Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Ayene
Nie 13 Maj, 2012 21:09
Mr.mo ABS Strzelanie
Autor Wiadomość
Abercjusz 




Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 30 Paź 2011
Posty: 89
Skąd: Aeitlan
Wysłany: Sro 09 Maj, 2012 19:00
Mr.mo ABS Strzelanie
Jak zrobić strzelanie z łuku w mr.mo ABS?
Daję pomógł.
________________________
~Aktualne Projekty Wiecznoproblemoultimowicza;)~
Telheranei
:elf: :paladyn: :ork:
 
 
Ziolus 



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 20 Kwi 2011
Posty: 30
Wysłany: Sob 12 Maj, 2012 12:17
W skrypcie masz linijke
Kod:
#Ranged Weapons
RANGE_WEAPONS = {}
# RANGE_WEAPONS[Weapon_ID] =
#[Character Set Name, Move Speed, Animation, Ammo, Range,  Mash Time(in seconds), Kick Back(in tiles),Animation Suffix]
# Leave kickback 0 if you don't want kick back effect.
RANGE_WEAPONS[17] = ["Arrow", 5, 4, 35, 10, 3, 1, "_bow"]
RANGE_WEAPONS[18] = ["Arrow", 5, 4, 35, 10, 4, 0]
RANGE_WEAPONS[33] = ["Ammo", 6, 4, 34, 10, 4, 0]
RANGE_WEAPONS[22] = ["Ammo", 15, 4, 0, 12, 0, 1]

Bronie o id 17 i 18 to są łuki, oczywiście możesz zmienić to i owo.
 
 
Abercjusz 




Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 30 Paź 2011
Posty: 89
Skąd: Aeitlan
Wysłany: Sob 12 Maj, 2012 13:28
Dobrze dzięki ci.
________________________
~Aktualne Projekty Wiecznoproblemoultimowicza;)~
Telheranei
:elf: :paladyn: :ork:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene