Ziolus
Pomógł: 6 razy Dołączył: 20 Kwi 2011 Posty: 30
|
Wysłany: Nie 06 Maj, 2012 17:24
|
|
|
Da się, musisz znaleźć w skrypcie:
Kod: | #Ranged Weapons
RANGE_WEAPONS = {}
# RANGE_WEAPONS[Weapon_ID] =
#[Character Set Name, Move Speed, Animation, Ammo, Range, Mash Time(in seconds), Kick Back(in tiles),Animation Suffix]
# Leave kickback 0 if you don't want kick back effect.
RANGE_WEAPONS[17] = ["Arrow", 5, 4, 35, 10, 3, 1, "_bow"]
RANGE_WEAPONS[18] = ["Arrow", 5, 4, 35, 10, 4, 0]
RANGE_WEAPONS[33] = ["Ammo", 6, 4, 34, 10, 4, 0]
RANGE_WEAPONS[22] = ["Ammo", 15, 4, 0, 12, 0, 1] |
I tutaj ustawiasz szybkość ataku broni itp, szybkość prawdopodobnie to było Mash Time. |
|