Revenge of the Shadow(Demo) |
Autor |
Wiadomość |
fredi250
Preferowany:
Dołączył: 17 Lut 2012 Posty: 22
|
Wysłany: Nie 20 Maj, 2012 13:25
|
|
Revenge of the Shadow(Demo)
|
Witam
Krótko o Fabule
Chce zaprezentować wytwór mojej wyobraźni
Revenge of the Shadow gra dzieje się w
świecie Tardali opowiada o Bogów Cienia.
Bóg Cienia uwięziony w Ochłani się uwolnił
z wodzą zemsty na Tardali więc przywołuje
Armię Cienia z tym groź koniec Tardali
Derin(Główny Bohater) został wybrany
aby pokonać Hagora(Bóg Cienia ostatni Boss)
i uratować Tardalie od zagłady.
Koniec o fabule tera zdjęcia
Ok to wszystko Demo wrzucę niebawem
Proszę pisać co myślicie o grze
Data Premiery gry:Niewiadome robię tę grę kiedy mam ochotę
Demo:Niedługo
Tytuł gry może jeszcze się zmienić zobaczymy piszcie co o grze i nazwie gry
myślicie
Jeżeli ktoś widział ten temat w zapowiedziach gier RpgMaker Xp to sory ale pomyliło mi się i
przez przypadek wziołem Xp sorki |
Ostatnio zmieniony przez Pon 21 Maj, 2012 16:11, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
MrCorniszon
Preferowany:
Pomógł: 33 razy Dołączył: 20 Lip 2010 Posty: 278 Skąd: w nim ta moc ?
|
Wysłany: Nie 20 Maj, 2012 17:45
|
|
|
Więc... fabuła jest BARDZO ORGINALNA. Czemu to jest wojna bogów, skoro tylko boss jest bogiem ?
1. Mapka jest taka średnia, mało rzeczy, podstawowe tile, nawet chara bohatera nie zmieniłeś... Drzewa raz to na lądzie, raz to w wodzie.
2. Co robi ścięte drzewo obok jaskini ? Czemu kapusta rośnie sobie w lesie ? Nawet trawy nie ma...
3. Nie przesadzajmy z ilością obiektów na mapie... co za dużo to nie zdrowo.
Pewnie tydzień temu odkryłeś rpg makera bo przeważnie tak wyglądają gry ''nowych".
Popraw fabułę, mapki może wyjdzie coś dobrego... |
________________________ User bez ostrzeżenia to jak żołnierz bez karabinu ~ Piesze tak ten kto dostał ostrzeżenie
Nie liczy się ilość postów tylko ich jakość ~ Pisze tak ten kto ma 10, 20 %
|
|
|
|
fredi250
Preferowany:
Dołączył: 17 Lut 2012 Posty: 22
|
Wysłany: Nie 20 Maj, 2012 18:02
|
|
|
Dawno odkryłem rpg makera lecz dużo się tym nie interesuje
nazwę gry zmieniam na (Revenge of the Shadow) i fabułę też.
NOWA FABUŁA
Revenge of the Shadow gra dzieje się w
świecie Tardali opowiada o Bogó Cienia.
Bóg Cienia uwięziony w Ochłani się uwolnił
z wodzą zemsty na Tardali więc przywołuje
Armię Cienia z tym groź koniec Tardali
Derin(Główny Bohater) został wybrany
aby pokonać Hagora(Bóg Cienia ostatni Boss)
i uratować Tardalie od zagłady.
I to jest właśnie nowa fabuła a drewno obok jaskini jest dla tego że
w jaskini ten w zielonych włosach ma w niej kryjówkę a drewno niby na ognisko.
Aby się dowiedzieć zagraj w demo które pojawi się dziś lub jutro |
|
|
|
MrDawnok
Preferowany:
Pomógł: 1 raz Dołączył: 22 Maj 2010 Posty: 217
|
Wysłany: Nie 20 Maj, 2012 19:28
|
|
|
Cytat: | Armię Cienia z tym groź |
Powinniśmy płakać.U mojej polonistki po jednym takim błędzię wracał byś do domu bez nóg(taki suchar, ale polonistka ostra była)
Fabuła?WTF?Ty opisałeś co się w grze dzieje.
No więc zsaczynamy z patykiem idziemy do lasu zabijamy wilka a potem pierwszy boss ipt.
Popraw mapki...Gdzieś w dziale VX są tutki z mapami pooglądaj może dostaniesz natchnienia.(Mapki nie muszą być boskie tylko średnie)
DO usług |
________________________
http://www.forumgalonum.pun.pl/viewtopic.php?id=5
"Bliski przyjaciel, czy to nie właściwe określenie dla kogoś, kto już przestał być bliski?"
|
|
|
|
fredi250
Preferowany:
Dołączył: 17 Lut 2012 Posty: 22
|
Wysłany: Nie 20 Maj, 2012 19:43
|
|
|
1.Mapki trochę poprawiłem
2.Sory za ortografie
3.Ale nie tylko jego się zabija żeby do nie dojść trzeba pograć troche |
|
|
|
PaC
Preferowany:
Pomógł: 6 razy Dołączył: 04 Kwi 2010 Posty: 61 Skąd: z pod wodospadu
|
Wysłany: Nie 20 Maj, 2012 19:54
|
|
|
Fabuła : Tak, potwór, bogowie koniec świata ahhh...
Mapy: nie.
Skrypty: nie.
Ocena: 2/10
To pewnie twoja pierwsza gra ale jak ktoś już na tym forum pisał :
Zrób gre, będzie ciulowa, zrób kolejną i wyrzuć ją do kosza, zrób kolejne 200 i moze dopiero 201 będzie godna miana dobrej gry. |
________________________ Obecny tajny projekt:
|
|
|
|
Finwe
Preferowany:
Pomógł: 34 razy Dołączył: 30 Lip 2011 Posty: 322 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Nie 20 Maj, 2012 22:19
|
|
|
Stare "dżewka" na wodzie l:D
Fabuła - grasz w Margonem, nie kłam.
Niedługo zrobię reckę, tylko czekam na demko
"Wodne dżewka" l:D
^Zobrazowałem trochę ortografię |
|
|
|
MrDawnok
Preferowany:
Pomógł: 1 raz Dołączył: 22 Maj 2010 Posty: 217
|
Wysłany: Pon 21 Maj, 2012 16:14
|
|
|
Cytat: | Fabuła : Tak, potwór, bogowie koniec świata ahhh...
Mapy: nie.
Skrypty: nie.
Ocena: 2/10
|
Widzę, że na forum nie brakuje ludzi którzy nie chcą uściślić swoich komentarzy.
NIE?
Nie to mówiła twoja mama kiedy się poczłeś :/ wygaśnij plisss(bez obrazy poprostu yyy mnie naszło)
I już mam tytuł gry :) |
________________________
http://www.forumgalonum.pun.pl/viewtopic.php?id=5
"Bliski przyjaciel, czy to nie właściwe określenie dla kogoś, kto już przestał być bliski?"
|
|
|
|
sled
Preferowany:
Pomógł: 7 razy Dołączył: 23 Kwi 2010 Posty: 93 Skąd: Inowrocław
|
Wysłany: Wto 22 Maj, 2012 12:07
|
|
|
1.FABUŁA
Prawdę mówiąc gdzieś już się zetknąłem z walką z "Bogami" i o ile pamięć mnie nie myli nie były to pierwszorzędne produkcje. Nie chcę Cię załamywać lecz i tu nie wzbudziłeś samą fabułą zbytniego zainteresowania (bynajmniej mojego choć z tego co widzę nie tylko..). Pominę już fakt fabularny uderzający w 85%gier:
Cytat: | Derin(Główny Bohater) został wybrany
aby pokonać Hagora(Bóg Cienia ostatni Boss) |
czyli jakby kolejny wybraniec... ehhh powoli zaczyna to się przejadać i prawdę mówiąc rzygam już tym, ale "lećmy dalej"^^
2.MAPPING
Szczerze powiedziawszy widywałem już gorsze mapy (np. nie tak dawno recenzowany przez Angiusa "Braylyd") co nie zmienia faktu iż te przedstawione na screenach są zwyczajnie monotonne oraz słabe z naprawdę bardzo małą różnorodnością jeśli chodzi o obiekty występujące na niej...
Podsumowując:
Fabuła nie wprowadza żadnych innowacji na scenie RM bynajmniej w moich oczach lecz jak wszyscy wiemy nie liczy się sam pomysł na fabułę, a sposób jej ukazania tak więc pod tym względem jeszcze da się coś "uratować", a kto wie-może nawet zaciekawić gracza Gorzej natomiast jeśli chodzi o mapy które przedstawiłeś w temacie gdyż te są delikatnie mówiąc "do niczego" (jak napisałem-powtarzalność i monotonia aż kują po oczach).
Cóż... życzę powodzenia przy projekcie (to nie sarkazm jakby co ) jednak pamiętaj iż ogarnięcie map to podstawa gdyż mają one dość spory wpływ na pierwsze wrażenia graczy testujących twój projekt-sama fabuła zaś także ma u cb "zbliżony" poziom do mappingu tak więc jak widać-czeka cię jeszcze sporo roboty... |
|
|
|
|