Zamknięty przez: Ayene Wto 03 Kwi, 2012 17:54 |
Pomoc w zrozumieniu skryptu na patche |
Autor |
Wiadomość |
Angius
Nie wkurzać
Preferowany:
Pomógł: 104 razy Dołączył: 30 Paź 2010 Posty: 1276 Skąd: wROCK
|
Wysłany: Nie 01 Kwi, 2012 03:48
|
|
Pomoc w zrozumieniu skryptu na patche
|
Ostatnio znalazłem taki skrypcik, ale ni chu chu nie wiem, jak się nim posługiwać. O ile dobrze zrozumiałem, umożliwia nam on stworzenie jakiegoś pliku, który po wrzuceniu do katalogu już rozpakowanej, zainstalowanej gry miałby dokonać update'ów w stylu dodanie nowych map, przedmiotów, etc. Ale czy mógłby mi ktoś na chłopski rozum wytłumaczyć jak mam się tym czymś posługiwać? Najlepiej krok po kroku...
Direct:
Główny skrypt: http://dl.dropbox.com/u/3...BasicModule.txt
Skrypt patchy: http://dl.dropbox.com/u/3...PatchSystem.txt |
________________________
"Na trolla pewne są tylko dwie pewne metody, jedna samopowtarzalna i druga, wymagająca przeładowania ręcznego."
|
|
|
|
Zazombik
Preferowany:
Pomógł: 19 razy Dołączył: 04 Wrz 2011 Posty: 120
|
Wysłany: Nie 01 Kwi, 2012 13:43
|
|
|
Myślę (sprawdziłem), że działa to tak:
1.Mamy swój projekt, instalujemy do niego ten skrypt.
2.Wrzucamy go do sieci. (Musi zawierać folder patches w głównym katalogu, gra nie może być zaszyfrowana (chyba, u mnie wywala w każdym razie błąd)
3.Ktoś odkrywa błąd.
4.Otwieramy projekt na swoim komputerze, poprawiamy go.
5.Wywołujemy PatchMakera (trzeba dać zdarzenie i komendę skrypt a w niej wpisujemy )
6.Uruchamiamy grę, aktywujemy to zdarzenie.
7.Wybieramy z menu to, do czego patch chcemy stworzyć (Polecam "patch all things")
8.Gra tworzy plik i wyłącza się.
9.Kopiujemy ten plik (z folderu Patches) i wrzucamy gdzieś.
10.Gracze pobierają go i wrzucają do folderu Patches w swojej wersji.
11.Gra odczytuje im te dane i naprawia błąd (nie trzeba nic wywoływać)
Pisz, jak coś jest niezrozumiałe czy wywala jakiś błąd |
________________________
|
|
|
|
matitus09
Preferowany:
Dołączył: 01 Wrz 2010 Posty: 53
|
Wysłany: Nie 01 Kwi, 2012 13:59
|
|
|
Mam podobny problem.
Jak aktywować zdarzenie kiedy gra sdię nie włancza? |
________________________ Moja strona:
http://rm-xp.manifo.com/ |
|
|
|
Zazombik
Preferowany:
Pomógł: 19 razy Dołączył: 04 Wrz 2011 Posty: 120
|
Wysłany: Nie 01 Kwi, 2012 14:07
|
|
|
Powiedz to jaśniej. Masz błąd, który uniemożliwia uruchomienie gry ? Jak tak, zainstaluj najnowszą wersję Basic Module albo kup angielskiego mejkera. |
________________________
|
|
|
|
Angius
Nie wkurzać
Preferowany:
Pomógł: 104 razy Dołączył: 30 Paź 2010 Posty: 1276 Skąd: wROCK
|
Wysłany: Nie 01 Kwi, 2012 15:09
|
|
|
Gra niezakodowana? Czyli wygląda na to, że nadaje się tylko dla betatesterów, nie da rady z tego zrobić systemu dodatków do gry :/ |
________________________
"Na trolla pewne są tylko dwie pewne metody, jedna samopowtarzalna i druga, wymagająca przeładowania ręcznego."
|
|
|
|
Zazombik
Preferowany:
Pomógł: 19 razy Dołączył: 04 Wrz 2011 Posty: 120
|
Wysłany: Nie 01 Kwi, 2012 15:43
|
|
|
Udało mi się to uruchomić z grą zakodowaną Rpg Makerem. Tamten błąd powodował inny skrypt. A więc da się używać z zakodowaną grą |
________________________
|
|
|
|
Angius
Nie wkurzać
Preferowany:
Pomógł: 104 razy Dołączył: 30 Paź 2010 Posty: 1276 Skąd: wROCK
|
Wysłany: Nie 01 Kwi, 2012 15:44
|
|
|
Ha! A to już jest dobra nowina! Teraz tylko musze sprawdzić, czy się aby u mnie z czymś nie żre :D |
________________________
"Na trolla pewne są tylko dwie pewne metody, jedna samopowtarzalna i druga, wymagająca przeładowania ręcznego."
|
|
|
|
|