Roki132
Preferowany:
Pomógł: 9 razy Dołączył: 13 Kwi 2012 Posty: 91
|
Wysłany: Pią 20 Kwi, 2012 14:39
|
|
Zmiana zmiennej podczas zdobycia poziomu bohatera
|
Cześć, rozwiązałem swój problem za pomocą zmiennych i pomyślałem, że komuś może się przydać.
Dobra, zaczynamy.
1. W evencie na początku gry, przy autostarcie dajemy:
<>Zmienna: [0002: MaxLvl] = 98
<>Komentarz: 98 dajemy, gdyż to ma być na 2 lvl, a nasz bohater zaczyna od 1. PS komantarza nie dajecie :D .
<>Przełącznik: [0001: Zmienna] = ON
czyli tak to ma wyglądać:
<>Zmienna: [0002: MaxLvl] = 98
<>Przełącznik: [0001: Zmienna] = ON
2. W evencie, gdy wywołamy walkę, to po walce musimy dać:
<>Zmienna: [0001: Lvl] = [Bohater]Poziom
Czyli razem ma wyglądać tak:
Wywołaj walke:
<>Zmienna: [0001: Lvl] = [Bohater]Poziom
3.Teraz, w bazie danych robimy nowe typowe zdarzenie.
Ma to być równoległe zdarzenie, a będzie się uruchamiać właśnie tym przełącznikiem 0001: Zmienna (u siebie możecie to nazywać jak chcecie i nie musi być 0001).
Tak powinno wyglądać to zdarzenie:
<>Warunek: Zmienna [0001: Lvl]= 2
<>Warunek: Zmienna [0002: MaxLvl]= 98
<>Zmienna: [0002: MaxLvl] -= 1
<>Zmienna: [0003: Punkt] += 1
<>
: Koniec
<>
: Koniec
<>Warunek: Zmienna [0001: Lvl]= 3
<>Warunek: Zmienna [0002: MaxLvl]= 97
<>Zmienna: [0002: MaxLvl] -= 1
<>Zmienna: [0003: Punkt] += 1
<>
: Koniec
<>
: Koniec
No i tak dalej, aż dojdziecie do maksymalnego poziomu.
Mam nadzieję, że komuś się to przyda.
Tam dałem komentarz w 1 i komentarz w 3, dla początkujących.
Dzięki za przeczytanie.
PS. Sam spolszczyłem napisy zmienne,przełącznik. |
________________________
|
|