Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Ayene
Wto 03 Kwi, 2012 17:54
Pomoc w zrozumieniu skryptu na patche
Autor Wiadomość
Angius 

Nie wkurzać



Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 104 razy
Dołączył: 30 Paź 2010
Posty: 1276
Skąd: wROCK
Wysłany: Nie 01 Kwi, 2012 03:48
Pomoc w zrozumieniu skryptu na patche
Ostatnio znalazłem taki skrypcik, ale ni chu chu nie wiem, jak się nim posługiwać. O ile dobrze zrozumiałem, umożliwia nam on stworzenie jakiegoś pliku, który po wrzuceniu do katalogu już rozpakowanej, zainstalowanej gry miałby dokonać update'ów w stylu dodanie nowych map, przedmiotów, etc. Ale czy mógłby mi ktoś na chłopski rozum wytłumaczyć jak mam się tym czymś posługiwać? Najlepiej krok po kroku...

Direct:
Główny skrypt: http://dl.dropbox.com/u/3...BasicModule.txt
Skrypt patchy: http://dl.dropbox.com/u/3...PatchSystem.txt
________________________
"Na trolla pewne są tylko dwie pewne metody, jedna samopowtarzalna i druga, wymagająca przeładowania ręcznego."


 
 
Zazombik 




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Pomógł: 19 razy
Dołączył: 04 Wrz 2011
Posty: 120
Wysłany: Nie 01 Kwi, 2012 13:43
Myślę (sprawdziłem), że działa to tak:
1.Mamy swój projekt, instalujemy do niego ten skrypt.
2.Wrzucamy go do sieci. (Musi zawierać folder patches w głównym katalogu, gra nie może być zaszyfrowana (chyba, u mnie wywala w każdym razie błąd)
3.Ktoś odkrywa błąd.
4.Otwieramy projekt na swoim komputerze, poprawiamy go.
5.Wywołujemy PatchMakera (trzeba dać zdarzenie i komendę skrypt a w niej wpisujemy
Kod:
YSE.patch_start
)
6.Uruchamiamy grę, aktywujemy to zdarzenie.
7.Wybieramy z menu to, do czego patch chcemy stworzyć (Polecam "patch all things")
8.Gra tworzy plik i wyłącza się.
9.Kopiujemy ten plik (z folderu Patches) i wrzucamy gdzieś.
10.Gracze pobierają go i wrzucają do folderu Patches w swojej wersji.
11.Gra odczytuje im te dane i naprawia błąd (nie trzeba nic wywoływać)
Pisz, jak coś jest niezrozumiałe czy wywala jakiś błąd ;-)
________________________



 
 
matitus09 




Preferowany:
RPG Maker XP

Dołączył: 01 Wrz 2010
Posty: 53
Wysłany: Nie 01 Kwi, 2012 13:59
Mam podobny problem.
Jak aktywować zdarzenie kiedy gra sdię nie włancza?
________________________
Moja strona:
http://rm-xp.manifo.com/
 
 
Zazombik 




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Pomógł: 19 razy
Dołączył: 04 Wrz 2011
Posty: 120
Wysłany: Nie 01 Kwi, 2012 14:07
Powiedz to jaśniej. Masz błąd, który uniemożliwia uruchomienie gry ? Jak tak, zainstaluj najnowszą wersję Basic Module albo kup angielskiego mejkera. ;-)
________________________



 
 
Angius 

Nie wkurzać



Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 104 razy
Dołączył: 30 Paź 2010
Posty: 1276
Skąd: wROCK
Wysłany: Nie 01 Kwi, 2012 15:09
Gra niezakodowana? Czyli wygląda na to, że nadaje się tylko dla betatesterów, nie da rady z tego zrobić systemu dodatków do gry :/
________________________
"Na trolla pewne są tylko dwie pewne metody, jedna samopowtarzalna i druga, wymagająca przeładowania ręcznego."


 
 
Zazombik 




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Pomógł: 19 razy
Dołączył: 04 Wrz 2011
Posty: 120
Wysłany: Nie 01 Kwi, 2012 15:43
Udało mi się to uruchomić z grą zakodowaną Rpg Makerem. Tamten błąd powodował inny skrypt. A więc da się używać z zakodowaną grą :!:
________________________



 
 
Angius 

Nie wkurzać



Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 104 razy
Dołączył: 30 Paź 2010
Posty: 1276
Skąd: wROCK
Wysłany: Nie 01 Kwi, 2012 15:44
Ha! A to już jest dobra nowina! Teraz tylko musze sprawdzić, czy się aby u mnie z czymś nie żre :D
________________________
"Na trolla pewne są tylko dwie pewne metody, jedna samopowtarzalna i druga, wymagająca przeładowania ręcznego."


 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene