Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Nhadala
Sob 15 Wrz, 2012 00:10
DynRPG, the RM2k3 plugin SDK! C++
Autor Wiadomość
bobi 



Dołączył: 30 Mar 2012
Posty: 14
Skąd: z UFO
Wysłany: Nie 01 Kwi, 2012 13:47
DynRPG, the RM2k3 plugin SDK! C++
Autorem jest Cherry. Wszystko o nim w tym linku:

Ogólnie dzięki tej łatce można dołączać różne pluginy pisane przez userów I DOŁĄCZAĆ do gier (!). Rozszerza to możliwości gier, a nawet samego makera (!). Nawet lepsze niż ruby, bo szybsze i ma większe możliwości.

ogólnie:

http://cherrytree.at/cms/...n-ist-gekommen/

dla twórców gier:
http://rpg-maker.cherrytree.at/dynrpg/patch.html

dla skrypterów:
http://rpg-maker.cherrytr...ng_started.html
http://rpg-maker.cherrytr...guidelines.html

oprócz rozszerzenia o pisanie własne pluginy ten patch zwiększa możliwości exe od gier w rpgmakerze 2003. Lista jest imponująca


* Improvement: More pictures! You can now use 2000 pictures instead of 50, and pictures #1001 to #2000 are not erased when the player goes to a new map! Please read the About the pictures section below to find out what you need to know about this feature.
* Improvement: Monsters are now flashed more intensively when they do their turn. Before, it was hard to follow what was going on in battle, especially if a monster used the "Attack" command.
* Improvement: The skill information window is longer visible in battle. This makes it easier to understand the moves of monsters.
* Improvement: Picture operations now also work while a message is displayed. (Yes, that's the same thing the UnlockPics Patch does.)
* Improvement: The game doesn't completely close when an error occurs. Instead it goes back to the title screen.
* Improvement: You can now press F11 to go to the save menu at any time (in test play only).
* Improvement: The "Input Number" event command will now use the existing value in the variable as initial value. Before, it always started with zero.
* Improvement: When you press ESC at a "Show Choice" command where the cancel behavior is set to "Ignore", now the buzzer sound is played.
* Improvement: Transparent message windows will now also work with the "Traditional" battle layout (at least out of the battle). You have to change the battle layout so that the "Transparent" checkbox becomes enabled, check or uncheck it and then change the battle layout back.
 
 
Zazombik 




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Pomógł: 19 razy
Dołączył: 04 Wrz 2011
Posty: 120
Wysłany: Nie 01 Kwi, 2012 13:56
Mogłeś przetłumaczyć opis, nie każdy musi znać angielski. Poza tym niezłe.
________________________



 
 
bobi 



Dołączył: 30 Mar 2012
Posty: 14
Skąd: z UFO
Wysłany: Nie 01 Kwi, 2012 14:07
Niezłe ? Super. Np: Wrzuczasz dll i masz takie chmurki nad głowami w walce, które pokazują stany.

Możliwości są nieograniczone można wymyślić niemal wszystko. Każdy skrypt to klocek który można wrzucać do projektu jako plik dll.


Gamer robi właśnie skrypt na animowane potwory w walce ;p
Może zrobi też dll, która pozwoli mazać po ekranie (rysować)

Mogę przetłumaczyć na polski co rozszerza w makerze domyślnie ten patch obsługujący skrypty użytkowników:



1 Teraz można używać 2000 obrazków na ekranie na raz zamiast 50. W dodatku obrazki od 1001 do 2000 będą zostawać jeśli zmienimy aktualną mapę.
2 Teraz potwory błyskają intensywniej kiedy następuje ich tura w walce.
3 Okno umiejętności jest dłużej widoczne w walce. To pozwala łatwiej zrozumieć ruchy
wrogów.
4Operacje na obrazkach są teraz możliwe kiedy widnieje okno wiadomości.
5 Gra nie zamknie się całkowicie kiedy popełnisz błąd. Zamiast tego przeniesie nas do ekranu tytułowego.
6Teraz w grze testowej za pomocą klawisza F11 można wywołać menu zapisu gry.
7Od teraz komenda"Wpisz liczbę" użyje aktualnej wartości zmiennej jako startowej. Dotychczas zawsze "Wpisz liczbę" zaczynało się od zero.
8Kiedy naciśniesz klawisz "esc" w komendzie wyboru kiedy naciśnięcie "esc" jest ustawione jako "ignoruj" usłyszysz dźwięk "buzzer"
9Od teraz przeźroczyste okienko wiadomości zadziała także w walce.
 
 
aleksrtp 




Dołączył: 20 Maj 2012
Posty: 3
Wysłany: Nie 20 Maj, 2012 14:59
ta łatka jest lepsza niż tu napisano. Można robić fajne efekty specjalne i wszystko co się chce. Autorzy pluginów mają nieograniczone możliwosci ;p
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene