Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Ayene
Sob 14 Kwi, 2012 18:33
Brak menu postacii
Autor Wiadomość
LordVitas 




Preferowany:
RPG Maker XP

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 9 razy
Dołączył: 17 Sie 2011
Posty: 115
Skąd: Września
Wysłany: Sro 11 Kwi, 2012 17:38
Brak menu postacii
Witam. Potrzebuję skryptu czy może jakiejś instrukcji co i jak. Otóż chciłbym by w mojej grze
nie było ekranu postaci.Ze jak klikniemy Esc czy x to żeby nie wyświetlał się ten ekran gdzie jest czas gry, exp, pieniądze i opcje jak np. Ekwipunek. Próbowałem coś tam poprzestawiac ale zawsze po kilknięciu x bądź esc to pojawiał się bład. Prosze o pomoc bo w grze nie potrzebne będzie menu postacii. Zwłaszcza że będa się w niej przeplatać losy 2 bohaterów.
Z góry dziękuje i proszę o pomoc. To troche pilne bo coś takiego jak ekran postacii
zniszczy klimat gry,
Pozdro
Vitas!
________________________
...
 
 
Finwe 




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Pomógł: 34 razy
Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 322
Skąd: Rzeszów
Wysłany: Sro 11 Kwi, 2012 18:22
To zrób system zapamiętywania itemów :3
A tak to edycja w Ruby, miałem gdzieś tut Ayene...
http://www.ultimateam.pl/viewtopic.php?t=2498
Do XP działa.
 
 
 
LordVitas 




Preferowany:
RPG Maker XP

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 9 razy
Dołączył: 17 Sie 2011
Posty: 115
Skąd: Września
Wysłany: Sro 11 Kwi, 2012 19:41
Nie chodzi mi o zapamiętywanie itemów bo to Nie jest RPG a raczej horroro-dramato-przygodówka jeśli tak to ująć można. Zobacze potem ten Tutorial. Jeśłi ujdzie dam Pomógł.
________________________
...
 
 
Melvin 




Preferowany:
RPG Maker XP

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 35 razy
Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 1063
Wysłany: Sro 11 Kwi, 2012 21:02
Z tego co zrozumiałem, chcesz całkowicie usunąć menu. Tak, żeby po kliknięciu ESC nic się nie działo. Tak?
________________________
MelvinClass:
Spoiler:

 
 
LordVitas 




Preferowany:
RPG Maker XP

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 9 razy
Dołączył: 17 Sie 2011
Posty: 115
Skąd: Września
Wysłany: Sro 11 Kwi, 2012 21:15
Dokładnie
________________________
...
 
 
Melvin 




Preferowany:
RPG Maker XP

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 35 razy
Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 1063
Wysłany: Czw 12 Kwi, 2012 00:03
Usuń ze Scene_Map: (122 linijka)
Kod:
# If B button was pressed
    if Input.trigger?(Input::B)
      # If event is running, or menu is not forbidden
      unless $game_system.map_interpreter.running? or
             $game_system.menu_disabled
        # Set menu calling flag or beep flag
        $game_temp.menu_calling = true
        $game_temp.menu_beep = true
      end
    end
________________________
MelvinClass:
Spoiler:

 
 
LordVitas 




Preferowany:
RPG Maker XP

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 9 razy
Dołączył: 17 Sie 2011
Posty: 115
Skąd: Września
Wysłany: Sob 14 Kwi, 2012 18:03
Dzięki Melvin,
________________________
...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene