Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
[XP] The Witcher 2012
Autor Wiadomość
Lestero 




Preferowany:
RPG Maker XP

Dołączył: 25 Kwi 2012
Posty: 8
Wysłany: Sro 25 Kwi, 2012 10:27
[XP] The Witcher 2012

Twórca: Lester Company
Maker: XP
Rodzaj: cRPG
Data Premiery: Ciężko powiedzieć, demo (cały 1 rozdział) wyjdzie w maju,
pełna wersja czerwiec/lipiec

Fabuła
[Cytat z Intra]
Cytat:
Królestwo Temeria, Wyzima. Trzydziestego października 1253 roku dochodzi do pogromu nieludzi. W walkach ginie 546 nieludzi i 8 ludzi. Powód wybuchu pogromu - nieznany. Żołnieże interweniują po czterech godzinach. Król Foltest wydaje oświadczenie, mówiące o tym, że ludzie
byli prowokowani przez elfy. Trzy dni po pogromie w Wyzimie, dziedzic tronu, Bussy zostaje skrytobójczo zamordowany. Władca Temerii winą obarcza elfy i wypowiada im wojnę. Nadchodzi
czas chaosu i krwawej wojny domowej. Godzinę po skytobójczym ataku, miasto opuszcza wiedźmin, płatny zabójca potworów - Geralt z Rivii, Biały Wilk. Towarzyszy mu znany trubadur Jaskier. Na granicy zostaje zatrzymany poeta. Ma przy sobie 1000 orenów i królewską
krew na rękach. Zostaje przewieziony do Hagge, gdzie stacjonuje Gen. Temerskiej Armi.
Półroku później, Król Foltest wspierany przez oddziały Królowej Meve odnosi pierwsze
zwycięstwo - pokonuje elfy pod Brenną.


Co gra oferuje?
* Koniec z trzymaniem gracza za ręke! Zupełnie nieliniowa fabuła,
podejmuj wybory według własnej natury i ponoś ich konsekwencje!
W walce o uratowanie przyjaciela, Geralt musi porzucić neutralność
i opowiedzieć się po którejś ze stron. Zależnie od decyzji, gracz
będzie wykonywał zupełnie inne zadania, w zupełnie innych lokacjach
(Są dwie ścieżki Ludzie i Elfy).
* Zadania poboczne to nie przynieś/znajdź/zabij, każde kończyć można
je na różne sposoby (jedno nawet na 6!), podczas ich poznajemy różne
ciekawe historie i wydarzenia
* Zwiedzaj piękny świat The Witcher 2012 (Ulepszona grafika - fogi,
zmienna pogoda, dzień i noc)
* Ulepszony system walki (Real Time active battle, z kilkoma dodatkami)
* Intro
* Poznawaj świat Wiedźmina - możesz kupić książkę historyczną, zabawną,
czy wiersze i poczytać przy ognisku lub słuchać opowieści
* Retoryka, aby osiągnąć cel (np. przejść przez bramę, wymusić haracz)
a) możemy zastosować perswazję
b) możemy zastosować korupcję
c) możemy zastosować zastraszanie
d) możemy zastosować zauroczenie (Znak Axii)
Dodatkowo jeśli wybierzemy błedną opcję, możemy zginąć
lub będziemy musieli przynieść tej osobie wybrany przedmiot,
żeby znami chciała rozmawiać.
Mag naprzykład nie nabierze się na magiczny znak Axii,
a Chłopowi ciężko będzie coś wytłumaczyć.
* Minigry (Kości, Upicie się)
* Nowe postacie, zbroje, przedmioty, potwory
* Wiedźmiński Klimat
* Autentyczne postacie i lokacje z Sagi
* Kilka przydatnych skryptów, nie przeszkadzających w rozgrywce
(Mgła w title, Menu X, Skradanie i bieganie itd.)
*Rozdawanie punktów umiejętności, nowe klasy
*Nowe przedmioty
*Dziennik Zadań (Nad tym to jeszcze pracuję, jedyna rzecz z wymienionych która nie jest gotowa)


GALERIA
Spoiler:

Title z ruszającą się mgłą

Fragmenty Intra
1

2

Walka

Świat Gry
1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

 
 
 
Loki 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 12 razy
Dołączył: 25 Kwi 2012
Posty: 162
Wysłany: Sro 25 Kwi, 2012 11:21
Wnioskując po titlu w grze i po wyglądzie bohatera (na mapie) to jest to wiedźmin z 1 części, jeśli tak to czemu wziołeś geralta z 2 części wiedźmina (w walce)?
 
 
Lestero 




Preferowany:
RPG Maker XP

Dołączył: 25 Kwi 2012
Posty: 8
Wysłany: Sro 25 Kwi, 2012 11:47
Brak zasobów, po za tym fajniej to wygląda.
 
 
 
varden01 



Preferowany:
RPG Maker XP

Dołączył: 16 Paź 2011
Posty: 27
Wysłany: Czw 26 Kwi, 2012 06:54
Jak na mój gust to windowskin nie pasuje. Projekt ciekawy, ale może spróbuj użyć tilesetów kalibana albo inquisitora, zwłaszcza ten drugi pasowałby do wiedźmina. Czekam na demo ;-)
 
 
Michx 



Dołączył: 25 Kwi 2012
Posty: 1
Wysłany: Czw 26 Kwi, 2012 07:36
Gra Jak widzę ma dużo Opcji, Ciekawe czy je wszystkie zrobisz :-) , Moim Zdaniem Projekt Może być ciekawy,(Lubię gry Gdzie Można Wybierać różne decyzje Które Prowadzą do dobra lub zła :seivoth: )Nie lubię Wiedźmina Jednak chęcią pogram w Demo. Co to Wnętrz domu, coś im brakuje jednak dokładnie nie wiem co :mrgreen:
 
 
Rahim 




Preferowany:
RPG Maker 2003

Dołączył: 30 Sty 2012
Posty: 12
Skąd: Kaedwen
Wysłany: Czw 26 Kwi, 2012 09:11
igor napisał/a:
Wnioskując po titlu w grze i po wyglądzie bohatera (na mapie) to jest to wiedźmin z 1 części, jeśli tak to czemu wziołeś geralta z 2 części wiedźmina (w walce)?

WTF?! A cóż to za różnica?
To ten sam Geralt tylko troche inny wygląd...

A co do samego projektu to gratuluje,długo czekałem aż ktoś bazujący na makerach weźmie się za moją ulubioną książkę/grę/serial...
Jeśli potrzeba ci jakieś ciekawe avki Gerta to pisz do mnie na pw, mam trochę tego :)
 
 
Lestero 




Preferowany:
RPG Maker XP

Dołączył: 25 Kwi 2012
Posty: 8
Wysłany: Czw 26 Kwi, 2012 09:12
Wszystko co napisałem jest zrobione, oprócz dziennika zadań. Co do tilsetów już mi się nie chcę robić od nowa, demo obejmuje cały pierwszy rozdział, rozdziałów będzie 3-4, więc może następne będą zrobione innymi tilsetami. Teraz pracuję nad optymalizacją walk (poziom trudności itd.) i zadaniami w watku głównym (poboczne 100 %). Niedawno znalazłem to forum, nad projektem pracuję od stycznia.
 
 
 
Rahim 




Preferowany:
RPG Maker 2003

Dołączył: 30 Sty 2012
Posty: 12
Skąd: Kaedwen
Wysłany: Czw 26 Kwi, 2012 09:17
Co do titlesów to ten z mgłą jest okropny, Gert wygląda jak przysklepowy,zarośnięty żul xD
A co do window skinów to mi się podobają,ale cóż, każdy ma inne gusta ;]
 
 
Lestero 




Preferowany:
RPG Maker XP

Dołączył: 25 Kwi 2012
Posty: 8
Wysłany: Sro 01 Sie, 2012 08:23
W tym tygodniu wyjdzie gra demonstracyjna gry The Witcher 2012.
 
 
 
Lestero 




Preferowany:
RPG Maker XP

Dołączył: 25 Kwi 2012
Posty: 8
Wysłany: Pią 03 Sie, 2012 23:41

Twórca: Lestero
Maker: XP
Rodzaj: cRPG


Fabuła
[Cytat z Intra]
Cytat:
Królestwo Temeria, Wyzima. Trzydziestego października 1253 roku dochodzi do pogromu nieludzi. W walkach ginie 546 nieludzi i 8 ludzi. Powód wybuchu pogromu - nieznany. Żołnieże interweniują po czterech godzinach. Król Foltest wydaje oświadczenie, mówiące o tym, że ludzie
byli prowokowani przez elfy. Trzy dni po pogromie w Wyzimie, dziedzic tronu, Bussy zostaje skrytobójczo zamordowany. Władca Temerii winą obarcza elfy i wypowiada im wojnę. Nadchodzi
czas chaosu i krwawej wojny domowej. Godzinę po skytobójczym ataku, miasto opuszcza wiedźmin, płatny zabójca potworów - Geralt z Rivii, Biały Wilk. Towarzyszy mu znany trubadur Jaskier. Na granicy zostaje zatrzymany poeta. Ma przy sobie 1000 orenów i królewską
krew na rękach. Zostaje przewieziony do Hagge, gdzie stacjonuje Gen. Temerskiej Armi.
Półroku później, Król Foltest wspierany przez oddziały Królowej Meve odnosi pierwsze
zwycięstwo - pokonuje elfy pod Brenną.


Co gra oferuje?
* Koniec z trzymaniem gracza za ręke! Zupełnie nieliniowa fabuła,
podejmuj wybory według własnej natury i ponoś ich konsekwencje!
W walce o uratowanie przyjaciela, Geralt musi porzucić neutralność
i opowiedzieć się po którejś ze stron. Zależnie od decyzji, gracz
będzie wykonywał zupełnie inne zadania, w zupełnie innych lokacjach
(Są dwie ścieżki Ludzie i Elfy).
* Zadania poboczne to nie przynieś/znajdź/zabij, każde kończyć można
je na różne sposoby (jedno nawet na 6!), podczas ich poznajemy różne
ciekawe historie i wydarzenia
* Zwiedzaj piękny świat The Witcher 2012 (Ulepszona grafika - fogi,
zmienna pogoda, dzień i noc)
* Ulepszony system walki (Real Time active battle, z kilkoma dodatkami)
* Intro
* Poznawaj świat Wiedźmina - możesz kupić książkę historyczną, zabawną,
czy wiersze i poczytać przy ognisku lub słuchać opowieści
* Retoryka, aby osiągnąć cel (np. przejść przez bramę, wymusić haracz)
a) możemy zastosować perswazję
b) możemy zastosować korupcję
c) możemy zastosować zastraszanie
d) możemy zastosować zauroczenie (Znak Axii)
Dodatkowo jeśli wybierzemy błedną opcję, możemy zginąć
lub będziemy musieli przynieść tej osobie wybrany przedmiot,
żeby z nami chciała rozmawiać.
Mag naprzykład nie nabierze się na magiczny znak Axii,
a Chłopowi ciężko będzie coś wytłumaczyć.
* Minigry (Kości, Upicie się)
* Nowe postacie, zbroje, przedmioty, potwory
* Wiedźmiński Klimat
* Autentyczne postacie i lokacje z Sagi
* Kilka przydatnych skryptów, nie przeszkadzających w rozgrywce
(Mgła w title, Menu X itd.)

GALERIA
Spoiler:

Title z ruszającą się mgłą

Fragmenty Intra
1

2

Walka

Świat Gry
1

2

3

4

5

6

8



[size=150]DOWNLOAD[/size]
1
http://www.speedyshare.co...r-2012-DEMO.exe

Piszcie wszystko w tym temacie, przetestowałem gre i na bugi się nie natknąłem ale może coś znajdziecie. Piszcie komentarze na gorąco, wiem że demo miało wyjść w maju ale udało się dopiero teraz (głównie dlatego, że pracuje sam). Nie długo do ściągnięcia będzie także pełna solucja.
Porada: DEMO obejmuje tylko jedno zadanie po dołączeniu do którejś z frakcji, dlatego nie gnajcie na łeb na szyje a zwiedzajcie świat i mnóstwo zadań pobocznych. Mimo, że to DEMO świat jest większy niż w niektórych pełnych wersjach.
 
 
 
Helseth 




Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 09 Kwi 2012
Posty: 63
Wysłany: Sob 04 Sie, 2012 11:40
Troszkę pograłem i oto moje skromne przemyślenia :

NA PLUS +

-Intro : robi wrażenie bardzo ładnie wykonane

-Dialogi również widać, że starannie do tego podszedłeś

-System walki : fajny dynamiczny,sam chciałem go wykorzystać u siebie ale ma pewne niewygodne ograniczenia ale ogólnie jest ok :D

-Mapy : bardzo ładne, szczegółowe nie wieje pustkami

-Muzyka : podtrzymuje fajny klimat wiedźmina

NA MINUS -

-Windowskin : może dlatego że grałem rano i słońce z lekka świeciło mi na monitor, ale niemal kompletnie nie widziałem kursora w menu - ogólnie zlewa się i nie widać która opcja jest podświetlona

-Przydał by się jakiś skrypt na okna dialogowe bo podstawka bardzo uboga, a sądząc po tym co przeszedłem w grze dialogi są bardzo rozbudowane

-W menu masz bestiariusz który wywala gre a nie widzę go w skryptach :P więc chyba jakieś małe niedopatrzenie

-Pozostając przy wnętrzu gry które zamieściłeś w demku ( nie wiem po co :P ) to widać dużo z podstawki, ale w jakim stopniu to zmienisz w pełnej wersji to nie wiadomo więc taka uwaga neutralna :)



Ogólnie zapowiada się bardzo fajna i dopracowana gra :)
 
 
Feniks 




Preferowany:
RPG Maker XP

Ranga RM:
2 gry

Pomógł: 62 razy
Dołączył: 04 Wrz 2010
Posty: 511
Wysłany: Sob 04 Sie, 2012 13:02
Rozpiszę się na temat tej produkcji, bo zapał twórcy mnie do tego kusi.
Najsampierw wypisze bugi, które wyskoczyły mi na początku gry:
- Bestiariusz nie działa ,,uninitialized constant Scene_Menu::Scene_MonsterBook"
-

Uwagi(oczywiście biorę pod uwagę fakt, że to demo, a zatem poniższą opinie traktuj jako radę lub zwykły komentarz - to już zależy od Ciebie):
- Dlaczego przy medytacji przeczytać mogę tylko ahh... (?)
- Powinienem czepiać się interpunkcji i ortografii, ale przyczepie się jednego - żołnież (?)
- Windowskin... Zmień go koniecznie bo nie da się trafić w menu bez wyczucia. Zmień go koniecznie.
- Charset potwora ,,Endriaga"(wnioskuje nazwę po przedmiocie) jest całkiem inny niż battlers pseudo pająka? A może to moje odczucie? Rozumiem brak charsetów niżeli battlersów, ale to jeden z powodów dla których do tej pory nie brałem się za RPG :roll:
- Przewóz w jedną stronę 50 orenów tak? Teraz zdobyłem(przymusowo) wielką perłę więc nie pamiętam dokładnie, ale jedna strona to jedna strona, a zatem dlaczego powrotna droga morska kosztowała mnie.. Nic? Nie pamiętam czy tam pisało w jedną stronę, a jeśli nie to olej tą uwagę.
- Ryba przywraca ,,torche" czegoś tam...

To chyba tyle - dalej mi się nie chciało - bez urazy :roll:
Aczkolwiek nie omieszkam napisać kilka słów w twoją stronę :-P
Widać, że projekt który tworzysz to kompletna amatorka i kopia wiedźmina, a przynajmniej próba kopii. Powiem ci coś. Mimo, że nie jestem fanem wiedźmina to grałem w niego i bardzo cenie jego niepowtarzalny klimat, a zatem nie dasz rady za pomocą mgły i muzyki stworzyć wiedźmińskiego klimatu w zasadzie nikomu to się nie uda.
Jednak projekt jest ambitny jak na taką amatorkę i autor również ma do tego zapał i nic nie stoi na przeszkodzie, aby twoje produkcje były coraz lepszego o ile nie skończysz na demie, bądź jednej produkcji. Chciałem napisać więcej, ale nic mnie tam nie zaskakuje niestety. Pozdrawiam :przytul:
________________________

 
 
RalofTemerczyk 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 02 Wrz 2011
Posty: 47
Skąd: Żary
Wysłany: Sob 04 Sie, 2012 14:45
Gra fajna, lecz powinieneś dodać regenerację wigoru przy medytacji.
________________________
Żyjący projekt:
World of Horinhell
PLANY:
XAS ABS
Otwarty świat
Multum zadań pobocznych
Gra ukończona w 5%
 
 
Lestero 




Preferowany:
RPG Maker XP

Dołączył: 25 Kwi 2012
Posty: 8
Wysłany: Nie 05 Sie, 2012 09:02
DOWNLOAD THE WITCHER 2012 DEMO VER. 1.101
http://www.speedyshare.co...ersion-1.01.rar

Zmiany w wersji 1.01:
- Zwiększa poziom trudności
- Naprawiony błąd Bestiariusza
- Poprawiony skrypt Dzien i Noc
- Dodana solucja
- Dodane animacje dla potworów w zadaniu "Próba Mądrości"

Ok dzięki za rady, co do regenracji wigoru to specjalnie nie dałem jej, ataki magiczne są silniejsze od zwykłych ale tak łatwo sie ich nie zdobędzie, regenrować wigor możesz rybami i miksturami. Co do twoich uwag, to literówki głównie ;p Co do klimatu wiem, że niemożliwe jest taki odtworzyć więc specjalnie nie próbuje, robię na podstawie i coś zupełnie nowego.
 
 
 
leszekp321 




Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Mar 2012
Posty: 49
Skąd: jesteś?
Wysłany: Pon 06 Sie, 2012 00:04
Mam dla ciebie fajną ikonkę do gry może się przydać :lol:
http://www.mediafire.com/...khbq94a5irbjto3
ikone e pliku morzesz zmienieć programem XN Resource Editor
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene