Nowy projekt, który jest swoistym uzupełnieniem fabuły do głównej części Visirum, która jest jednak w zbyt wczesnym etapie tworzenia, by cokolwiek z niej prezentować. Na razie dodaje coś z tej części.
Fabuła:
Spoiler:
W bardzo mocnym skrócie, Malakh to łowca przygód, żyjący w krainie Visirum. Kraina ta jest powoli zajmowana przez demona Viseraha i jego generała Seyqualla. Nasz bohater przypadkowo trafia do wioski, która była broniona kiedyś przez Seyqualla, zanim jego dusza została oddzielona od ciała. Samo ciało służy teraz Viserahowi, a jego dusza zagnieździła się gdzieś niedaleko tej wioski.
Postacie:
Spoiler:
Malakh
Seyquall
Screeny:
Spoiler:
Ogarniam wszystko, tylko nie jak wstawić dobrze te mapki, bez zdarzeń itp. Jakbyś ktoś pomógł, byłbym wdzięczny. Mapki trochę nie dopracowane wg. mnie, postaram się to zmienić, tyle że chcę poznać opinię ludzi, co by można w nich dodać.
Fabuła - Fajna. Może być gra ciekawa.
Bohaterowie - Fajne screeny, ale gdzie opis?
Brak skryptów chyba, że nie używasz :D
Mapki - Title i GameOver fajne, ale reszta do niczego. Za bardzo puste. Pododawaj jakieś kwiatki itp. A drzewa są za bardzo "linijkowe". Może ustaw je jakoś tak byle jak, będzie lepiej wyglądać.
Wniosek: Dodaj coś do map i opisz bardziej grę: skrypty, postacie itp.
A no, tak. Zapomniałem o skryptach, przy następnym większym updacie dodam, mapki do dopracowania, to wiem, bo zostawiłem za dużo miejsca. Do postaci opis będzie już niedługo. Dzięki za ocenę.
Nie spoko. Chodzi mi o to tylko żebyś opisał ciut bohatera. Zaciekawił np.
"...ale tylko od niego zależy przeznaczenie..."
Coś tego typu. Jak coś mogę ci pomóc przy Questach bo pomagam już jednej osobie.
Cała fabuła jest już opracowana, a zaraz wezmę się za pisanie tekstu, który ma zaciekawić większość. Większej pomocy potrzebowałbym przy mapkach, bo to co ja robię po 2 latach odpoczynku od Makera to porażka.
Pomógł: 45 razy Dołączył: 10 Sty 2011 Posty: 612 Skąd: mam wiedzieć?
Wysłany: Nie 15 Kwi, 2012 14:01
Ocena:
Fabuła 7/10 - Nie pamiętam takiej fabuły, a nawet jeżeli była to na pewno nie za często... Nie rozumiem tylko co ma do tego bohater, Malakh... Przybył do wioski i... tyle?
Postacie 2/10 - Nic nie opisałeś, tylko wstawiłeś face... Jeżeli generał okrutnego demona, to myślałem, że będzie w wielkiej, kolczastej, czarnej zbroi, a tu uśmiechnięty chłopak
Title 5/10 - Ładne przedstawienie i czcionka... Nie rozumiem tylko, dlaczego feniks, skoro to gra o demonie...
Game Over 9/10 - Bardzo ładny... Uchwyca coś, co można porównać do demona, czcionka krwista, pasująca do śmierci bohatera...
Wioska 3/10 - Niestety, tutaj jest bardzo dużo błędów w mappingu... Drzewa rosnące w rządku, kwadratowa góra, w lasku i przy rzece za dużo roślin, kamieni itp., a przy wiosce, na trawie nic nie ma, cmentarz to ochyda, aż razi oczy...
Domek 3/10 - Także błędy w mappingu, fortepian na środku pokoju, zasłony na prawie całą ścianę, a na okno nie, kwiatki w wazonie na podłodze i kilka drobniejszych...
Ogólnie: 4,5/10
Nie jest źle, ale może być zdecydowanie lepiej... Poczytaj tutki o mappingu...
________________________ I'm a tiger! I roar. I hunt, I climb, I eat, I wash, I sleep!
Title był robiony pod inną część gry, trochę zmieniłem od tego czasu fabułę, poprawi się.
Mapping, tak. Tutki przede wszystkim, poszukam dzisiaj kilku.
Postacie:
Spoiler:
Malakh - jeden z wielu łowców przygód, jeden z najzdolniejszych rycerzy krainy Visirum w przeszłości walczył w bitwie o Onyks u boku Seyqualla, jednak czar rzucony przez demona, zamiast odebrać mu duszę całkowicie pozbawił go pamięci. Do wioski trafił przypadkowo, wiedziony chęcią poznania legendy o wodospadzie z którego woda ma rzekomo uzdrawiające zdolności. W trakcie podróży został zaatakowany przez nieumarłych i tylko dzięki swojemu hartowi ducha dotarł do wioski. Jest młody i porywczy, podejmuje wszystkie rzucone mu wyzwania.
Generał Seyquall - młody, sprytny i porywczy, tak jak wszyscy rycerze z którymi walczył o Onyks. Podczas tej bitwy użyto na nim zaklęcia, które oddzieliło część jego duszy, która była odpowiedzialna za to, iż walczył po stronie dobra. Ta część duszy osłabła i ukryła się w pobliżu wodospadu. Po rozpadzie duszy stał się wypaczonym, pozbawionym jakichkolwiek uczuć pół-demonem. Jego zła część została poskromiona przez demona, który uczynił upadłego rycerza swoim generałem. Seyquall ma teraz zwierzchnictwo nad armią nieumarłych i cały czas knuje, jak pozbyć się swojego mistrza - Viseraha.
Nowy title:
Spoiler:
Dodałem krótki opis postaci, więcej cech na pewno zauważycie w grze. Plus jeszcze nowy title.
Sztampa, słabo zrobione kwadratowe mapy, imiona zapewne bez jakiejś rozwiniętej w grze etymologii, chyba, że faktycznie patrzyłeś, co znaczą, choć powątpiewam w to stwierdzenie.
(Nie szukaj, Malakh z hebrajskiego znaczy anioł, coś zamierzasz z tym faktem zrobić po tym jak to zauważyłem, proszę ja cię bardzo. Tylko szczerze, wiedziałeś o tym sam czy nie? xD)
Facesety robione w generatorze, title/game over nie wyglądają też jakoś zachwycająco. Nic powalającego x.x
________________________
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"A jeśli... Boga nie ma, to co z ciebie za szatan?"
Miałem identyczne title na jednej z moich starszych gier (tylko podpis zrobiłem inny oczywiście) więc trochę dziwnie się czuję wystawiając ocenę. Swoją drogą opisz bohaterów bo z samych obrazków wiem tyle co...nic Co do fabuły-jak już powiedział ktoś wyżej-raczej mogłeś odbiec od tak prostych schematów... innowacją zapewne nikt nie wybrzydzi, a powtarzające motywy(demony itp)się po prostu nudzą zapewne nie tylko mnie
PS Sam mapping domku (od środka)nie jest zły, ale jako całe miasta aż wali rutyną i pustką wzdłuż ścieżki od lasu do reszty domków
EDIT Sorki nie zauważyłem że jednak opisałeś bohaterów w 1 z wiadomości pod tematem. W takim razie postaraj się o uzupełnienie tematu niż wrzucać za każdym razem coś w oddzielny post
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum