Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Lochy
Autor Wiadomość
MrCorniszon 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 33 razy
Dołączył: 20 Lip 2010
Posty: 278
Skąd: w nim ta moc ?
Wysłany: Pią 30 Mar, 2012 16:04
Lochy
Więc tak oto Lochy...
W grze wcielamy się w nieznajomego bohatera który chce znaleźć legendarną komnatę (w której jest fontanna młodości) znajdującą się w tak owych Lochach. UWAGA !
Gra zawiera skrypt z walką w czasie rzeczywistym ! Walczymy klawiszem ,,A"
(w grze na jednej mapie jest błąd, nie można wejść po schodach, poprawię go w kolejnej wersji).

Sceny:
Spoiler:






DOWNLOAD
________________________
User bez ostrzeżenia to jak żołnierz bez karabinu ~ Piesze tak ten kto dostał ostrzeżenie
Nie liczy się ilość postów tylko ich jakość ~ Pisze tak ten kto ma 10, 20 %

Spoiler:



 
 
Filven 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 15 Kwi 2011
Posty: 30
Skąd: Mielec
Wysłany: Pią 30 Mar, 2012 16:36
Błąd na pierwszej mapce z tym npc. Otwierasz drzwi i wyskakuje skała, a postać przechodzi na nową lokację.
Błąd blokowania. Po wejściu do jaskini idziemy ścieżką w lewo. Podchodzimy do krat, i skręcam w lewo i co się dzieje? Stoję na skrzyni. Następna lokacja to samo chodzę po skrzyniach. Tak samo mogę chodzić/wchodzić na/pod skały. Popraw blokowanie.
To nie jest błąd ze schodami, tylko z blokowaniem podłogi.
Pamiętaj: X to znaczy że nie można na to wejść, O że można po tym chodzić, a * że można pod to wejść. Popraw też blokowanie drzew, bo chyba pod ich czubki, boki można wejść nie? Chyba że są to drzewa magiczno ścianowe :mrgreen: ?
W niektórych skrzyniach piszę 3ZŁ otrzymano, a w innych 3monet otrzymano. Zdecyduj się.
Przydał by się też jakiś hud pokazujący hp i manę bo co chwilę ESC nie będę wciskał żeby spojrzeć ile hp mi pozostało.
 
 
 
Diablo 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 5 razy
Dołączył: 25 Lip 2010
Posty: 155
Wysłany: Pią 30 Mar, 2012 16:48
Ocena kolegi wyzej zniechecila mnie ciut. Mapki pustawe. Fabula okreslana piosenka mniej niz zero. Heh. Poczytaj tutki. Tylko tyle powiem.
________________________



 
 
MrCorniszon 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 33 razy
Dołączył: 20 Lip 2010
Posty: 278
Skąd: w nim ta moc ?
Wysłany: Pią 30 Mar, 2012 16:51
Trochę wyjaśnię... blokowanie już jest poprawione.
HUD będzie dodany i coś w mapkach pozmieniam.
Nowa wersja będzie w poniedziałek/wtorek.
________________________
User bez ostrzeżenia to jak żołnierz bez karabinu ~ Piesze tak ten kto dostał ostrzeżenie
Nie liczy się ilość postów tylko ich jakość ~ Pisze tak ten kto ma 10, 20 %

Spoiler:



 
 
Diablo 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 5 razy
Dołączył: 25 Lip 2010
Posty: 155
Wysłany: Pią 30 Mar, 2012 16:54
Mam dzieje ze wprowadzisz rozwiniecie fabuly.
________________________



 
 
Filven 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 15 Kwi 2011
Posty: 30
Skąd: Mielec
Wysłany: Nie 01 Kwi, 2012 14:23
I jak tam pracę nad grą? Pokażesz jakieś nowe screeny lub coś innego?
 
 
 
MrCorniszon 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 33 razy
Dołączył: 20 Lip 2010
Posty: 278
Skąd: w nim ta moc ?
Wysłany: Sob 14 Kwi, 2012 08:02
Aktualnie, kompletnie przerabiam mapy aby były większe i było na nich więcej-łatwiejszych do pokonania przeciwników. Chodzi o to że my mamy mało życia a przeciwnicy są na 1/2 strzały z łuku. Jak nas walną z 3/4 razy, dead. Coś jak taka stara gra (Get Medieval) :mrgreen:

Przykład mapki: (jeszcze nie udekorowana):
Spoiler:

________________________
User bez ostrzeżenia to jak żołnierz bez karabinu ~ Piesze tak ten kto dostał ostrzeżenie
Nie liczy się ilość postów tylko ich jakość ~ Pisze tak ten kto ma 10, 20 %

Spoiler:



 
 
tracersgta 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 45 razy
Dołączył: 10 Sty 2011
Posty: 612
Skąd: mam wiedzieć?
Wysłany: Sob 14 Kwi, 2012 09:04
Mógłbym prosić o tileset? Bardzo realistyczny... Mógłbym go użyć w swoim projekcie...
________________________
I'm a tiger! I roar. I hunt, I climb, I eat, I wash, I sleep!

Gość, jeżeli pomogłem daj "Pomógł" ;-)
 
 
 
MrCorniszon 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 33 razy
Dołączył: 20 Lip 2010
Posty: 278
Skąd: w nim ta moc ?
Wysłany: Sob 14 Kwi, 2012 11:45
http://blutok.blogspot.co...ny-tileset.html
________________________
User bez ostrzeżenia to jak żołnierz bez karabinu ~ Piesze tak ten kto dostał ostrzeżenie
Nie liczy się ilość postów tylko ich jakość ~ Pisze tak ten kto ma 10, 20 %

Spoiler:



 
 
Vrona 




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Pomógł: 26 razy
Dołączył: 25 Wrz 2011
Posty: 236
Skąd: ty się tu wziąłeś?
Wysłany: Sob 14 Kwi, 2012 14:02
Fabuła coś kiepska,bardziej mi przypomina jakiś wycinek z dłuższej fabuły,quest poboczny.Tilesety super,ale,że tak powiem "nie są ciebie godne" :-PP .Dodaj jakieś kwiaty,trochę piasku etc.,bo pustawo.Ogółem to można jakoś poprawić i twój projekt może coś osiągnąć.Życzę powodzenia.
________________________
Pomogłem daj "Pomógł",BIJAAACZ!



 
 
XTonyPL 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 01 Cze 2012
Posty: 23
Wysłany: Pią 01 Cze, 2012 19:08
Cytat:
W grze wcielamy się w nieznajomego bohatera

Nieznajomego?! LOL trzeba było napisać tajemniczego czy coś w ,ów deseń !
________________________
Pomogłem?!To w takim razie daj "Pomógł"
 
 
MrCorniszon 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 33 razy
Dołączył: 20 Lip 2010
Posty: 278
Skąd: w nim ta moc ?
Wysłany: Sob 02 Cze, 2012 13:55
- Projekt zawieszony -
Brak chęci do dalszej pracy... :->

DaViPL
Ta faktycznie błąd.... Ej, powiedz mi jaki sens ma wkładanie do sygnatury swojego avatara ?
________________________
User bez ostrzeżenia to jak żołnierz bez karabinu ~ Piesze tak ten kto dostał ostrzeżenie
Nie liczy się ilość postów tylko ich jakość ~ Pisze tak ten kto ma 10, 20 %

Spoiler:



 
 
XTonyPL 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 01 Cze 2012
Posty: 23
Wysłany: Sob 02 Cze, 2012 13:59
Cytat:
DaViPL
Ta faktycznie błąd.... Ej, powiedz mi jaki sens ma wkładanie do sygnatury swojego avatara ?

A jaki sens ma dawanie "- - - -" do swojej sygnatury?
________________________
Pomogłem?!To w takim razie daj "Pomógł"
 
 
Feniks 




Preferowany:
RPG Maker XP

Ranga RM:
2 gry

Pomógł: 62 razy
Dołączył: 04 Wrz 2010
Posty: 511
Wysłany: Sob 02 Cze, 2012 22:40
Nom z deka błąd jest, nie wiem jaki, nie znam się na tym za bardzo:D
Nieznajomego tak dziwnie brzmi:P Nieznajomemu nikomu.. Hm... Nieznajomego nikomu.. Nieznanego nikomu bohatera, brzmi lepiej i sensowniej. Szczerze użyłbym na twoim miejscu innych określeń o podobnym/tym samym znaczeniu - tajemniczy, inny(jaki?), zapomniany, niechciany, zawsze możesz użyć też różnych porównań - Pamiętany jak zakopane ruiny, jak hieroglify i/czy/lub chłodne spojrzenie smoka. chociaż nie jestem pewny czy pamiętany to dobre do tego określenie:P Jest dużo możliwości do zastąpienia tego dziwnego wyrazu ,,nieznajomego" w odniesieniu do tego zdania.

Wygasiłbym go, ale niech to będzie radą dla twórcy i czytających ten post. Jednak zapewniam, że napiszę i sensowny post na temat samej gry :->

Pozdrawiam :-P
________________________

 
 
bluemike 




Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 05 Maj 2011
Posty: 23
Skąd: Gorzów Wlkp.
Wysłany: Nie 03 Cze, 2012 17:59
Fabuła i gameplay bardzo podobny do komnaty (2k3).
:-(
Tam chodziło o znalezienie w lochach magicznej komnaty spełniającej życzenia.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene