Ogłoszenie |
Administracja Forum
|
Zamknięty przez: Ayene Nie 13 Maj, 2012 21:08 |
Zmienna zawartość wiadomości |
Autor |
Wiadomość |
grzesiob2000
Dołączył: 21 Kwi 2012 Posty: 8
|
Wysłany: Nie 06 Maj, 2012 00:11
|
|
Zmienna zawartość wiadomości
|
Mam taki problem. Robię resp bohatera po padnięciu i chcę, żeby wyświetlała się wiadomość np. : "Odrodzisz się za 20 sekund", a po sekundzie żeby wyświetlało się 19 sekund bez klikania niczego. Prosiłbym o instrukcję jak to na zdarzeniu zrobić lub o skrypt. Za pomoc daję pomógł. |
________________________
|
|
|
|
Nexis
Preferowany:
Pomógł: 12 razy Dołączył: 09 Wrz 2011 Posty: 65 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Nie 06 Maj, 2012 00:32
|
|
|
Nie łatwiej zrobić tego stoperem? |
|
|
|
grzesiob2000
Dołączył: 21 Kwi 2012 Posty: 8
|
Wysłany: Nie 06 Maj, 2012 08:39
|
|
|
A jak wtedy wyświetlić w wiadomości zawartość stopera, tak, żeby się zmieniała? |
________________________
|
|
|
|
Ayene
Ranga RM:
Pomogła: 232 razy Dołączyła: 18 Wrz 2007 Posty: 2424
|
Wysłany: Nie 06 Maj, 2012 10:01
|
|
|
Lepiej będzie przerobić stoper, żeby przy nim pojawiał się wybrany przez Ciebie napis. Sprawdź tylko czy stoper będzie dla Ciebie dobrym rozwiązaniem, a ja już dodam ten napis w skrypcie. |
________________________
|
|
|
|
grzesiob2000
Dołączył: 21 Kwi 2012 Posty: 8
|
Wysłany: Nie 06 Maj, 2012 10:40
|
|
|
Dzięki, będę bardzo wdzięczny za ten skrypt, bo z tego co napisałaś o przerobieniu stopera to kompletnie nic nie zrozumiałem. |
________________________
|
|
|
|
Ayene
Ranga RM:
Pomogła: 232 razy Dołączyła: 18 Wrz 2007 Posty: 2424
|
Wysłany: Nie 06 Maj, 2012 11:18
|
|
|
Wklej skrypt nad Main:
Kod: | class Sprite_Timer < Sprite
#--------------------------------------------------------------------------
# * Object Initialization
#--------------------------------------------------------------------------
def initialize
super
self.bitmap = Bitmap.new(158, 96)
self.x = 640 - self.bitmap.width
self.y = 0
self.z = 500
update
end
#--------------------------------------------------------------------------
# * Frame Update
#--------------------------------------------------------------------------
def update
super
self.visible = $game_system.timer_working
if $game_system.timer / Graphics.frame_rate != @total_sec
self.bitmap.clear
@total_sec = $game_system.timer / Graphics.frame_rate
min = @total_sec / 60
sec = @total_sec % 60
text = sprintf("%02d:%02d", min, sec)
self.bitmap.font.color.set(0, 0, 0)
self.bitmap.draw_text(0+1, 28+1, self.bitmap.width, 28, text, 1)
self.bitmap.draw_text(0+1, 0+1, self.bitmap.width, 28, "Odrodzisz się za:", 1)
self.bitmap.draw_text(0-1, 28-1, self.bitmap.width, 28, text, 1)
self.bitmap.draw_text(0-1, 0-1, self.bitmap.width, 28, "Odrodzisz się za:", 1)
self.bitmap.draw_text(0+1, 28-1, self.bitmap.width, 28, text, 1)
self.bitmap.draw_text(0+1, 0-1, self.bitmap.width, 28, "Odrodzisz się za:", 1)
self.bitmap.draw_text(0-1, 28+1, self.bitmap.width, 28, text, 1)
self.bitmap.draw_text(0-1, 0+1, self.bitmap.width, 28, "Odrodzisz się za:", 1)
self.bitmap.font.color.set(255, 255, 255)
self.bitmap.draw_text(0, 28, self.bitmap.width, 28, text, 1)
self.bitmap.draw_text(0, 0, self.bitmap.width, 28, "Odrodzisz się za:", 1)
end
end
end
|
|
________________________
|
|
|
|
grzesiob2000
Dołączył: 21 Kwi 2012 Posty: 8
|
Wysłany: Nie 06 Maj, 2012 11:38
|
|
|
Ok skrypt fajny, działa, tylko jak jeszcze ustawić czas czekania no i oczywiście jak to wyświetlić? |
________________________
|
|
|
|
Ayene
Ranga RM:
Pomogła: 232 razy Dołączyła: 18 Wrz 2007 Posty: 2424
|
Wysłany: Nie 06 Maj, 2012 15:24
|
|
|
Wyświetl stoper za pomocą polecenie Control Timer w zdarzeniu |
________________________
|
|
|
|
grzesiob2000
Dołączył: 21 Kwi 2012 Posty: 8
|
Wysłany: Nie 06 Maj, 2012 19:13
|
|
|
A jak się to polecenie w polskim makerze nazywa? Bo ja znalazłem tylko włącz/wyłącz stoper. |
________________________
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|