Lochy |
Autor |
Wiadomość |
MrCorniszon
Preferowany:
Pomógł: 33 razy Dołączył: 20 Lip 2010 Posty: 278 Skąd: w nim ta moc ?
|
Wysłany: Pią 30 Mar, 2012 16:04
|
|
Lochy
|
Więc tak oto Lochy...
W grze wcielamy się w nieznajomego bohatera który chce znaleźć legendarną komnatę (w której jest fontanna młodości) znajdującą się w tak owych Lochach. UWAGA !
Gra zawiera skrypt z walką w czasie rzeczywistym ! Walczymy klawiszem ,,A"
(w grze na jednej mapie jest błąd, nie można wejść po schodach, poprawię go w kolejnej wersji).
Sceny:
DOWNLOAD |
________________________ User bez ostrzeżenia to jak żołnierz bez karabinu ~ Piesze tak ten kto dostał ostrzeżenie
Nie liczy się ilość postów tylko ich jakość ~ Pisze tak ten kto ma 10, 20 %
|
|
|
|
Filven
Pomógł: 4 razy Dołączył: 15 Kwi 2011 Posty: 30 Skąd: Mielec
|
Wysłany: Pią 30 Mar, 2012 16:36
|
|
|
Błąd na pierwszej mapce z tym npc. Otwierasz drzwi i wyskakuje skała, a postać przechodzi na nową lokację.
Błąd blokowania. Po wejściu do jaskini idziemy ścieżką w lewo. Podchodzimy do krat, i skręcam w lewo i co się dzieje? Stoję na skrzyni. Następna lokacja to samo chodzę po skrzyniach. Tak samo mogę chodzić/wchodzić na/pod skały. Popraw blokowanie.
To nie jest błąd ze schodami, tylko z blokowaniem podłogi.
Pamiętaj: X to znaczy że nie można na to wejść, O że można po tym chodzić, a * że można pod to wejść. Popraw też blokowanie drzew, bo chyba pod ich czubki, boki można wejść nie? Chyba że są to drzewa magiczno ścianowe ?
W niektórych skrzyniach piszę 3ZŁ otrzymano, a w innych 3monet otrzymano. Zdecyduj się.
Przydał by się też jakiś hud pokazujący hp i manę bo co chwilę ESC nie będę wciskał żeby spojrzeć ile hp mi pozostało. |
|
|
|
Diablo
Preferowany:
Pomógł: 5 razy Dołączył: 25 Lip 2010 Posty: 155
|
Wysłany: Pią 30 Mar, 2012 16:48
|
|
|
Ocena kolegi wyzej zniechecila mnie ciut. Mapki pustawe. Fabula okreslana piosenka mniej niz zero. Heh. Poczytaj tutki. Tylko tyle powiem. |
________________________
|
|
|
|
MrCorniszon
Preferowany:
Pomógł: 33 razy Dołączył: 20 Lip 2010 Posty: 278 Skąd: w nim ta moc ?
|
Wysłany: Pią 30 Mar, 2012 16:51
|
|
|
Trochę wyjaśnię... blokowanie już jest poprawione.
HUD będzie dodany i coś w mapkach pozmieniam.
Nowa wersja będzie w poniedziałek/wtorek. |
________________________ User bez ostrzeżenia to jak żołnierz bez karabinu ~ Piesze tak ten kto dostał ostrzeżenie
Nie liczy się ilość postów tylko ich jakość ~ Pisze tak ten kto ma 10, 20 %
|
|
|
|
Diablo
Preferowany:
Pomógł: 5 razy Dołączył: 25 Lip 2010 Posty: 155
|
Wysłany: Pią 30 Mar, 2012 16:54
|
|
|
Mam dzieje ze wprowadzisz rozwiniecie fabuly. |
________________________
|
|
|
|
Filven
Pomógł: 4 razy Dołączył: 15 Kwi 2011 Posty: 30 Skąd: Mielec
|
Wysłany: Nie 01 Kwi, 2012 14:23
|
|
|
I jak tam pracę nad grą? Pokażesz jakieś nowe screeny lub coś innego? |
|
|
|
MrCorniszon
Preferowany:
Pomógł: 33 razy Dołączył: 20 Lip 2010 Posty: 278 Skąd: w nim ta moc ?
|
Wysłany: Sob 14 Kwi, 2012 08:02
|
|
|
Aktualnie, kompletnie przerabiam mapy aby były większe i było na nich więcej-łatwiejszych do pokonania przeciwników. Chodzi o to że my mamy mało życia a przeciwnicy są na 1/2 strzały z łuku. Jak nas walną z 3/4 razy, dead. Coś jak taka stara gra (Get Medieval)
Przykład mapki: (jeszcze nie udekorowana):
|
________________________ User bez ostrzeżenia to jak żołnierz bez karabinu ~ Piesze tak ten kto dostał ostrzeżenie
Nie liczy się ilość postów tylko ich jakość ~ Pisze tak ten kto ma 10, 20 %
|
|
|
|
tracersgta
Preferowany:
Pomógł: 45 razy Dołączył: 10 Sty 2011 Posty: 612 Skąd: mam wiedzieć?
|
Wysłany: Sob 14 Kwi, 2012 09:04
|
|
|
Mógłbym prosić o tileset? Bardzo realistyczny... Mógłbym go użyć w swoim projekcie... |
________________________ I'm a tiger! I roar. I hunt, I climb, I eat, I wash, I sleep!
Gość, jeżeli pomogłem daj "Pomógł"
|
|
|
|
MrCorniszon
Preferowany:
Pomógł: 33 razy Dołączył: 20 Lip 2010 Posty: 278 Skąd: w nim ta moc ?
|
Wysłany: Sob 14 Kwi, 2012 11:45
|
|
|
http://blutok.blogspot.co...ny-tileset.html |
________________________ User bez ostrzeżenia to jak żołnierz bez karabinu ~ Piesze tak ten kto dostał ostrzeżenie
Nie liczy się ilość postów tylko ich jakość ~ Pisze tak ten kto ma 10, 20 %
|
|
|
|
Vrona
Preferowany:
Pomógł: 26 razy Dołączył: 25 Wrz 2011 Posty: 236 Skąd: ty się tu wziąłeś?
|
Wysłany: Sob 14 Kwi, 2012 14:02
|
|
|
Fabuła coś kiepska,bardziej mi przypomina jakiś wycinek z dłuższej fabuły,quest poboczny.Tilesety super,ale,że tak powiem "nie są ciebie godne" .Dodaj jakieś kwiaty,trochę piasku etc.,bo pustawo.Ogółem to można jakoś poprawić i twój projekt może coś osiągnąć.Życzę powodzenia. |
________________________
|
|
|
|
XTonyPL
Preferowany:
Pomógł: 7 razy Dołączył: 01 Cze 2012 Posty: 23
|
Wysłany: Pią 01 Cze, 2012 19:08
|
|
|
Cytat: | W grze wcielamy się w nieznajomego bohatera |
Nieznajomego?! LOL trzeba było napisać tajemniczego czy coś w ,ów deseń ! |
________________________ Pomogłem?!To w takim razie daj "Pomógł"
|
|
|
|
MrCorniszon
Preferowany:
Pomógł: 33 razy Dołączył: 20 Lip 2010 Posty: 278 Skąd: w nim ta moc ?
|
Wysłany: Sob 02 Cze, 2012 13:55
|
|
|
- Projekt zawieszony -
Brak chęci do dalszej pracy...
DaViPL
Ta faktycznie błąd.... Ej, powiedz mi jaki sens ma wkładanie do sygnatury swojego avatara ? |
________________________ User bez ostrzeżenia to jak żołnierz bez karabinu ~ Piesze tak ten kto dostał ostrzeżenie
Nie liczy się ilość postów tylko ich jakość ~ Pisze tak ten kto ma 10, 20 %
|
|
|
|
XTonyPL
Preferowany:
Pomógł: 7 razy Dołączył: 01 Cze 2012 Posty: 23
|
Wysłany: Sob 02 Cze, 2012 13:59
|
|
|
Cytat: | DaViPL
Ta faktycznie błąd.... Ej, powiedz mi jaki sens ma wkładanie do sygnatury swojego avatara ? |
A jaki sens ma dawanie "- - - -" do swojej sygnatury? |
________________________ Pomogłem?!To w takim razie daj "Pomógł"
|
|
|
|
Feniks
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 62 razy Dołączył: 04 Wrz 2010 Posty: 511
|
Wysłany: Sob 02 Cze, 2012 22:40
|
|
|
Nom z deka błąd jest, nie wiem jaki, nie znam się na tym za bardzo:D
Nieznajomego tak dziwnie brzmi:P Nieznajomemu nikomu.. Hm... Nieznajomego nikomu.. Nieznanego nikomu bohatera, brzmi lepiej i sensowniej. Szczerze użyłbym na twoim miejscu innych określeń o podobnym/tym samym znaczeniu - tajemniczy, inny(jaki?), zapomniany, niechciany, zawsze możesz użyć też różnych porównań - Pamiętany jak zakopane ruiny, jak hieroglify i/czy/lub chłodne spojrzenie smoka. chociaż nie jestem pewny czy pamiętany to dobre do tego określenie:P Jest dużo możliwości do zastąpienia tego dziwnego wyrazu ,,nieznajomego" w odniesieniu do tego zdania.
Wygasiłbym go, ale niech to będzie radą dla twórcy i czytających ten post. Jednak zapewniam, że napiszę i sensowny post na temat samej gry
Pozdrawiam |
________________________
|
|
|
|
bluemike
Preferowany:
Dołączył: 05 Maj 2011 Posty: 23 Skąd: Gorzów Wlkp.
|
Wysłany: Nie 03 Cze, 2012 17:59
|
|
|
Fabuła i gameplay bardzo podobny do komnaty (2k3).
Tam chodziło o znalezienie w lochach magicznej komnaty spełniającej życzenia. |
|
|
|
|