Pomógł: 20 razy Dołączył: 19 Mar 2010 Posty: 421 Skąd: Reykjavik
Wysłany: Sro 09 Maj, 2012 22:40
Book Menu [CMS] - RPG Maker VX
~ Book Menu [CMS] ~
Krótki opis:
Skrypt zmienia wygląd menu głównego. Nie wyświetla on facesetów ani innych szczegółów bohatera, jedynie jego imiona. Nie pokazuje on też liczby zdobytego złota. Liczę, że wielu osobą się spodoba i wielu na nim skorzysta! (Komendy na screenie i windowskin został dodany przeze mnie aby zwiększyć jego piękność :33)
Autor:
Valdali (cadek@poczta.fm)
Tłumaczenie:
Hmmm... brak :3
Skrypt:
Spoiler:
Kod:
#==============================================================================
# Book Menu [CMS] by Valdali (RPG Maker VX - Ace)
#==============================================================================
# Autor - Valdali
# www.ultimateam.pl - odwiedź!!
#==============================================================================
# Skrypt zmienia menu główne w grze, oraz lekko modyfikuje poszczególne okna
# w nim występujące. Sam skrypt nie powinien gryźć się z innymi, jednak jeśli
# to robi, przepraszam, ale nie z mojej winy ;-)
#==============================================================================
# Kompatybilność - Tylko RPG Maker VX - Ace!
# Szczególne podziękowania - Ayene
#==============================================================================
# Windows_Command
#==============================================================================
class Window_MenuCommand < Window_Command
def initialize
super(210, 110)
select_last
end
def add_formation_command
end
end
#==============================================================================
# Scene_MenuBase
#==============================================================================
class Scene_Menu < Scene_MenuBase
def start
super
create_command_window
create_status_window
end
def command_personal
@status_window.select_last
@status_window.activate
@status_window.set_handler(:ok, method(:on_personal_ok))
@status_window.set_handler(:cancel, method(:on_personal_cancel))
end
end
#==============================================================================
# Windows_Selectabe
#==============================================================================
class Window_MenuStatus < Window_Selectable
def draw_item(index)
actor = $game_party.members[index]
enabled = $game_party.battle_members.include?(actor)
rect = item_rect(index)
draw_item_background(index)
draw_postac_info(actor, rect.x, rect.y)
end
def initialize(x, y)
super(350, 125, window_width, window_height)
@pending_index = -1
refresh
end
def window_width
Graphics.width - 440
end
def window_height
Graphics.width - 384
end
def item_height
(height - standard_padding * 2) / 4
end
end
class Window_Base < Window
def draw_postac_info(actor, x, y)
draw_actor_name(actor, x, y)
end
end
Screeny:
Spoiler:
Dodatkowe informacje:
Skrypt napisany na prośbę Doom'a (ćwiczę moje zdolności w Ruby)
Mam nadzieję, że wielu osobom się spodoba. Proszę o ocenianie.
... szczególnie zależy mi na ocenie Ayene ;)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum