XTonyPL
Preferowany:
Pomógł: 7 razy Dołączył: 01 Cze 2012 Posty: 23
|
Wysłany: Sob 02 Cze, 2012 13:48
|
|
|
PS.Jak to nie to itp. uzyj wszystkiego odemnie!
(W moim jest kilka potrzebnych skryptów umieszczonych dodatkowo
Pobieramy Clienta i serwer http://www.sendspace.pl/f...196d9567b0add65
Jakby link wygasł pisz na PW!
Wypakowujemy. W Folderze "Online" znajdują się 2 foldery "Client" i "server".
Aby edytować nasze mapy, skrypty itp. wchodzimy do "Client" i otwieramy edytor projekty o nazwie:"game".
Gdy już skończymy bawienie się w tworzenie map , możemy przejść do następnego kroku, czyli edycja skryptów. Poniżej jest przeze mnie częsciowo spolszczony skrypt, który prowadzi nas przez logowanie, rejestrację, i wyświetlanie "nowinek" zamieszczonych w grze przez Admina.
Kod: | #==============================================================================
# ** Impostazioni
#==============================================================================
module Network_Data
# IP # Port # Display
SERVERS = [
["5.241.193.19" ,50000 , "Serwer lokalny"],
# ["ip" ,porta , "Nome sul display"],
# ["ip" ,porta , "Nome sul display"],
# ["ip" ,porta , "Nome sul display"],
]
NOMOTD = ""
MAX_USER_LETTERS = 10 #Meglio non superare 10
MAX_PASS_LETTERS = 10 #Meglio non superare 10
Password_Display = false
REGISTER_TITLE = "Rejestracja"
REGISTERING_TITLE = "Stan"
REGISTER_STATUS = "Oczekiwanie..."
REGISTER_ERROR = "Wyczyść wszystkie pola"
REGISTER_DENIED = "Użytkownik już istnieje"
REGISTERED = "Zakończono!"
REGISTER_BUTTON = "Rejestruj"
LOGIN_BUTTON = "Zaloguj"
EXIT_BUTTON = "Wyjdź"
RETURN_BUTTON = "Powrót"
USERNAMETXT = "ID: "
PASSWORDTXT = "Hasło: "
MOD_ERROR = "Error: MOTD non avabile!"
UNEXPECTLOGERR = "Nieznany błąd Logowania"
NOTAUTH = "Serwer niedostępny, powtórz"
USERTFAIL = "Test Użytkownika - niepowodzenie"
LOGIN_TITLE = "Zaloguj"
LOGIN_USERERROR = "Błąd w Nicku lub haśle"
LOGIN_PASSERROR = "Błąd w Nicku lub haśle"
LOGIN_STATUS = "Połączenie z serwerem..."
LOGIN_STATUS2 = "Autentyczność poprawna!"
LOGIN_FILLERROR = "Błąd łączenia"
BLINK = false
BLINKBUT = false
# 0 = Maschio
# 1 = Femmina
#M,F # CLASSES ID
Character = [0,1],[0,1,2,3,4,5,6]
# Character_Face = [0,1],[0,1,2,3,4,5,6]
#[SESSO,CLASSE] = [NOME_CHARACTER,ID_CHARACTER]
Character[0][0] = ["Actor1",0],["Actor1",7]
Character[0][1] = ["Actor1",2],["Actor1",6]
Character[0][2] = ["Actor2",2],["Evil",6]
Character[0][3] = ["Actor2",4],["Actor2",6]
Character[0][4] = ["Actor1",4],["People4",6],["People4",7]
Character[0][5] = ["Actor3",0],["Evil",0]
Character[0][6] = ["Actor3",2],["Evil",2],["Evil",3]
Character[1][0] = ["Actor1",1]
Character[1][1] = ["Actor1",3]
Character[1][2] = ["Actor2",3],["Actor2",0],["Actor2",1]
Character[1][3] = ["Actor2",7],["Actor2",5]
Character[1][4] = ["Actor1",4],["People4",6],["People4",7]
Character[1][5] = ["Actor3",1]
Character[1][6] = ["Actor3",3],["Evil",2],["Evil",3]
Character_Face = Character
end |
Ten skrypt podmieniacie zamiast oryginalnego. Znajduje się on jako 4-ty od góry "Network_Data". Teraz powiem o bardzo ważnej rzeczy! W tym skrypcie należy wpisać swoje IP internetu z jakiego korzystasz (metoda nie troche niebespiecznaNie radze!) lub z IP Hamaczi (jeżeli używasz hamaczi jako nośnik IP to pamiętaj aby zawsze mieć go włączonego gdy próbujesz odpalić serwer)! Czyli:
Kod: | Kod:
#==============================================================================
# ** Impostazioni
#==============================================================================
module Network_Data
# IP # Port # Display
SERVERS = [
["[color=cyan]5.241.193.19[/color]" ,50000 , "Serwer lokalny"] |
W miejscu wyżej należy wpisać IP z hamachi. Zapisujemy i przechodzimy do foldery "server". Widać tam trzy konki "User", plik którego nie ruszamy i oczywiście nasz serwer. Klikamy na serwer, jak widać nie jest on skomplikowany... Mamy trzy tabelki "server", "swith & variabili" oraz "variables". My zainteresujemy się tylko "server". Jak widać jest on po włosku W tabelce "Nome server" wpisujemy nazwę naszego serwera "czyli na przykład "Kotek". W tabelce "Porta server" wpisujemy IP z hamczi lub naszego internetu (lepiej jeżeli będzie to hamaczi). W tabelce "Modt server" wpisujemy jakąś wiadomoś która zostanie wyświetlana użytkownikom przez zalogowaniem np. "Prywatny projekt" i dajemy "Apri serwer". Nasz serwer już ruszył, teraz musimy sprawdzić czy jego działanie jest poprawne... Wchodzimy do folderu naszej gry i klikamy "Game". Wyskoczy nam okno "Serwer lokalny" i "Esci" (wyjdź). Jeśli po naciśnięciu "Serwer lokalny" nie wyskoczy żaden błąd, to oznacza, że dobrze skonfigurowaliśmy wszystko.
Teraz przechodzimy strzałkami w prawo do "rejestruj" (nie widać gzie jest kursor, jeśli komuś się chce bawić w skryptach to niech dopisze jakiś kursor). Wpisujemy ID i hasło po czym "rejestruj". No i mamy pierwsze konto! :D Wbijamy, robimy postać i gramy :) (Przy robieniu postaci można wszystko zmieniać w bazie danych naszej gry, folderach [twarze] i skryptach [jeżeli nie chcemy jakiegoś wyboru np. zmiany wyglądu twarzy bądź płci]) Jedyny błąd na tym serwie to problem z odświeżaniem i wyborem pomiędzy "kobietą a "mężczyzną" - wywala jeśli chcemy zmienić.
To chyba wszystko co wiem.
Pomogłem?!Daj pomógł :P |
________________________ Pomogłem?!To w takim razie daj "Pomógł"
|
|