Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Otwarty przez: Angius
Nie 30 Gru, 2012 02:03
Mapy by Avara
Autor Wiadomość
Avara 





Pomogła: 32 razy
Dołączyła: 15 Gru 2010
Posty: 331
Skąd: Łódź
Wysłany: Nie 30 Gru, 2012 19:49
Jeszcze raz dzięki za otworzenie tematu :aww: To link do poprzedniej mapki -> http://imageshack.us/a/img525/1641/knajpa.png (wrzucam bo nie wiem czemu u mnie się nie wyświetla :shock: ale to mało istotne :-P )

Nowa mapka :-) Małe Inn z barem na dole, znajdujący się w środku lasu. Stary, skromny, ale czysty i zadbany. Na dworze panuje noc. Za ladą w rogu jest przejście na zaplecze, dlatego świeci tam światło ;-)
Spoiler:

Creditsy:
Avara, Celianna, Enterbrain
Większość użytych materiałów Celianny przerobiłam.

Co o tym sądzicie :?: :-) Podoba Wam się taki styl pomieszczeń (najbliższa ściana półprzezroczysta) :?: Czegoś za mało/dużo :?: Wiem, że nie jest "super idealna", ale chyba najgorzej mi nie wyszła, co? ;-)
________________________


Drakensang - przeglądarkowa gra RPG online
Spoiler:

 
 
 
makerowiec64 




Preferowany:
RPG Maker 95

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 02 Wrz 2012
Posty: 181
Skąd: się tu wziąłem?
Wysłany: Nie 30 Gru, 2012 19:54
Dla mnie ona jest super idealna :-)
Naprawdę,podobają mi się obydwie.Są bardzo fajne.
________________________
99 % świrów czyta mój podpis z ręką na myszce.
Nie odchylaj ręki - jest już za późno :haha:

Wiem,to mogłem zrobić w większym rozmiarze.Przypatrz się bardziej!
 
 
 
Avara 





Pomogła: 32 razy
Dołączyła: 15 Gru 2010
Posty: 331
Skąd: Łódź
Wysłany: Nie 30 Gru, 2012 20:54
Zapomniałam dodać, że jest tam jeden obrazek Ayene :!: (choć nieco pomniejszony) *krzyczy z przerażenia* :oops: Przepraszam :!: :cry:
Po raz ostatni wrzucam zdjęcie tej mapki (poprawiłam nieco cienie):
Spoiler:

________________________


Drakensang - przeglądarkowa gra RPG online
Spoiler:

 
 
 
Malian 




Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 22 Gru 2009
Posty: 262
Skąd: Warszawa
Wysłany: Nie 30 Gru, 2012 20:57
Ta końcówka po prawej stronie to już koniec mapy?
________________________
 
 
 
 
Nexis 




Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 12 razy
Dołączył: 09 Wrz 2011
Posty: 65
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: Nie 30 Gru, 2012 21:31
Szczerze mówiąc nie ogarniam co w tym parallaxie (ktoś wytłumaczy co to jest? :-P )
takiego ciekawego. Mapka wcale nadzwyczajnie piękna nie jest. Jest na poziomie
dobrym. A same światła według mnie średnie. Najbliższa ściana półprzezroczysta
według mnie nie jest najlepszym pomysłem. I nie zrozum mnie źle - mapki są
całkiem dobre, jednak robiąc je normalnie byłoby dużo szybciej, a uroku raczej
by nie straciły.

Pozdrawiam

P.S. W tej pierwszej mapce świateł jest za dużo i nie wygląda to dobrze.
 
 
Amelanduil 




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 28 Wrz 2011
Posty: 464
Wysłany: Nie 30 Gru, 2012 23:29
Widać Nexis że znawca się nam trafił :roll: to co zrobiła Avara to ledwie cząstka tego, co można zrobić w parallaxie... Takiego samego efektu nie osiągniesz na samych tilesetach, za dużo różnorodności.
________________________
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"A jeśli... Boga nie ma, to co z ciebie za szatan?"
 
 
 
Malian 




Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 22 Gru 2009
Posty: 262
Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon 31 Gru, 2012 00:07
Nexis, różnica jest taka, w standardowym edytorze map zrobisz wszystko zbyt symetrycznie, nie rzeczywiście. Chyba, że chciałoby się Tobie tracić czas na edytowanie pojedyńczych plików graficznych, bądź i całych tilesetów. Ponadto robiąc mapy w edytorach graficznych masz niezliczoną liczbę warstw do wykorzystania (to chyba więcej niż trzy, prawda? :roll: ).

Wracając do symetrii, z tego co zauważyłem, w edytorze graficznym wystarczy kopiuj > wklej, niźli edytować te pojedyńcze pliki graficzne/tilesety (również prawda? :roll: )
________________________
 
 
 
 
Nexis 




Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 12 razy
Dołączył: 09 Wrz 2011
Posty: 65
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: Pon 31 Gru, 2012 02:21
Amel, z tego co wiem to nie trzeba być znawcą aby się na jakis temat wypowiadać. A jak dla was w grze najważniejsze jest to, że każde krzesło jest pixel dalej od stolu i jedną mapke robicie przez to tydzien, to ja podziekuje.
 
 
Avara 





Pomogła: 32 razy
Dołączyła: 15 Gru 2010
Posty: 331
Skąd: Łódź
Wysłany: Pon 31 Gru, 2012 02:55
Koniec tego off-topu :-/ Nexis ma swoje zdanie i dajmy temu spokój :roll: Akurat jeśli chodzi o ustawianie krzeseł, to jest to kwestia kilku sekund :roll: A robiłam ją przez kilka dni, ponieważ szybciej mi się nie chciało :-P I nie znajdziesz takich tilesetów :roll: Prawie każdy element przerobiłam :roll: I już raz upychałam potrzebne mi materiały w tilesety i to była udręka -.- Użyteczność parallaxu chyba najlepiej widać na mapkach typu "las". Jak chce się zrobić gęsty las z różnorodnymi grzewami (większymi od 2 kratek -.- ), to tileset jest porażką.
Malian, w VX'ie są 2 warstwy + zdarzenie :-P

Zamiast czytania off-topu wolałabym poczytać opinie :-P Za dotychczasowe dziękuję ;-) A że pierwsza mapka jest za jasna, to wiem to już od dawna :roll: :-P

[ Dodano: Pon 31 Gru, 2012 03:05 ]
Malian napisał/a:
Ta końcówka po prawej stronie to już koniec mapy?
Nie rozumiem pytania :shock: Tak koniec mapy :shock: Zrobiłam przezroczystą najbliższą ścianę (chociaż miała być zacieniona, ale tam wyszło tyle cienia, że jest to teraz niezauważalne). Może to jeszcze jakoś zmienię :-/
Wcześniej chciałam zrobić ten sufit (na dole mapy) o jedną kratkę niżej i poniżej tego czerń. Ale za tym można by było i tak chodzić, ale tylko na wysokość jednej kratki (tak że włosy by wystawały). Byłoby to jednak nielogiczne, bo wysokość ściany to dwie kratki. Nie mogę jednak pozwolić wejść postaci na wysokość 2 kratek, bo może nam się gdzieś zablokować @.@ Chyba po prostu przyciemnię tą ścianę bardziej :-P
Chciałabym usłyszeć inne opinie nt. takiego rozwiązania ;-)
________________________


Drakensang - przeglądarkowa gra RPG online
Spoiler:

 
 
 
Malian 




Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 22 Gru 2009
Posty: 262
Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon 31 Gru, 2012 03:17
Ech... Fakt, zapominam o różnicach między XP a VX... Zapomniałem, że w VX gdzie indziej zmienia się to, co ma być na wierzchu, a co pod spodem. :P

W sumie Twojego postu też nie zrozumiałem, ale nieważne...

Ogólnie mapka ładna, ale jedynie doczepiam się prawej części, gdzie wydaje mi się, iż wnętrze budynku jest podzielone jakąś ścianą. :I
________________________
 
 
 
 
Avara 





Pomogła: 32 razy
Dołączyła: 15 Gru 2010
Posty: 331
Skąd: Łódź
Wysłany: Pon 31 Gru, 2012 10:33
Malian, to są o połowę mniejsze stoliki dosunięte do ściany :-P To jest mały Inn :-P
________________________


Drakensang - przeglądarkowa gra RPG online
Spoiler:

 
 
 
Malian 




Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 22 Gru 2009
Posty: 262
Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon 31 Gru, 2012 11:25
Wybacz, ale według mnie wygląda to na ucięty budynek, ze względu na to, iż te stoliki przy ścianie mają zbyt długą krawędź boku b do boku a. Przez co wg. mnie wyglądają na ucięte. ;/
________________________
 
 
 
 
Angius 

Nie wkurzać



Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 104 razy
Dołączył: 30 Paź 2010
Posty: 1276
Skąd: wROCK
Wysłany: Pon 31 Gru, 2012 15:37
Proponuję dać pionowe belki na krawędziach tej dolnej ściany - będzie wyglądać o niebo lepiej.
________________________
"Na trolla pewne są tylko dwie pewne metody, jedna samopowtarzalna i druga, wymagająca przeładowania ręcznego."


 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene