Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Ayene
Pon 09 Kwi, 2012 12:58
MultiSlot [RMXP]
Autor Wiadomość
Ayene 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 232 razy
Dołączyła: 18 Wrz 2007
Posty: 2424
Wysłany: Pon 09 Kwi, 2012 12:57
MultiSlot [RMXP]
~ MultiSlot [RMXP] ~


Krótki opis:
Jeszcze do niedawna skrypt był dostępny na rmxp.pl, niestety ktoś edytował temat.

Skrypt umożliwia ustawienie dodatkowych miejsc na ekwipunek, np. wyodrębnienie takiej lokacji ekwipunku jak buty, rękawice, itd.
Dodatkowo skrypt wprowadza możliwość wybrania broni dwuręcznej, przeklętego ekwipunku, etc.

Krótka instrukcja:
By przyporządkować przedmiot do slotu w nazwie przedmiotu wpisz w nawiasie numer slotu, np. Buty Szybkości (6).
Spoiler:


Pamiętaj jednak, że po dodaniu nowego przedmiotu trzeba go przypisać do odpowiedniej klasy, tak aby bohater miał ten przedmiot wyświetlony w ekwipunku.
Spoiler:


W przypadku potrzeby połączenia MultiSlota i skryptu HUD Ekwipunku na mapie odsyłam do tego postu :arrow: http://www.ultimateam.pl/...p?p=22578#22578

Autor:
Guillaume777

Tłumaczenie:
Nie tłumaczyłam ze względu na brak czasu. Ewentualnego tłumacza dopiszę do tematu.

Skrypt:
Cz. 1 :arrow: http://www.ultimateam.pl/...ot_cz_1_206.txt
Cz. 2 :arrow: http://www.ultimateam.pl/...ot_cz_2_211.txt
Cz. 3 :arrow: http://www.ultimateam.pl/...ot_cz_3_102.txt
Cz. 4 :arrow: http://www.ultimateam.pl/...ot_cz_4_582.txt

Screeny:
Spoiler:



Dodatkowe informacje:
1. Wklej skrypt nad "Main" w Edytorze Skryptu.
2. Reszta instrukcji znajduje się w treści skryptu.

Piszcie w razie problemów.

MultiSlot_cz_4.txt
Pobierz Plik ściągnięto 181 raz(y) 4,17 KB

MultiSlot_cz_3.txt
Pobierz Plik ściągnięto 398 raz(y) 15,08 KB

MultiSlot_cz_2.txt
Pobierz Plik ściągnięto 239 raz(y) 33,26 KB

MultiSlot_cz_1.txt
Pobierz Plik ściągnięto 211 raz(y) 9,25 KB

________________________


 
 
 
XarXs 



Dołączył: 30 Sty 2010
Posty: 16
Wysłany: Pon 09 Kwi, 2012 13:09
Spadłaś mi z tym skryptem prosto z nieba. Swój projekt robiłem najpierw w VX(do którego był taki skrypt) , ale przeszedłem na XP, bo jakoś przypadł mi do gustu.
 
 
Nathaniel125 



Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 17
Wysłany: Wto 10 Kwi, 2012 19:30
Skrypt jest świetny! Ale odkąd znalazł się w moim projekcie mam pewien problem: gdy próbuję wejść do dziennika misji wyświetla mi się taki błąd:
http://imageshack.us/phot.../694/asdll.jpg/

Używam tego dziennika: http://www.ultimateam.pl/viewtopic.php?t=2662
 
 
Ayene 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 232 razy
Dołączyła: 18 Wrz 2007
Posty: 2424
Wysłany: Wto 10 Kwi, 2012 21:30
W którym momencie wyskakuje ten błąd? Jesteś pewny, że bez "multislota", wszystko działa jak należy?
________________________


 
 
 
Nathaniel125 



Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 17
Wysłany: Wto 10 Kwi, 2012 21:58
Ostatnio testowałem i wszystko było OK. Dziś dodałem Multi-slot i zacząłem testować i natknąłem się na ten błąd.

Nie pojawia się on na samym początku. Gdy jest dodana pierwsza misja to działa dobrze ale później, gdy pierwsza misja trafia do wykonanych i zostaje dodana druga misja to po wejściu do dziennika wyświetla się ten błąd.
 
 
Ayene 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 232 razy
Dołączyła: 18 Wrz 2007
Posty: 2424
Wysłany: Wto 10 Kwi, 2012 22:03
A co masz w 42 linijce w 'Window_Command'?
________________________


 
 
 
Nathaniel125 



Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 17
Wysłany: Wto 10 Kwi, 2012 22:12
http://img809.imageshack.us/img809/7406/sdacc.jpg
 
 
Ayene 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 232 razy
Dołączyła: 18 Wrz 2007
Posty: 2424
Wysłany: Wto 10 Kwi, 2012 22:16
Dobrze, to teraz napisz mi jakim sposobem masz angielski komunikat przy pirackiej wersji? Widzę, że wnętrze projektu masz od polskiej wersji pewnie też stąd pojawiają się buraki. Spróbuj założyć nowy projekt (ale w angielskim mejkerze) i umieść tam te skrypty. Zobacz, czy wówczas będziesz miał podobny błąd. Jeśli tak, to spróbuj wysłać mi ten projekt. Możesz go zhostować na www.mediafire.com.
________________________


 
 
 
Melvin 




Preferowany:
RPG Maker XP

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 35 razy
Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 1063
Wysłany: Wto 10 Kwi, 2012 22:58
Z tego co pamiętam ten dziennik zadań miał jakiś błąd, że jak nie było zadań to error wywalał. Nie jestem tylko pewien czy w tym dzienniku. Sprawdź.

MultiSlot, oczywiście bardzo dobry. Zrobić do tego dobre okno statusu i będzie pięknie.

PS. Tym odnośnikiem do postu, mnie upokorzyłaś... :oops:
________________________
MelvinClass:
Spoiler:

 
 
Nathaniel125 



Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 17
Wysłany: Wto 10 Kwi, 2012 23:03
Cytat:
Z tego co pamiętam ten dziennik zadań miał jakiś błąd, że jak nie było zadań to error wywalał.


U mnie jest OK więc chyba nie ten dziennik ;)
 
 
varden01 



Preferowany:
RPG Maker XP

Dołączył: 16 Paź 2011
Posty: 27
Wysłany: Sob 14 Kwi, 2012 21:41
Mam mały problem z tym skryptem, usunąłem slot "lewa ręka" bo to dziwnie wyglądało gdy były sloty "prawa ręka" "lewa ręka" i "tarcza", ale teraz nie mogę mieć założonych jednocześnie miecza i tarczy, gdy zakładam miecz, zdejmuje mi tarczę i na odwrót.
Aa, i jak zmienić nazwę "akcesoria" albo inne z tych podstawowych na własne?
Z góry dzięki za pomoc ;)
 
 
Nathaniel125 



Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 17
Wysłany: Sob 14 Kwi, 2012 22:29
Cytat:
Mam mały problem z tym skryptem, usunąłem slot "lewa ręka" bo to dziwnie wyglądało gdy były sloty "prawa ręka" "lewa ręka" i "tarcza", ale teraz nie mogę mieć założonych jednocześnie miecza i tarczy, gdy zakładam miecz, zdejmuje mi tarczę i na odwrót.

W pierwszej części skryptu znajdź linijkę
Cytat:
NEEDS_OFFHAND = [3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,25,
26,27,28,29,30,31,32,33,34,35,36,37,38]

i usuń wszystko co masz w nawiasie. Powinno pomóc.
Cytat:
Aa, i jak zmienić nazwę "akcesoria" albo inne z tych podstawowych na własne?

Otwierasz bazę danych (F9), wchodzisz do ostatniej zakładki (system) i tam możesz zmienić nazwy.
 
 
varden01 



Preferowany:
RPG Maker XP

Dołączył: 16 Paź 2011
Posty: 27
Wysłany: Nie 15 Kwi, 2012 10:22
Dzięki za poradę co do pierwszego pytania, a co do zakładki "system" to nie ma w niej nazw slotów na ekwipunek, czyli "tarcza", "hełm" itp. a właśnie to chcę zmienić
 
 
Nathaniel125 



Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 17
Wysłany: Nie 15 Kwi, 2012 13:41
Jak nie ma, jak są:
http://img822.imageshack.us/img822/8285/ffflx.jpg
Jest tarcza, hełm itp. ;-)
 
 
varden01 



Preferowany:
RPG Maker XP

Dołączył: 16 Paź 2011
Posty: 27
Wysłany: Nie 15 Kwi, 2012 14:02
Dobra, masz rację ;-) chyba lekkiego nieogara miałem jak pisałem poprzedni post :-D wielkie dzięki ;-)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene