Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Ayene
Pią 04 Maj, 2012 17:54
Wzory na obrażenia
Autor Wiadomość
BloodEye 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Sie 2011
Posty: 23
  Wysłany: Wto 01 Maj, 2012 14:12
Wzory na obrażenia
Mógłby ktoś mi przybliżyć wzory na obrażenia skilla ? Mam DMG skilla , swój atak , obronę przeciwnika oraz Attak F: ( co to jest ? ) Mógłby ktoś mi to wyjaśnić ;> ?
 
 
Yoroiookami 

Omnomnomnom



Preferowany:
RPG Maker XP

Ranga RM:
3 gry

Pomógł: 57 razy
Dołączył: 24 Lut 2010
Posty: 751
Wysłany: Wto 01 Maj, 2012 15:07
A więc... :lala:
Attack Force to obrażenia które zmieniają się wraz ze wzrostem statystyki(atak). Zadają % obrażeń i rosną przez całą grę. Base DMG to obrażenia które nigdy się nie zmieniają i statystyki nie mają na niego wpływu. :S

Mam nadzieję że dobrze wyjaśniłem. :mrgreen:
 
 
BloodEye 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Sie 2011
Posty: 23
Wysłany: Wto 01 Maj, 2012 15:29
Oj nie do końca o to mi chodziło. Chodziło mi bardziej o ten wzór , bo za cholerę nie umiem wykminić jak to działa :D Podam n przykładzie:
Mam 20 ataku , używam skilla o bazowym DMG 1 i o AttackF = 50 , przeciwnik ma defa równego 1 i ostateczny dmg jaki zadałem = 40 .
Jak z tcyh moich podanych liczb wychodzi 40 ;> ?

PS Variance dałem na 0 bo to jest rozrzut dmg , jeśli się nie mylę :D
 
 
Yoroiookami 

Omnomnomnom



Preferowany:
RPG Maker XP

Ranga RM:
3 gry

Pomógł: 57 razy
Dołączył: 24 Lut 2010
Posty: 751
Wysłany: Wto 01 Maj, 2012 15:34
Nie mam pojęcia. :lol2:
Najłatwiej ci będzie chyba potestować. Generalnie nie widzę problemu.
 
 
Roki132 



Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 9 razy
Dołączył: 13 Kwi 2012
Posty: 91
Wysłany: Wto 01 Maj, 2012 16:57
Zgadzam się z Yoroiookami, testuj sobie cały czas na przeciwniku o def 0, żeby wiedzieć, jakie średnio zadajesz obrażenia. Innego wyjścia chyba nie ma...
________________________
Spoiler:

Spoiler:

Spoiler:

Spoiler:

Spoiler:

Spoiler:

Spoiler:

Spoiler:

Spoiler:

Spoiler:

Spoiler:

Spoiler:

Piramida!

 
 
 
overhill 




Preferowany:
RPG Maker XP

Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 55
Wysłany: Wto 01 Maj, 2012 18:42
Podbijam. Jedyne wyjście to metodą prób i błędów patrzeć jakie zadajesz średnie obrażenia.
________________________
 
 
 
BloodEye 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Sie 2011
Posty: 23
Wysłany: Wto 01 Maj, 2012 19:46
Cytat:
Zgadzam się z Yoroiookami, testuj sobie cały czas na przeciwniku o def 0, żeby wiedzieć, jakie średnio zadajesz obrażenia. Innego wyjścia chyba nie ma...

Nie da się dać def = 0 ( co jest pewnie podpowiedzią , że jest dzielenie przez def , ale nie wiem do końca ;d )

Mógłby wypowiedzieć się ktoś kto robił już własne ciekawe skille , a nie "na oko" ?
Ayene , może ty masz jakiś pomysł ? Zawsze wszystkim pomagasz ( przynajmniej w skryptach :D )
 
 
BloodEye 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Sie 2011
Posty: 23
Wysłany: Wto 01 Maj, 2012 20:59
Sorry , za double posta , ale już znalazłem wzór w skrypcie i jest on cholernie pogmatwany :D I tu prośba do was.Jakby ktoś z was znał dobry skrypt na zadawane obrażenia byłbym wdzięczny , jeśli by go ktoś tu udostępnił :D
 
 
przemusiek25 



Pomógł: 21 razy
Dołączył: 26 Sty 2012
Posty: 84
Wysłany: Czw 03 Maj, 2012 18:58
Tutaj wyjaśniałem wszystkie obrażenia w czasie walki:
http://www.ultimateam.pl/...p?p=71441#71441
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene