Zamknięty przez: SaE Sob 11 Sie, 2012 20:43 |
Ustawianie tilesetu |
Autor |
Wiadomość |
noruj
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 2 razy Dołączył: 19 Cze 2010 Posty: 121
|
Wysłany: Sro 02 Maj, 2012 19:20
|
|
Ustawianie tilesetu
|
Mam pytanie do osób, które bawiły się już w VX Ace. Czy blokowanie działa tak jak w VX, czy może jest tak zaawansowane jak w XP? |
|
|
|
overhill
Preferowany:
Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 55
|
Wysłany: Sro 02 Maj, 2012 19:34
|
|
|
Nie wiem jak jest w VX, ale blokowanie jest inne niż w XP, bardzo proste. Dorzucę screena dla pewności.
|
________________________
|
|
|
|
noruj
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 2 razy Dołączył: 19 Cze 2010 Posty: 121
|
Wysłany: Sro 02 Maj, 2012 19:35
|
|
|
Hmmm... Nie ma priorytetów? |
|
|
|
overhill
Preferowany:
Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 55
|
Wysłany: Sro 02 Maj, 2012 19:52
|
|
|
Nie ma. W tej wersji (zaznaczam, nie wiem jak w VX, więc mogą być zbieżności w tym co piszę z wersją VX), mamy porozkładany jeden tileset na trzech i na podstawie tego chyba ustawiane są priorytety - przynajmniej tak mi się wydaje. |
________________________
|
|
|
|
sled
Preferowany:
Pomógł: 7 razy Dołączył: 23 Kwi 2010 Posty: 93 Skąd: Inowrocław
|
Wysłany: Czw 03 Maj, 2012 09:11
|
|
|
blokowanie jest identyczne jak w VX poza tym że nie musimy już podpisywać pliki "TileB", "TileC" itp gdyż tworzymy sami tile z dowolnych zlepek które będą stanowić np podłoża czyt TileA1-A5(5kawałków mapy że tak ujmę łączy się w jedno TileA choć prawdę mówiąc i tak sporo ucina z owych tile, a na nich stoją Tile B-E o takich samych priorytetach jak o miało miejsce w zwykłym VX). Jedyny (dość spory) plus odnośnie mappingu to to że sami możemy tworzyć tile do każdej mapy indywidualnie w przeciwieństwie do zwykłego VX i pod tym względem bije inne RPGmaker gdyż jest 5części do podłoża"A"natomiast jeśli chodzi o ustawienie priorytetów to pod tym względem nadal prowadzi XP |
|
|
|
|