Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Ayene
Pią 04 Maj, 2012 17:31
Sam pasek hp
Autor Wiadomość
MrCorniszon 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 33 razy
Dołączył: 20 Lip 2010
Posty: 278
Skąd: w nim ta moc ?
Wysłany: Nie 22 Kwi, 2012 16:32
Sam pasek hp
Na szybko... chodzi mi o HUD ale tylko z paskiem hp np coś takiego:
http://www.ultimateam.pl/viewtopic.php?t=6254
- tylko chcę sam pasek hp. Z góry dzięki :-P
________________________
User bez ostrzeżenia to jak żołnierz bez karabinu ~ Piesze tak ten kto dostał ostrzeżenie
Nie liczy się ilość postów tylko ich jakość ~ Pisze tak ten kto ma 10, 20 %

Spoiler:



 
 
tracersgta 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 45 razy
Dołączył: 10 Sty 2011
Posty: 612
Skąd: mam wiedzieć?
Wysłany: Nie 22 Kwi, 2012 17:39
Spoiler:

Kod:
# Jest to przerobiony skrypt HUD autorstwa SojaBird
 # Dodana grafika pasków oraz poprawiony pasek z doświadczeniem.
 # by Ayene
 # usunięcie dziadostwa by tracersgta

 module HUD_HP_MP_EXP
   HUD_WIDTH = 152   # Szerokość okna
   
   ACTOR_ID = 0 # ID bohatera, którego statystyki mają się wyświetlać
                #(actor1=0, actor2=1...actorN=N-1)
   
   HIDE = true # Ukryj okno, gdy bohater jest za nim [true/false]
   OPACITY = 100 # Przezroczystość, gdy ukryty [0~255]
   
   HUD_START_DISPLAY = true # Wyświetlanie HUD od początku gry [true/false]
   
   CYCLE = false # Włącza / wyłącza zmianę bohaterów w drużynie za pomocą L&R
 end

 class Window_HUD_HP_MP_EXP < Window_Base
   include HUD_HP_MP_EXP
   attr_reader :index
   
   def initialize(index)
     @index = index
     height = 14 * 3 + 32
     super(544-HUD_WIDTH, 416-height, HUD_WIDTH, height)
     self.visible = $game_system.hud_display
     self.opacity = 0
     @actor = $game_party.members[@index]
     @width = HUD_WIDTH - 32
     hide_status
     refresh
   end
   
   def refresh
     contents.clear
     @hp = @actor.hp; @mp = @actor.mp; @exp = @actor.exp
     draw_actor_hp_HUD(@actor, 0, 14 * 0)
   end
   
   def hide_status
     if HIDE == true
       if $game_player.screen_x + 16 > self.x and
       $game_player.screen_y + 4 > self.y and
       $game_player.screen_x - 16 < self.x + self.width and
       $game_player.screen_y - 28 < self.y + self.height
         self.contents_opacity = OPACITY
       else
         self.contents_opacity = 255
       end
     end
   end
   
   def draw_actor_hp_HUD(actor, x, y, width = 104)
     bitmap = Cache.picture("hp_mp_bar")
     src_rect = Rect.new(0, 0, bitmap.width, bitmap.height)
     self.contents.blt(x, y, bitmap, src_rect)   
     gw = width * actor.hp / actor.maxhp
     gc1 = Color.new(130,24,27)
     gc2 = Color.new(180,37,41)
     self.contents.gradient_fill_rect(x+8, y+3, gw, 6, gc1, gc2)   
   end
   
   def update
     self.visible = $game_system.hud_display
     return if !self.visible
     refresh if @hp != @actor.hp or @mp != @actor.mp or @exp != @actor.exp
     hide_status
   end
 end

 class Scene_Map < Scene_Base
   alias got_hud_start start
   alias got_hud_terminate terminate
   alias got_hud_update update
   def start
     got_hud_start
     @index = HUD_HP_MP_EXP::ACTOR_ID
     new_hud   
   end
   def terminate
     @got_hud.dispose
     got_hud_terminate
   end
   def update
     got_hud_update
     @got_hud.update
     return if !HUD_HP_MP_EXP::CYCLE
     return if !@got_hud.visible
     if Input.trigger?(Input::R)
       @index += 1
       @index %= $game_party.members.size
     elsif Input.trigger?(Input::L)
       @index += $game_party.members.size - 1
       @index %= $game_party.members.size
     end
     new_hud if @index != @got_hud.index
   end
   
   def new_hud
     @got_hud.dispose if !@got_hud.nil?
     @got_hud = Window_HUD_HP_MP_EXP.new(@index)
   end
 end

 class Game_System
   alias hud_initialize initialize
   attr_accessor :hud_display
   def initialize
     hud_initialize
     @hud_display = HUD_HP_MP_EXP::HUD_START_DISPLAY
   end
 end

 class Game_Actor < Game_Battler
   def gained_exp(current_level, current_exp)
     return (current_exp - @exp_list[current_level])   
   end
   def needed_exp(current_level)
     return (@exp_list[current_level + 1] - @exp_list[current_level])
   end
 end

________________________
I'm a tiger! I roar. I hunt, I climb, I eat, I wash, I sleep!

Gość, jeżeli pomogłem daj "Pomógł" ;-)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene