Zamknięty przez: Ayene Pią 04 Maj, 2012 17:45 |
Visual Equipment |
Autor |
Wiadomość |
Hubid
Preferowany:
Dołączył: 23 Kwi 2012 Posty: 6
|
Wysłany: Wto 24 Kwi, 2012 22:12
|
|
Visual Equipment
|
Cześć, mam pytanie. Czy istnieje skrypt Visual Equipment do VX?
Wiem, że takowy jest dp XP, więc gdyby nie było, umiałby ktoś przerobić, by współgrał z VX?
Visual Equipment XP |
|
|
|
pezik
Preferowany:
Dołączył: 29 Lut 2012 Posty: 31
|
Wysłany: Sro 25 Kwi, 2012 09:07
|
|
|
Trzymaj Masz |
|
|
|
Hubid
Preferowany:
Dołączył: 23 Kwi 2012 Posty: 6
|
Wysłany: Sro 25 Kwi, 2012 10:17
|
|
|
Ten skrypt nie działa....
Od razu mam widoczny ekwipunek(chociaż go nie mam...)
Mi chodzi o takie coś, jakie jest w XP, że jak nakładasz broń, zbroje to ci się pokazuje, że jest nałożona. |
|
|
|
pezik
Preferowany:
Dołączył: 29 Lut 2012 Posty: 31
|
Wysłany: Sro 25 Kwi, 2012 13:08
|
|
|
Hubid
Instrukcja:
1. Robisz grafikę ekwipunku np. w generatorze.
2. Importujesz grafikę do Characters.
3. Ustawiasz w skrypcie grafikę
( # WEAPON LISTINGS
add_weapon_sprite(IDB, "GrafBr")
# ARMOR LISTINGS
add_armor_sprite( IDZ, "GrafZb")).
IDB - Id broni w bazie danych
GrafBr - grafika broni, gdy ją nosimy (najlepiej bez chara tylko samą broń)
IDZ - Id zbroi w bazie danych
GrafZb - grafika zbroi, gdy ją nosimy(także bez chara tylko sama zbroja)
I to chyba wszystko |
|
|
|
|