Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Nhadala
Czw 19 Lip, 2012 10:09
Moja gra w Javie (nie na komórki)
Autor Wiadomość
Rave 




Preferowany:
RPG Maker 2003

Pomógł: 12 razy
Dołączył: 30 Kwi 2010
Posty: 348
Skąd: /dev/null
Wysłany: Nie 13 Maj, 2012 09:47
Moja gra w Javie (nie na komórki)
Jest to prosta gra typu Labirynt w JMonkeyEngine. Musisz na każdym poziomie znaleźć czerwony "gemstone" (nie wiem jak to na polski przetłumaczyć, a całą grę po angielsku robiłem :P).

Screen 1 (przed napisaniem "ładowarki poziomów" i dodaniem antyaliasingu):


Screen 2 (po zrobieniu level loadera i AA)


Oczywiście będą dodane teksturki, a wydajność zostanie poprawiona (mam bałagan w kodzie i co nieco jeszcze się da zoptymalizować) ;).
________________________
Nie ma rzeczy niemożliwych, jest tylko brak umiejętności.
Używasz Windowsa 8? Jesteś łosiem.
Gość is the most intelligent person in the world.
 
 
 
overhill 




Preferowany:
RPG Maker XP

Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 55
Wysłany: Nie 13 Maj, 2012 18:04
Cytat:
Oczywiście będą dodane teksturki


Po co pokazywać coś tak brzydkiego, bez tekstur? Nie lepiej było zaczekać i wrzucić z teksturami?
________________________
 
 
 
Rave 




Preferowany:
RPG Maker 2003

Pomógł: 12 razy
Dołączył: 30 Kwi 2010
Posty: 348
Skąd: /dev/null
Wysłany: Pon 14 Maj, 2012 14:31
Proszę bardzo:
________________________
Nie ma rzeczy niemożliwych, jest tylko brak umiejętności.
Używasz Windowsa 8? Jesteś łosiem.
Gość is the most intelligent person in the world.
 
 
 
Leoś 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 13 Maj 2010
Posty: 45
Wysłany: Pon 14 Maj, 2012 15:24
Mhm, interesting :klaszcze:
 
 
Ayene 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 232 razy
Dołączyła: 18 Wrz 2007
Posty: 2424
Wysłany: Pon 14 Maj, 2012 16:19
Brawo, świetnie to wygląda :shock: Na jakiej zasadzie działają te tekstury? Sam je narysowałeś?
________________________


 
 
 
Unnamed 




Preferowany:
RPG Maker XP

Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 59
Skąd: from Hell
Wysłany: Pon 14 Maj, 2012 16:51
Wyglada troche jak Wolfenstein http://gfx.gaminator.tv/data/news/8370/4839.2.jpg
Mi sie podoba, czekam na gre.
________________________
Time to Play :!:

 
 
Rave 




Preferowany:
RPG Maker 2003

Pomógł: 12 razy
Dołączył: 30 Kwi 2010
Posty: 348
Skąd: /dev/null
Wysłany: Pon 14 Maj, 2012 17:59
Unnamed, wygląda jak Wolf3D, bo się celowo na tym stylu graficznym wzorowałem. Po prostu taka gra jest prostsza do zrobienia niż jakiś COD:MW666 z hiper-wypaśną grafiką ;).

Co do gry to będzie to gra z gatunku "znajdź wyjście z labiryntu" - na każdym poziomie musisz znaleźć i wziąć czerwony diament (przy czym nie ma ryzyka że przypadkowo weźmiesz, bo musisz przycisk nacisnąć). Sterowanie takie jak w Wolf3D - bez mouselooka, strzałkami chodzisz, spacją albo lewym ctrl-em bierzesz kryształ.

@Ayene: Teksturki, owszem, sam rysowałem. A są to obrazki PNG w odcieniach szarości. Następnie JME mapuje to na obiekty używając jako "maski" koloru. Zresztą razem z grą wydam źródełka (choć nowe poziomy będzie można bez dekompilacji i zmiany kodu gry robić, można też ustawić inne teksturki na każdym poziomie), więc sobie będziesz mogła obczaić.
________________________
Nie ma rzeczy niemożliwych, jest tylko brak umiejętności.
Używasz Windowsa 8? Jesteś łosiem.
Gość is the most intelligent person in the world.
 
 
 
Malian 




Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 22 Gru 2009
Posty: 262
Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon 14 Maj, 2012 19:10
Tekstura podłogi przypomina mi jedną opcję w GIMPie. :>
Nieźle, że się zajmujesz takimi rzeczami, niby proste, ale i tak przynajmniej ja bym tego nie umiał. :->

Swoją drogą... Rozumiem, że dasz nam dostęp do kodu gry? Chętnie bym popatrzył jak to jest zrobione. :)
________________________
 
 
 
 
Rave 




Preferowany:
RPG Maker 2003

Pomógł: 12 razy
Dołączył: 30 Kwi 2010
Posty: 348
Skąd: /dev/null
Wysłany: Pon 14 Maj, 2012 19:38
Tak dam, ale dopiero albo jak skończę albo jak porzucę projekt (akurat najcięższą robotę mam za sobą więc pierwsza opcja jest bardziej prawdopodobna).

Ponieważ nie wiem jak to jest z wydajnością na innych komputerach, macie 70-megowy plik zip z grą (większość z tego to biblioteki, sama gra to 3MB a i to tylko dlatego, że zapomniałem skasować niepotrzebne tekstury które do testów używałem -- później będę dawał "patche" dla osób które wcześniej ściągnęły): http://www12.zippyshare.com/v/95884662/file.html

Powiedzcie jak u was jest z FPS. U mnie stoi to w granicach 500-2000. Bo nie wiem czy trzeba optymalizować, czy mogę zająć się ekranem tytułowym i ekranem wygranej.
________________________
Nie ma rzeczy niemożliwych, jest tylko brak umiejętności.
Używasz Windowsa 8? Jesteś łosiem.
Gość is the most intelligent person in the world.
 
 
 
Malian 




Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 22 Gru 2009
Posty: 262
Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon 14 Maj, 2012 20:16
U mnie, na Win7, nie chce się uruchomić. Nie wiem, czy to wina jakiegoś błędu, czy bym musiał zrestartować komputer, sprawdzę jutro.

Miło by było, jakbyś usprawnił to w systemach Microsoftu. :-)
________________________
 
 
 
 
Rave 




Preferowany:
RPG Maker 2003

Pomógł: 12 razy
Dołączył: 30 Kwi 2010
Posty: 348
Skąd: /dev/null
Wysłany: Pon 14 Maj, 2012 20:55
Właśnie po to wydałem wersję "testową" żeby takich rzeczy uniknąć ;).

Wejdź w cmd i przejdź do folderu gdzie rozpakowałeś i wpisz

java - jar gemfinder.jar

albo

javaw -jar gemfinder.jar

i powiedz co wypluwa
________________________
Nie ma rzeczy niemożliwych, jest tylko brak umiejętności.
Używasz Windowsa 8? Jesteś łosiem.
Gość is the most intelligent person in the world.
 
 
 
Flanagan 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 9 razy
Dołączył: 26 Sty 2010
Posty: 181
Skąd: Ziemia
Wysłany: Wto 15 Maj, 2012 10:11
u mnie windows 7 64 bity nie ma błędu
fps- 665-720

Wrażenia- No cóż, jest to typ gry którego jest niewiele a ja go lubię więc poczekam co będzie dalej z projektem ;)
 
 
Rave 




Preferowany:
RPG Maker 2003

Pomógł: 12 razy
Dołączył: 30 Kwi 2010
Posty: 348
Skąd: /dev/null
Wysłany: Wto 15 Maj, 2012 10:26
Songo, a jaki sprzęt masz?

//edit: Nowy screenshot - menu główne:


//edit #2: Skończyłem menu główne. Teraz też można przełączać profilera, licznik FPS i pełny ekran klawiszami F3, F4 i F11, w tej kolejności.

Dla tych co nie grali - kamień który trzeba znaleźć na każdym poziomie (i zebrać naciskając spację blisko niego):
.

//edit #3: Zostało do zrobienia
- Kongratulejszyn screen
- Więcej poziomów - wbrew temu co niektórzy mówią, trzy mapki nie tworzą skończonej gry.
- Ikonka do paska tytułowego.
________________________
Nie ma rzeczy niemożliwych, jest tylko brak umiejętności.
Używasz Windowsa 8? Jesteś łosiem.
Gość is the most intelligent person in the world.
 
 
 
Flanagan 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 9 razy
Dołączył: 26 Sty 2010
Posty: 181
Skąd: Ziemia
Wysłany: Wto 15 Maj, 2012 20:28
Laptop firmy lenovo
windows 7 home premium 64 bit
procesor: Intel(R) Core(TM) i3 CPU M370 @ 2.40 GHz 2.40 GHz
Zainstalowana pamięć ram: 4,00 GB
 
 
Rave 




Preferowany:
RPG Maker 2003

Pomógł: 12 razy
Dołączył: 30 Kwi 2010
Posty: 348
Skąd: /dev/null
Wysłany: Wto 15 Maj, 2012 20:42
A karta? Bo jak przy intelowskim gównie masz tyle klatek, no to chyba spokojnie mogę zająć się innymi rzeczami, jak np. poziomy ;).
________________________
Nie ma rzeczy niemożliwych, jest tylko brak umiejętności.
Używasz Windowsa 8? Jesteś łosiem.
Gość is the most intelligent person in the world.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene