taka kwadratowa. W lasach też występują chyba też pniaki po ściętych drzewach nie? To też mógłbyś tam je dodać.
Pytanie. Korzystasz tylko z podstawowych RTP?
Ogólnie to dobrze ci ta gra wychodzi. Czekam na demo.
Bledy poprawie. Demko wrzuce w najblizszym czasie. Tak korzystam z rtp ale jak powiedzialo wielu madrych ludzi : Rtp nie jest zle. Sorry za ortografie, pisze z fona.
EDIT:
Pierwsze demo. Podejrzewam masę błędów. Oceńcie sami. PS Fabuła dopiero się będzie rozwijać i występuje w niej nawiązanie do serii Gothic i Arcania. Oto nowości, które wprowadzić mam zamiar:
-Nie liniowa fabuła (min 2 różne zakończenia)
-Misje poboczne
-Podróże między światem zmarłych a światem żywych
-Nekromancja
Hmm na początku te napisy nie powinny być na czarnym tle, albo na jakimś innym?
Ten mistrz mówi z jego głowy, kosmosu czy coś?
Combinacja? Dlaczego nie Kombinacja?
Bieganie po dachach? Dobra może być. Przecież to jest assasino-nekromanta.
Dlaczego ci "strażnicy" atakują tylko jak jestem do nich twarzą?
Skąd on się tu wziął i co to się w ogóle pali? Dlaczego naszym celem jest ten Smoczy Lord?
Po zabiciu tego Lorda, cofam się do tyłu po murze i znowu wyskakuje "Zaatakuję go z góry".
Nie za dużo tych strażników? Dlaczego jak jeden mnie zaatakuje to bije mnie dwóch:?:
Bije sobie strażników i nagle bum gra się wyłącza...
O mapingu powiem tak: W niektórych miejscach jest okropny, ale mam nadzieje że poprawisz to w pełnej wersji.
Więcej błędów nie chcę mi się wymieniać, poczekam na poprawioną wersje dema, lub na pełną wersje gry.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum